กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร International business enterprises มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1International business enterprises (73)
(1) Global business citizenship and export performance: an empirical study of foreign MNEs in Thailand
Napaporn Chuntarung ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A study of the need for English skills of employees at multi-national industrial companies in Thailand
Napaporn Pankhien ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Transnational corporations and market structure in household electrical and electronic appliances industry
Kittisak Limsomboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) An analysis of transnational corporations in Bangkok hotel business
Panya Punwatanawit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A survey on opinions of Thai employees in the multinational compapanies in Bangkok concerning ability to use english for wok and concerning ability to use english for work and working with foreigners
Jaruvee Saetae ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Asset configuration, knowledge dependency, and relationship safeguard.
Sompote Valyasevi ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A descriptive survey of recruitment and selection policies and practices among multi-national organizations in Thailand
Somchat Visitchaichan ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (บทความ/Article)
(8) Cross-national influences of knowledge sharing on sap (systems, applications and products) data processing consulting firms
Sirirath Rodboung ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) ANALYSIS OF PERFORMANCE OF FOREIGN-INVESTED FIRMS AND THE IMPACTS ON DOMESTIC FIRMS AND INDUSTRIES IN THAILAND
Chayanon Phucharoen ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The organizational communication and job satisfaction of Thai employees in Koren transnational companies in Bangkok
Narunan Wonwittayakamjon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Cross-cultural competences required for department managers of selected Chinese transnational companies in the Amata City Industrial Estate of Thailand
Luo, Liang;Nart Nontasak;Yupa Pongsabutr ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(12) Western globalist business model : a policy of deception and the politics of fear in the merging corporate-governmental power hierarchy
Nordeen, Jon Eric ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Asset management and intangible asset monitor of obsolescent machineries relocation of multinational enterprises
Piang-or Loahavilai ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The oversea expatriates of human resource development practices: A study of Thai expatriate managers in Multinational Corporations (MNCs)
Luksawan Kridbhudhitham ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(15) รายงานฉบับสมบูรณ์โครงการศึกษาวิจัยแผนกลยุทธ์ด้านธุรกิจและสิทธิมนุษยชนของคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ พ.ศ. 2560-2562
นณริฏ พิศลยบุตร ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(16) คู่มือประเมินผลด้านสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน (Human Rights Due Diligence Handbook) ของธุรกิจการโรงแรม
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(17) รายการตรวจสอบ (checklist) ที่เกี่ยวข้องกับธุรกิจการโรงแรม
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(18) รายงานศึกษาวิจัยฉบับสมบูรณ์ การตรวจสอบด้านสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน (Human Rights Due Diligence)
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(19) Risk assessment of importing machinery and electronic goods from China to Nepal : importers' perceptions
Kuikel, Avinash ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) รายงานศึกษาวิจัยการตรวจสอบสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน
พิภพ อุดร;สฤณี อาชวานันทกุล;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์ ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(21) Needs for English communication skills of Thai employees in a multinational company
Panida Karachedee ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Culture and employee engagement of Thai employees : case study of south Korean multinational corporations in Thailand
Thida Roungtheera ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The effect of control-ownership disparity on earnings management: evidence from Korean large business groups
Jaehyeok Kim ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Thai multinational companies and their corporate branding in the Asean region
Aditap Ketchart ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Human rights due diligence: participation and innovation in multi-national business in Thailand
William Midwinter ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) The impact of causation and effectuation on internationalisation process : the multi-dimensional analysis
Thaksakorn Lertboonsupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) International strategy, human resource management practices, and competitive advantage : a case study of the electronics industry in Thailand
Phongthep Srisopachit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Measures against profit deferral through offshore companies
Suthatip Sridetprasart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Analysis of selective leadership qualities of business students at MUIC
Vivitachai Lorwatcharaporn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The Strategies to Combat Counterfeit Luxury Goods: A Case Study of Chanel in China
Tao Xinyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) General trading companies and manufactured exports from Thailand
Kheeseng Anansiriprapha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Internationalization of Chinese garment enterprises: a case study based on anta clothing
Di Yang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Local firm's learning in international alliances : selected industries in Thailand
Panid Kulsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Logistics efficiency measurement factors and digital work behavior affecting the digital logistics management of international companies
