กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Independent study มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Independent study (466)
(1) The influencing factors of green development of small and medium-sized manufacturing enterprises in Western China a case study of Guilin Shida Technology Company
Lin Yulian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The relationship between leadership styles and employees motivation of Generation Z
Rana Yasar ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A study of the teleworking factors affecting job satisfaction during the COVID-19 Pandemic
Phue Pwint Wai ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Use of a cooperative work process to improve studenys\\\\\\\\\\\\\\\' English writing ability
Sakon Maboontham ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The Use of pictures to teach conversation
Montaya Srisapoom ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The Use of a peer assistance technique to improve students' english pronunciation
Suttirat Khaeram ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Charlotte and her motherly rolesin charlotte's web
Sasithorn Jarun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) รายงานการวิจัยการใช้กลวิธีการเรียนภาษาอังกฤษนอกชั้นเรียนของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
ชาญณรงค์ อินทรประเสริฐ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (งานวิจัย/Research report)
(9) A case Study of the impact of digital marketing strategies on brand expansion of Haoyun e-commerce
Guo Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Understanding culture through American Folktales by Washington Irving.
Wannaporn Lohpaisankrit ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Gravity feed system management and its problems in rural villages: a case study in Xiengkhuang Province, Northern Lao People’s Democratic Republic
Peexiong Gniachong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Assessment of training needs on organic vegetable production of farmers in Vientiane Municipality, Lao People’s Democratic Republic
Samlan Paseutkhamla ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Roles of palm sugar cottage industry in rural household income generation: a case study in Walakada Grama Niladhari Division, Ratnapura District, Sri Lanka
Godage, G.D. Jagath Kumarasiri ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Community flood management: A qualitative study in the Jhenaigati Village of Bangladesh
Md.Abdullah ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Causes and impacts of migration on livelihood of household in Trapang Tnout Village, Kampot Province, Cambodia
Thanny Im ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Employee stock option program (ESOP) : market reaction and firm performance : evidence from Thailand
Areeya Kanchanabat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A catering theory of dividends : evidence from listed companies in Thailand
Chutarat Assavarugikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The analysis of short-term interest rate dynamics in Thailand
Kanawat Naurnoom ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Stock price-volume relation in Asian markets
Kumpol Watsooksunti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Bookbuilding vs. fixed price : the effective pricing procedures in Thailand
Sopirada Keoplung ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) A dynamic model of active portfolio management with benchmark orientation : an empirical evidence in Thailand
Channarong Kitinartintranee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Determinants of profitability of Thai commercial banks
Archavaphol Tingpetch ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Shareholder wealth and volume effect surrounding private equity placements : evidence in Thailand
Chalathorn Rodpothong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The relation between capital structure and profitability : an empirical analysis of non-financial listed firms in the emerging East Asian countries
Chananan Temaismithi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) A liquidity factor in the asset pricing models and stock returns
Chartri Sophonvanitch ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Thai investors' determinants of portfolio choice
Jaratvit Rajruangrabin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Decomposition of trading abnormal return : case study of contrarian and momentum strategies
Karn Bhoolkesorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The capital structure of Thai companies : empirical analysis using dynamic panel data
Mongkol Kamolchaisakkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Scenario-based principal component var when the underlying risk factors are skewed and heavy-tailed : empirical from Thai bond
Nattapon Yaiaroon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Retirement savings behavior of Thai employees in private limited company
Nattikan Piyawattananon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Credit risk model for listed companies in Thailand
Navaporn Kiatkhajornvong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Momentum strategies based on reward-risk stock selection criteria in Asian markets
Nisarat Chompupong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Bond portfolio immunization using the M-Vector Model : the Thai experience
Pailin Kittithawornkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Operating and stock market performance of state-owned enterprise privatization : a Thailand experience
Paranee Maneerod ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Debt financing : does it boost or hurt firm performance in product market? empirical evidence from Thai listed firms in the Stock Exchange of Thailand
Pornarhun Prasopsap ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Purchasing power parity and country characteristics : the evidence of Thailand
Prawee Atjimakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Debt maturity and the effects of growth opportunities : a case study of Thai firms
Putika Budsayaprateep ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Short rate models : an empirical test using Thailand's interest rate data
Sakkakom Maneenop ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Stock market liquidity and firm dividend policy : empirical test from the Stock Exchange of Thailand
Suniti Thanadvanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Bond trading strategy using parsimonious interest rate model
Chariya Pimolpaiboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Predicting long-lasting Thai commercial banks' vs new Thai commercial banks' stability using Hazard model
Wachiraporn Rungbannapan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Political connection and ownership concentration : evidence from Thailand
Dusadee Chantrataragul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Does a common believe for smaller and more independent board help enhance firm value for Thai listed companies?
