กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Influence มีข้อมูลจำนวน 24 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Influence (16)
(1) Impacts of modernity on family values as repesented in Chart Kobjitti's Novel Time
Kulkaew Suksalukkhom ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The study of the influence of women magazine exposure on female adolescents' body dissatisfaction
Panida Kasemvorapongkul ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Theological Implications of the Mother\'s Names Attached to the Judean Kings
Archie CABUCOS ;Rico Javien ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (Article/Proceeding)
(4) The study of influence towards purchasing decision of dietary supplements in retail channels among Thai millennials
Suwachira Vijitpornkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) อิทธิพลของสื่อบุคคลกับอาหารซุปเปอร์ฟู้ด
ทิพย์รดา ปิ่นแก้ว;พัชรา เอี่ยมกิจการ สบายใจ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(6) Factors influencing English self-learning performance through social media : a case of students in the Faculty of Business Administration, RMUTT
Bubpha Thanuttamanon;Suraporn Onputtha;Teeradaj Racharak ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(7) The influence of human-like virtual influencers on intention to purchase beauty products among Chinese female gen Z
Sheng Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Credibility of travel influencer on millennial traveling behavior
Papitchayapa Boonsub ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
Pan Tingting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The factors influencing consumers purchase intentions on short video e-commerce platforms a case study of Tiktok shop
Cui Lufei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator
Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) ปัจจัยที่มีผลต่ออิสรภาพทางการเงินของกลุ่มเจนเนอเรชั่นวายในจังหวัดนครราชสีมา
วรรณุดาว์ เพ็ชรไพโรจน์;โชษิตา เปสตันยี;พิไลพร ศิริมาเทพ;กุลภา เปรื่องเวทย์;มาเลิศ ด่านกุล;คำพู โรจนวงศ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(13) Key knowledge extraction and learning from the experiences of Chinese key opinion leaders
Zhu, Junyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The influence of animation on children\'s prosocial behavior in primary school students
Wu Sen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Elicitation and exploitation of Thai influencer\'s fan economy factors towards Chinese consumers purchasing behavior on Thai products
Huang, Haiwen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Influence (Literary, artistic, etc.) (1)
(1) A study of the impact of "talk-stories" on the main female characters in the joy luck club and the woman warrior
Sitapinee Sangkasem ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Influence (Psychology) (5)
(1) Factors influencing of police job under project discussions on problems of narcotic drugs in workplace
Rungsakul Bunkhapue ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The influence of rational and emotional appeals in advertisements on attitudes and purchase intentions routes of persuasion
Unchalee Anujornpun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The influence of product placement on YouTube on dating app's consumers' decision making
Lyuyang Xu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Consumers perceived credibility of beauty key opinion leaders and online engagement with beauty brands on Twitter
Natchapa Deeudomwongsa ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Investment model of commitment to parasocial interaction and purchase intention among beauty youtuber followers
Parima Kosakarn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Influence buying decision (1)
(1) The study to understand consumer behavior and factors that influence buying decision of shark fin soup in Thailand
Ravit Kitcharoenroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Influence Factor (1)
(1) การศึกษาพฤติกรรมการประมูลงานของผู้รับเหมางานบำรุงรักษาผิวทาง
นิทัศน์ ลักขณา;Nitas Lukkana ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Influence Factors (1)
(1) การศึกษาองค์ประกอบที่มีอิทธิพลต่อความเครียดของเจ้าหน้าที่ที่ทำงานกับคอมพิวเตอร์ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
ธีรพล สืบชมภู;Teerapol Suebchompu ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Influence factors for decision making (1)
(1) ปัจจัยที่มีผลต่อการรับบริการตรวจคัดกรองมะเร็งปากมดลูกของสตรีกลุ่มไทลื้อในตำบลศรีดอนชัย อำเภอเชียงของ จังหวัดเชียงราย
บุษบา ไชยวารินทร์ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Influence of bearing stiffness (1)
(1) Vibration analysis of gearbox by using IDCAE (Influence of bearing stiffness)
Sakamoto, Kensho;Aihara, Tatsuhito ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
9Influence of English (1)
(1) The study of linguistic landscapes in Nanning city, China
Kai, Yao ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Influence of environment (3)
(1) Optimum environmental management of human settlement : a case study of Nam Houng Village, Xekatam hydroelectric power project, Lao PDR
Somsavanh Phanmatha ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Influence of heterogenous characteristic of environment over learning
Soree Pokaeo ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Influence of heterogenous characteristic of environment over learning
Soree Pokaeo ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Influence of Ground Rice Straw Which Affected of Soil Cement Block (1)
(1) อิทธิพลของฟางข้างบด ที่มีผลต่อคุณสมบัติทางกายภาพ และทางกลของอิฐดินซีเมนต์
ทรงศักดิ์ จันทร์ผ่อง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Influence of influencer (1)
(1) Influence of micro influencers and beauty influencers on cosmetics purchases among female customers in Bangkok
Irin Prakobklin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Influence of sales promotion (1)
(1) The influence of sales promotion on Thai customers purchase decision for transportation service application : a case study of Grab and Uber in Thailand
Chanoknun Suriyamongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Influence on decision (1)
(1) สื่อประชาสัมพันธ์ที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจศึกษาต่อในคณะเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร มหาวิทยาลัยพะเยา
มยุเรศ แสงสว่าง ;มหาวิทยาลัยพะเยา (งานวิจัย/Research report)
15Influence on Education (1)
(1) Technology and its Influence on Education in the 21st Century
Hin Yu Wong ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
16Influence on foreige languages (1)
(1) The influence of Thai on the English usage of Thai learners in a bilingual program.
Warisa Utenpattanun ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
17Influence on Thai (1)
(1) Les emprunts du thai dans les guides touristiques en francais : Lonely Planet, Michelin et Le Routard
Jintanaporn Naowasate, 1984- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18Influence surfaces (1)
(1) การวิเคราะห์พื้นผิวอิทธิผลของแผ่นบางที่มีที่รองรับหลากหลายด้วยวิธีบาวดารีเอลิเมนต์
ซุลกิฟลี เดมะ;Zulkiflee Dema ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19Influencer (3)
(1) Influence of micro influencers and beauty influencers on cosmetics purchases among female customers in Bangkok
Irin Prakobklin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) คุณลักษณะสำหรับการระบุผู้นำทางความคิดบนสังคมออนไลน์เพื่อการพัฒนาระบบแนะนำอิงฐานความรู้ออนโทโลยี
สุดารัตน์ แสงแก้ว ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The impact of eating broadcasts on consumer purchase behavior a case study of Douyin platform
Yan Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
20Influencer marketing (1)
(1) A scenario-based approach to internationalization strategy for a Thai television series in Cambodia
Wanida Boonprasertwattana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,118
รวม 2,127 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 24,671 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 24,726 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124