Suraporn Onputtha;Nattapong Tamkaew ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(35) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European Market
Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) The effect of cultural diversity on the competitive advantage of multinational corporations
Guo Yunxia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The influencing factors of customer satisfaction with ZARA brand in Chinese market
Liang Wanjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The influencing factors of angel investment management in vocational education at Xiao Manman Company
Bao Zehui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The impact of corporate governance structure on financial performance a case study of Alibaba Group
Fu Yanni ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The impact of green supply chain management on corporate competitiveness of Byhealth Co., Ltd
Shen Zhihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) A case study of Huawei s internationalization strategy based on resource-based view
Li Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A case study of the Impact of cross cultural management on Alibaba s overseas business performance
Zeng Qinghui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) A study of the motivation for the corporate social responsibility accounting information disclosure of Hongxiang Group
Wang Yihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) A case study of the impact of Apple s capital structure on corporate performance
Xu Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) The impact of manufacturing intelligence on consumers purchase intentions a case study of Haier in China
Ni Yaozu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The marketing strategy of Tesla in China
Guo Xihang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) A case study of the impact of market entry strategies on international growth of Tianhua Electronics
Tang Jiaren ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) A study of the impact of corporate culture on employee loyalty in small and medium-sized enterprises: a case of Xinhe Technology Co., Ltd
Zheng Qiyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) A study of the use of artificial intelligence (AI) and digital technologies in rice production
Mi Mi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The influencing factors of Great Wall Motors financial strategy based on Harvard analysis framework
Zhen Dan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company
Luo Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The influencing factors of financial risk management of Shanghai General Motors Company
Wang Yilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) A study of the competitive strategy of BYD s new energy vehicle business
Ning Junyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) รายงานฉบับสมบูรณ์ โครงการศึกษาวิจัย เรื่อง การประเมินข้อมูลพื้นฐานระดับชาติด้านธุรกิจและสิทธิมนุษยชน : นโยบาย กฎหมาย และมาตรการที่เกี่ยวข้องกับการลงทุนของประเทศ
นณริฏ พิศลยบุตร ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(55) The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping high-tech
Wang Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The impact of human resource management on innovative work behavior of food enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Career management performance of knowledge-based employees in Centurylink software development company
Wang Zhifeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European market
Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) A study of enterprise management innovation ability - a case study of JD.COM Company
Song Wenjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) A study of the influencing factors of communication disorders in organizational management a case study of Xiaomi company
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market
Dong Zeyan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Rsearch on the impact of baosteel\'s ESG practice on enterprise value
Songyun Mo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The effects of organization size on internal control and informatization on principal-agent relationships among certified auditing firms in Beijing
Liu Zhanwen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) The marketing strategy of Chinese brand electric vehicles in Thailand : a case study of Great Wall Electric Vehicles
Feng Shiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) The impact of equity incentive on operational performance: a case study of Tsingtao Brewery company
Haoran Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) The influencing factors of performance management of Pepsi-Cola company
Yang Junmao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) The influencing factors of international marketing strategy for IKEA group s products
Qiao Hanbing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) A study of the marketing strategies of Apple Inc. in the Chinese market
Zhiyuan Hao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) The influencing factors of decision to invest in Thailand s real estate market : the case of Taiwanese investors
Cheng Hsu Ting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The influencing factors of credit risk management of small and micro enterprises of Jiao Tong bank in Guangxi Nanning
Xiang Linhui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) The factors influencing customer satisfaction with international courier services: a case study of ZTO express
Wei Mingda ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2International business enterprises|xSocial aspects (1)
(1) Strategic Management Model for Megaproject Social Responsibility in Supply Chain: The Chinese International Contractor Perspective Operating in Thailand
Zixuan Zeng ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,884
รวม 1,890 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 26,875 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 31 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 26,933 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124