กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Instructional systems มีข้อมูลจำนวน 4 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1INSTRUCTIONAL SYSTEMS (48)
(1) Prototype of online courseware system for PDA's users
Kanisorn Hongwatcharasakun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A basic collaboration system for technical education institute
Sukit Voranuch ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การศึกษาความพึงพอใจของนักศึกษาต่อกระบวนการเรียนการสอนระดับปริญญาตรี โปรแกรมวิชาวิทยาการคอมพิวเตอร์กลุ่มสถาบันราชภัฎภาคใต้
ศิรวัฒน์ เฮงชัยโย ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) การศึกษาปัญหาการจัดการเรียนการสอน สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สถาบันการอาชีวศึกษาภาคตะวันออกเฉียงเหนือ 1
พิชิตเดช ขัตติยะ;Pichitdej Khattiya ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการยอมรับการเรียนการสอน e-Learning ของอาจารย์ผู้สอนภาษา : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยราชภัฏกลุ่มภาคตะวันตก
ครรชิต สระทอง;Kanchit Srathong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Development of instructional strategies for enhancing the potential of higher education learners with different learing styles
Krongkarn Arunrutana ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Effects of metacognitive strategies on English research report writing and motivation of efl undergraduate medical science students
Hatfield, Robin Gene ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) THE DEVELOPMENT OF AN INTERNET-BASED INSTRUCTIONAL SYSTEM FOR TEACHING REMEDIAL ENGLISH TO FIRST-YEAR UNIVERSITY STUDENTS
Suksan Suppasetseree;สุขสรรพ์ ศุภเศรษฐเสรี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A corpus-based study of commonly used Chinese idioms and their pedagogical design : a case study of Thai university students
Theerawat Theerapojjanee ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Behaviors to obtain knowledge of Backward design : a case study of English teachers in government secondary schools in Bangkok
Parichart Kumcheen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Research report a study of perceptual learning style preferences of Thai EFL university students of science and technology disciplines
Songyut Akkakoson ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(12) Research report a study of perceptual learning style preferences of Thai EFL university students of science and technology disciplines
Songyut Akkakoson ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(13) Learning object recommendation model for learners based on learning styles
Noppamas Pukkhem ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Learning object recommendation model for learners based on learning styles
Noppamas Pukkhem ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Secondary school social studies curriculum comparison for mutual understanding : cases of Thailand and Singapore
Chie Sakaguchi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) A development of the instructional process based on strategies-based instruction, learning cycle model and interactional feedback to enhance paragraph writing ability of undergraduate English majors
Ra-Shane Meesri ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) ผลของการใช้รูปแบบการเรียนการสอน 7E ที่มีต่อความสามารถในการใช้ภาษาไทยของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 1
ปริศนา ประชุมพันธุ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Effects of team teaching of Thai and foreign teachers of English in task-based instruction on English oral communication ability and opinions about team teaching of upper secondary school students
Pattaranee Vega ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The effects of drama-based instruction on English oral communication ability and motivation in learning English of eleventh grade students
Pochanee Nuktong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Learning style preference and instructional strategy for enhancing potential of Asean graduate students in Thai higher education
Ieng Sovath ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Process design for new entrepreneur creation program
Teerasak Korkiatiwanich ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) A study of Nonverbal Language in supporting the teaching of English communication at secondary schools
Peerapat Manatkun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) การพัฒนารูปแบบการจัดการเรียนการสอนโดยใช้ผลการสังเคราะห์งานวิจัยเพื่อส่งเสริมความคิดสร้างสรรค์ของเด็กอนุบาล
นิสิตา อยู่อำไพ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The development of instructional system for analytical thinking and synthesis thinking with constructionism approach for students with different learning abilities
Theeranut Pimpan;Chalong Tubsree;Montree Yamkasikorn ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(25) An instructional model development based on cognitive-based approach to enhance trainee student critical thinking and critical thinking teaching ability at regional teacher training center, takeo province, cambodia: cognitive and professional development
Vong Sam Aun ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) A development of the human values integrated instructional model based on intuitive learning concept
Art-ong Jumsai Na Ayudhya ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) A study of differentiated instruction in vocational education institutions by applying multi-level supply model