Torpong Glaewketgarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Estimating VaR and hedging : a copula-EVT framework
Nutteera Lertwattanasak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Foreign currency risk management of Thai corporations : the use of foreign currency deviratives
Raweenuch Piyakriengkai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Index option model : stochastic volatility, trend-GARCH and GJR-GARCH
Amarin Phoyen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The effects of foreign penetration on the performance of Thai commercial banks afer 1997
Wannee Rattanamethawong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Effect of the policy rate announcement to the stock market return : evidence of Thailand
Parawee Wasanaroongroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) How do accounting variables explain stock price movements in Thailand?
Pichayada Sasiwongpakdee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Price discovery and price-volume relationship in the Indian gold futures market
Piyamas Chaihetphon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Empirical relationship between stock return volatility and macroeconomic volatility evidence from South East Asia emerging market
Praphon Kanokwichitsilp ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Value-at-risk and expected shortfall under extreme value theory framework : an empirical study on Asian markets
Pratabjai Nilla-or ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Signaling prospect of new issues by stock split : evidence from the Stock Exchange of Thailand
Thanaphon Bhongsudhep ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Signaling security manipulation using logit model : an empirical study in Thailand
Thirada Jiravichitchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) The components of the bid-ask spread : empirical evidence in Thailand
Tuangporn Lerkudomsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The test of trend reversal under short-term perspective : evidence over Thailand Stock Market
Vorapach Piromsopa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Downside risk and the capm on set50 stocks
Voraphat Rungnoppakunsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) An impact of political events on the Stock Exchange of Thailand
Weerasak Nimkhunthod ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Stock Reaction to the expiration of IPO Lock-up period : Evidence in Thailand
Sirima Dissara ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The commodity futures price : the evidence from Thailand
Sakon Jansomwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Predicting bear stock market in Thailand with macroeconomic variables via Markov switching model
Lalita Nuanboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Stock market integration among Thailand, United State of America, Japan and Singapore
Narisara Sodchuenjit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Do combining price, volume and news help in predicting the future stock return pattern?
Nathdanai Athavichian ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Are stock market returns related to the weather effects? : empirical evidence from Thailand
Nattawut Nirojsil ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) An empirical study on implied equity duration of SET50 index stocks
Natthinee Tapjinda ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Director remuneration and firm performance : the evidence from Thailand
Noppadol Panyaphuntrakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Tournaments in Thai mutual funds
Numpol Chatchawarat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Stock dividends' wealth effects
Panjai Limchupong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Dynamic optimal capital structure of family businesses in SET
Saranya Piyawattanametha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Effects of monetary policy on the property sector in Thailand
Akeanong Tanarojpiyatach ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Panel analysis and the monetary exchange rate model : the evidence from six Asian countries
Chananyanit Lapvilai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Performance measurement without benchmark : a case of Thai mutual funds
Chanatip Pumhiran ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) The impact of exchange traded fund on volatility of underlying constituents : the evidence for Korea and Hong Kong
Chaovakorn Chotibunt ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) The impact of institutional ownership on firm performance and risk : evidence from SET100
Chutimon Chaowarat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Modern portfolio and optimization application : mean variance and black-litterman model with two different views
Jirawat Tansiritanes ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) CPI bias in Thailand
Jutamas Wongkantarakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The usefulness of earnings versus book value for predicting stock returns in Thailand
Kaveepol Vongchavana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Vulnerability indicators to the twin crises : evidence from Thailand
Pornchai Kangvanchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Simultaneous determination of managerial ownership, leverage and firm performance : Thai evidence 1
Rangson Kositsripanya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Competition in Thai banking system
Siragunya Chiarapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Stress testing framework based on market risk models : analyses on foreign exchange and stock markets in Thailand
Sirilak Jiraphoe ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Trading volume and returns relationship in SET50 index futures market
Sirirat Thammasiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Intraday lead-lag relationship between the stock index market and the stock index futures market : evidence from Thailand
Siriwan Ekthienchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The determinants of the first entering public bond market : evidence from Thai listed companies
Srivoralak Sringammuang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The information content of net buying pressure : evidence from TAIEX options
Suchao Visespratab ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Higher moments with foreign investment : a Thailand's perspective
Suparat Areewong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Linkage between stock volatility and corporate bond yield spread in Thailand
Supat Mongkonkiattichai, 1983- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Politics and business : evidence from Thailand
Supattra Kittikulchart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) An evidence of the relationship between EVA and stock return
Suwat Sahapiyapan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Improving the probability of identifying superior active portfolio management for mutual funds in Thailand
Tantika Jorngtawan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Impact of single stock futures trading on underlying stock market in India
Thanachai Bunsaisup ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) The corporate choice among common stock, convertible bonds and straight debt : firm's cash flow interpretation in Thailand
Thanapon Chanpitakkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) The liquidity effect of introduction of TDEX on SET50 constituents
Thatree Ananpattanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Risk-adjusted optimal technical trading rules on SET50 index with genetic programming
Theeraphat Vorrapittayaporn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) The valuation models based on historical accounting data a test of Ohlson (1995) model : a study in Thailand
Tippapa Meesin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Determinants and market reactions to hybrid security issuances in Thailand
Varutha Yongcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Determinants of interest rate margins and income structure of Thai commercial banks
Warong Theerasophon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) China and regional cooperation towards an East Asian community
Chanchai Chalokkongtavorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Hypocrisy of the United States over the claim as a "champion of human rights"
Parichat Phanrakdecha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) ortfolio optimization via conditional value-at-risk
Win Prapinmongkolkarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Life time estimation for semiconductor packages
Sarid Bangula ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) The opinion of first year students toward using self-access learning center (SALC) at King Mongkut's University of Technology North Bangkok
Peyasilp Maronee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Influence of Ni on Ce mixed oxide catalysts in reduction of low CO concentration (2%)
Niramol Raksawong, 1973- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) China : "the capitalist state and her socialist democracy"
Suparat Suriyadet ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Charm offensive : Beijing Olympics 2008, the rising peacefully of China, and the use of soft power
Thanatorn Ubolsathit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) Minimization of energy supply using pinch integrated analysis for Terephthalic Acid production
Somchai Tongdorn-ngao, 1971- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) The impacts of index rebalancing and their implications : the case of SET50 index
Chuleekorn Triempanichgul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Foreign investor behavior in Asian emerging markets during subprime crisis
Jat Jatsadayanmatha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Do lone-founder and family firms create higher value? : evidence from Thailand
Karnpitcha Tantikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) An empirical analysis of the dynamic relationship between mutual fund flow and market return volatility : Thailand evidence
Marut Lertcharoenyong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) Asset growth and stock returns : evidence from the Stock Exchange of Thailand
Numthip Muangsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Ownership concentration, performance, and risk in the Asian banking industry
Parichart Riewsathiratorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Bad luck or bad management? : evidence from Thai commercial banks
Phatchanapha Inchai-ue ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) How do firms finance their investments? : the relative importance of equity issuance and debt contracing costs empirical evidence in Thailand
Pichaya Tavarayut ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) Liquidity and capital structure : a case of Thailand
Prasit Udomsirikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The determinants of share repurchase : evidence from Thailand
Prin Seree-amnoui ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) Why do companies issue seasoned equity? : a case study of Thailand
Salinla Tulyasatien ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) The linkage between taxes, capital structure and firm value in Thailand
Saowanit Woradit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Capital structure adjustment toward the industry mean : an empirical evidence on non-financial firms in the Stock Exchange of Thailand (SET)
Siangpin Indontree ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) Money, exchange rate, and price level in Cambodia : a vector autoregressive analysis
Siphat Lim ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) Market risk models for the Stock Exchange of Thailand : an intraday value-at-risk approach
Siraprapa Watakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Asset allocation and stock/bond cycle : evidence from Thai market
Sirinya Techarattanaprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) The macroeconomic factors that determine the future bull stock market in Thailand
Sittichai Duangrattanachaya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The impact of index futures on the underlying stock market : Hang Seng Index
Susan Sethiwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Explanatory factors of the inflation news impact on stock returns by sector : the evidence from developed and emerging markets in Asia
Suwipat Ekasindhu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Are family firms really superior performers : evidence from Thailand
Teekawat Supanantaroek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) The effects of index changes in Thai stock market
Teerapong Teerapongpratya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) Exchange rates, capital flows, and stock prices relationships in Thailand
Thian Kanokpongsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) Modified neural network algorithms for predicting trading signals of stock market indices : an empirical study on Thai markets
Titiya Treekittinurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Relationship between policy rate and stock market in Thailand using Markov-Switching EGARCH