Aod Thammavong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) A study of differentiated instruction in vocational education institutions by applying multi-level supply model
Aod Thammavong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Teacher training needs assessment on instructional design for vocational education in Lao PDR
Sayphin Louangphone. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Development of an alternative system for Thai instructors using English as a medium of instruction
Surapong Ngamsom ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Effect of social constructivist learning environment on student performance in online community pharmacy course
Nunthaluxna Sthapornnanon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Factors affecting college students\' intention to use U-learning for English studies in Sichuan, China
Fan, Xi;Somsit Duangekanong;Xu, Mengyu ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(33) การพัฒนาระบบการเรียนรู้บนคลาวด์ร่วมกับการจัดการเรียนการสอนแบบห้องเรียนกลับด้าน เรื่อง อะตอมและโครงสร้างอะตอม เพื่อพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5
วัชราพร ศรีรักษ์;Watcharaporn Srirak ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Active Learning Course for Developing the Professional Teaching Competency of Chinese College Student Teachers of Geography Education in Shaanxi Province
Xiuying Yang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Development of local curriculum using community participation-based learning to enhance creative thinking and respective mind for elementary students, Chiang Mai Province
Chonthicha Tipduangta ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) A ubiquitous mooc instructional design model based on cognitive dissonance for enhancing higher education students' cross-cultural competence
Boonrat Plangsorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Designing a teaching profession curriculum of elementary education based on outcome-based education and education 4.0
Thitima Yanawongsa ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) A needs analysis of english for meeting lessons for Thai undergraduate engineering students
Piyatida Changpueng ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(39) The pad class interactive teaching mode in undergraduate oral english course: a case study in Lanzhou untversity of arts and science
Lihong Ding ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Development of a digital citizenship computer game with a contextual decision-making-oriented approach
Preeyada Tapingkae ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Development of international program management for schools in Thailand
Arnuphab Ueai-Chimplee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Attractive educational strategy based on the story that hybrid vehicles integrated with the human family
Amin Yousefi;Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani;Matheepot Phattanasak ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(43) Creating a Japanese for tourism class for fostering thinking skills and media literacy-suggesting class activity using ChatGPT-
Fumika Miyamoto ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
(44) Using Simpson Instructional Model to Improve Volleyball Skill of Undergraduate Students
Wang Yang ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Construction of an evaluation system for micro-video teaching resources in Chinese folk traditional craft
Yi Shen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Innovative curriculum of information for learning to enhance digital competency and critical thinking of pre-service teachers in education 4.0 era
Phakin Buranakruea ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Instructional systems - - Design (1)
(1) Needs assessment techniques for developing an effective training program
Noppadol Prammanee ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
3Instructional systems design (1)
(1) Video blog-based role play instructional model to enhance english oral communication skills of tourism students
Annop Bunjan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Instructional systems. (4)
(1) Comparison of internet-integrated method and traditional instruction of english language learning : a case study of Samutsongkhram technical college
Watsana Thongpan ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A development of an instructional model to enhancing self-responsibility for undergraduate students
Nuchsharat Nuchprayoon.;Montree Yamkasikorn.;Tipkesorn Boonumpai. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(3) Report on research and development of science, mathematics, and computer teachers through english for integrated studies leading to international stadard of the schools within EIS (English for Integrated Studies) networks
Montree Yamkasikorn.;Pongtep Jiraro.;Wilawan Phothong. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(4) Paradigm for learning development of alternative schools: A case study of Panyaden school, Chiang Mai province, Thailand
Yupapan Nikhom.;Paratchanun Chaorenarpornwattana. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,048
รวม 3,053 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 79,637 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 33 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 12 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
รวม 79,696 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46