Vikorn Piyatat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) Stock market crashes, firm characteristics, and stock returns in Thailand
Warat Niamsa-ing ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) Investors behavior and performance during the Asian crisis : evidence from the Stock Exchange of Thailand
Wijit Arayapisit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) Japan-Korea relations : the result of economic cooperation in post-war era
Sasipimol Sutthivaiyakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) The correlation among equity mutual funds : the best forecasting model for Thailand
Anong Leelasettakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(135) Liquidity risk, leverage and IPO returns : evidence from SET
Anusorn Lertpattanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) Credit rationing in Thai banking system
Arnont Wongthanakitcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) Intraday technical analysis in the Stock Exchange of Thailand
Bodee Wannasinthop ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) The BOT's response to the exchange rate shock after adopting of inflation targeting policy
Chalantorn Amornrattanaphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) Calendar effects in stock returns : evidence from Thai stock market during 1994-2009
Manaporn Duangprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) How does merger and acquisition influence the operating performance of companies? : study cases in Thailand during year 1999-2007
Paowarin Whangsatian ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) Stock split size, signaling and profitability : evidence from the Stock Exchange of Thailand
Ployphon Punyaratabandhu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(142) Which asset classes provide and effective hedge against inflation in Thailand?
Primrose Permpoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) Early warning model for bankruptcy : the case of real estate firms in Thailand
Suporn Treewichayapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) Hedging strategy for rice income assurance scheme
Wisarut Prompong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) The information and volatility impact from introduction of SET50 index futures on underlying index
Daranee Pongtomesuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) When should investors invest in stocks repurchase? : evidence from SET
Juta Sangchantrarin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) Risk-return relationship under conditional CAPM with time-varying beta : an empirical study on Thai stocks
Kulyos Audomvongseree ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) Deposit insurance and the risk premium in bank deposit rate
Auraraht Sattanusart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) Foreign and institutional investors ownership and firm characteristics : evidence from SET
Cholticha Apinawatawornkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) Is Thailand's agricultural furtures market efficient?
Suriya Thongsawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) Effect of large controlling shareholder on information asymmetry and stock liquidity : evidence from Thai listed companies
Tinnapan Boonprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) An empirical test of BS and CSR valuation models for the index options listed in Taiwan
Amornpon Teepanart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) Forecasting stock index direction : comparison of MACD and RSI, case study on SET50 index
Artith Pasiphol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) US-EU economic relations in the 21st century : cooperative or competitive
Sudarath Kanjanakhot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) The financial management model of small and micro enterprises in Haikou City, Hainan Province
Tong Xiaoqiong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) A study of narrative organization by third-year English majors at Ubon Ratchathani Rajabhat University
Prapatsorn Lawan ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(157) Teaching adjective and noun collocations through songs
Monthol Vilaikasame ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(158) Learning grammar through task-based activities : the case of first-year English Majors of Ubon Ratchathani Rajabhat University
Nantipa Santadkarn ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(159) A study of cultural awareness of English teachers at a primary school level in the municipal area of Srisaket province
Rachan Khurana ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(160) Using reading fable software in developing reading skills for M.3 students
Wilailak Kaeosot ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(161) Using web-based instruction to study an American festival : a case study of M.5 students at Phayuwittaya School, Phayu District, Sisaket Province
Arunee Kaewamatawong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(162) Version control system implemented in PHP
Rathapol Konkaew ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(163) Web application for wholesale system
Siriporn Thongkumpra ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(164) A study of the influencing factors of customer satisfaction with Home Decoration Enterprises - a case study of Dongyi Risheng Home Decoration Group Co., Ltd. /
Gao Lili ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(165) A development of low-voltage decay time analyzer for ionizer monitoring
Sayan Plong-Ngooluam ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(166) Enhancing high quality information from data warehouse
Aumpornpan Khlaikhlung, 1980- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(167) Information strategic plan : case study: UPS Parcel Delivery Service Ltd. (Thailand)
Pornpimon Lohapiriyakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(168) Determinants of user acceptance of Wikipedia
Suppat Kaenprakob ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(169) The opinion of first year students toward using self-access learning center (SALC) at King Mongkut's University of Technology North Bangkok
Peyasilp Maronee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(170) UBRU undergraduate students' reading strategies and their attitudes towards using L1 translation in English reading instruction
Phanida Yommee ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(171) Socio-economic impacts of international returned housemaid migrants in Sri Lanka: A case study in Galgamuwa Divisional Secretariat Division, Kurunagala District, North Western Province
De Silva, Priyanthi ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(172) Improving students' vocabularies through games.
Siriboon Chaiphar ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(173) Assessing impacts of private forest plantations on livelihood of local communities in Kyauktaga township, Bago District, Bago Region, Myanmar
Ngwe Thee ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(174) Educational development for the underprivileged children through local level organizations in Hlaingtharyar, Yangon, Myanmar
Dim Cung Khin ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(175) Household income improvement through national agriculture and livestock extension programme in Loitokitok District, Kenya
Chege, Thomas Njoroge ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(176) Privatization of water resource management in rural community: A case study in Po Village, Sambour Commune, Treang District, Takeo Province Cambodia
Thim Seat ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(177) The impacts of community led total sanitation programme on community health in Svay Popeas Village, Dambae Commune, Dambae District, Kampong Cham Province, Cambodia
Kim Vuochhong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(178) Practices and opinions of farmers on household bookkeeping: A case study in Lam Thao District, Phu Tho Province, Vietnam Socialist Republic
Nguyen Thi Trang Nhung ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(179) Management of the groundwater supply system in Ban Sawang Village, Sam Sung District, Khon Kaen Province, Thailand
Maung Maung Soe ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(180) Microfinance management on poverty reduction case study: Village Development Fund in Sukhuma District, Champasak Province, Lao PDR
Dorkfa Siyotha ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(181) A study on local livelihoods and mangrove forest conservation practices in Thailand and Myanmar
San Win ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(182) Impact assessment of microcredit program on poverty alleviation: a case study at Dauntok Village, Prey Chrouk Commune, Pouk District, Siem Reap Province, Cambodia
Dy Sarath ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(183) Rice-based chickpea cropping system and rural livelihood: A case study in Kyaung Taw Yar Village, Magway Region, dry zone, Myanmar
Aye Aye Thwe ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(184) Implementing massage and spa services socio-drama techniques and role-plays to improve the speaking skills of Northeast Thai students
Sinard Nilphat ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(185) Problems of political conflict on the Internally Dispalced Persons (IDPs): A case study on the Midwestern Region of Nepal
Bharat Mani Subedi ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(186) Using the tourist guide learning package to improve learners' speaking skill focusing on stress and intonation
Pariya Phongniyakool ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(187) Enhancing vocabulary learning by using constructed vocabulary tasks for Grade 6 Students of Khon Kaen Province
Supitchaya Wongkumsai ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(188) The analysis of human destructiveness in society in detective fiction: The mammoth book of looked room mysteries and impossible crimes
Nuanthip Boondee ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(189) Using storytelling to enhance speaking ability of Primary Students
Yupharat Phumikari ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(190) English for photocopyists: Needs analysis and English course guidelines
Jenwit Siriket ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(191) English for KKU coordinators: an analysis of needs and English course guideline
Tanyapat Donglun ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(192) Creating a multilingual landscape in Khon Kaen University
Anong Nilaiyaka ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(193) Developing speaking test specifications for the Khon Kaen English proficiency test for post graduate students of Khon Kaen University
Sophita Sokaokha ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(194) Improving students' understanding the use of simple tenses through Japanese Manga illustration
Pacharapan Kulpawaropas ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(195) The investigation of Thai University students learning vocabulary via the keyword-semantic method
Amornrat Kamon ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(196) The study of first language transfer of Thai and Chinese EFL learners in adjective-noun order
Thidanan Chanakan ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(197) Psychoanalysis comparison of Romeo and Juliet and West Side Story
Kris Kisawadkorn ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(198) Using the intervention technique to improve narrative writing based on pictures for Mattayomsuksa 1 students
Aunchalee Levi ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(199) Developing reading test specifications for Khon Kaen English Proficiency Test for Postgraduate of Khon Kaen University
Chaoprada Jantuma ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(200) Developing an English placement test for English Major Program at Souphanouvong University Lao P.D.R.
Toulakone Souliya ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(201) Use of conjunctions in the writing of English major students, Khon Kaen University
Rangsan Chanwised ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(202) Improving students' vocabulary learning through flash movie songs
Nutcharin Nimnual ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(203) Students' attitude towards self-access center in terms of promoting learner autonomy
Pinyada Wiriya ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(204) Enhancing English speaking ability of nurses through a call speaking package: A case study
Jureerat Khongkaeo ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(205) The use of web-based instruction in developing university students' scanning skills
Patcharaphan Phuboonsri ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(206) The Management of transportation process for exporting organic coffee products from Lao People's Democratic Republic to Germany
Venerable Phetduangsao Daovisan ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(207) An analysis of modern pop songs
Pilasluck Poolawan ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(208) Using explicit teaching to develop lower secondary students' vocabulary knowledge
Tiwatip Poosatod ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(209) Analysing the needs for English proficiency of the third-year vocational students at Khon Kaen Vocational College
Phornthimon Inthong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(210) Junior high school students' English pronunciation development through reading-aloud Dominoes
Wiriyarat Romwapee ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(211) A study of the effect of perceived superior trust with self-efficacy as a mediating variable on employees voice behavior
Li Qingfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(212) การขึ้นทะเบียนผู้กระทำความผิดทางเพศ : ความเหมาะสมสำหรับประเทศไทย
Roger Ullmann ;มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(213) A study of the impact of financial reporting quality on investor confidence in Tesla, Inc
Zheng Yang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(214) The impact of COVID 19 pandemic on Thailand s MICE Industry and the adaptive strategies
Pyae Thiri Khaing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(215) The relationship between leadership styles and employees motivation of generation Z
Rana Yasar ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(216) Different but similar : institutional dimensions of the Association of Southeast Asian Nations and of the European Union
Rodrigues, Ricardo Freitas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(217) Social media and the impact of the U.S. position on elite relations in Thailand : a case study of the 2013 Thai political conflict under the Yingluck administration
Archai Saluya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(218) The study of potential consumer and their need toward smart home equipment
Akadej Tangpaosak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(219) The study of customer attitude and readiness in adopting video banking in Thailand
Sirikarn Asawasudsakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(220) Strategic asset allocation for long-term investors (parameter uncertainty and prior information) : evidence from Thailand
Sippapon Ithiprachayaboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(221) Identify the winners in low price-to-book firms using historical financial statement information
Sikkhawat Suesatcha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(222) Assessing the price effects of government bond auctions: evidence from Thailand
Satita Sirichotikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(223) The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand
Wimonrat Srisuwatcharee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(224) Undersranding the factors that affect parents to give or buy snack for their children
Wichupa Lomtakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(225) The analysis of 7Ps service marketing mix affecting customer intention in Thailand s cosmetic industry
Wai Yan Ko ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(226) Credit risk scoring based on machine learning models : a comparative assessment
Tanapon Tanavejwasin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(227) A case study of Tencent s Mobile Payment international expansion based on diffusion of innovations theory
Zhang Shiman ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(228) A Study of the Competitive Strategy of Prachanphang Resort in Laos Based on Porter s Five Forces Model
Zhao Shu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(229) A study of the impact of employee salary disparities on enterprise performance in Tencent
Zhou Zehao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(230) The Evaluation of Educational Quality in Ethnic Minority Schools -A Case Study of Yunnan Minzu University
Li Xing Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(231) The factors influencing customer satisfaction in Mobile Banking
Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(232) Career management performance of knowledge-based employees in Centurylink Software Development Company
Wang Zhifeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(233) An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
Luo Shuren ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(234) A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China
Liu Shenghong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(235) A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
Tian Changhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(236) A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors
Xie Changcheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(237) The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China
Liu Changping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(238) A Research on female consumer's implusive consumption based on perspective of consumer purchase dicision model in Sichuan, China
Wang Shaobin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(239) An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China
Gao Shanya ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(240) An Empirical study on the influence mechanism of internet celebrity stigma on consumers' live streaming shopping purchase decision in Sichuan, China
Wei Chuangdong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(241) A Research on the consumer perception and government policies on consumers' purchase intention of new energy vehicles in Sichuan, China
Dong Zheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(242) A Research on influencing factor of full compensation system for employment satisfaction of Henan Citic Big Data Technology, LTD.
Zhang Yumeng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(243) A Study on consumption intention for household appliance at double eleven online shopping festival in Guizhou of China
Luo Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(244) An Empirical analysis of factors impacting brain drain and turnover intention among SME employees in Sichuan, China
Dan Yucheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(245) An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
Ye Zhouping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(246) The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
Zhang Xiong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(247) Sharing economy : A Study on the factors influencing consumption decision to use farm sharing in Guizhou of China
Zhang Lingzhi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(248) A Study on job satisfaction and work performance of teacher retention for vocational education in Sichuan of China
Xian Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(249) Rhetorical structure analysis on results-discussion chapter by Thai postgraduate students
Wanida Rotbamrung ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(250) The Teaching quality of Adult Education of Kunming University
Zhang XiaoYuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(251) The Strategies to Combat Counterfeit Luxury Goods: A Case Study of Chanel in China
Tao Xinyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(252) The SWOT Analysis of TikTok in Vietnam
Li Bo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(253) The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping High-Tech
Wang Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(254) Unfair and illegal wage payments to immigrant workers : a case study of wage payment in Thai restaurants in Las Vegas
Nion Kaeophoung ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(255) The impact of human resource management on innovative work behavior of Food Enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(256) The Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(257) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European Market
Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(258) A case study of the learning conformity behavior of Undergraduates at Yunnan University
Li Yanting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(259) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(260) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(261) A study of risk control of new energy Vehicle rental business a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(262) A study of the influencing factors of young consumers consumption satisfaction with smart home products a case study of Xiaomi smart home
Yao Lingpei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(263) The effect of cultural diversity on the competitive advantage of multinational corporations
Guo Yunxia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(264) The influencing factors of customer satisfaction with ZARA brand in Chinese market
Liang Wanjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(265) The financial strategies of Jiugang Group Based on the Corporate Life Cycle
Liu Wei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(266) The influencing factors of employee satisfaction Based on Maslow s Hierarchy of Needs a case study of Zigong Hanting Hotel
Wan Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(267) A study of the leadership styles and their impact on employee performance
Henri Samuli Märsylä ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(268) The effect of the supply chain integration strategy on the competitiveness of polyurethane enterprises a case atudy of HL New Material Company
Guo Peiyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(269) The effect of HRM practices on employee job satisfaction and turnover in the Garment Industry in Myanmar
Zin A Yee Win ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(270) The S.W.O.T analysis of the competitive strategy of Thailand s textile and garment industry
Su Sumutra ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(271) The impact of digital transformation on employee job satisfaction a case study of Chongqing Changan automobile manufacturing enterprise
Li Zongnan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(272) The influencing factors of class participation in blended Teaching of ideological and political education at Shandong University of Engineering and Vocational Technology
Li Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(273) A study of the factors influencing student learning effect from Python training course of Shandong University of Engineering and Vocational Technology
Li Zihui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(274) The influencing factors of employment satisfaction of Marketing Graduates of Shandong University of Engineering and Vocational Technology
Shi Jiamin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(275) The impact of digital marketing strategies of traditional Chinese Medicine Clinics on customer satisfaction a case study of Gushengtang Clinic
Li Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(276) The influencing factors of mathematics learners satisfaction with flipped classroom at Shandong Kevin Technical School
Su Xiaoling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(277) The influencing factors of consumers purchase intention on the Tian Mall International Cross-Border E-Commerce Platform
Chen Lingli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(278) A study of the compensation satisfaction of salepersons in Chain Home Real Estate Company
Wei Tingru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(279) The factors influencing customer loyalty to restaurant brands in the catering industry of Henan Province a case study of time-honored brands
Xing Xiangsong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(280) A study of the marketing management of MUJI brand store in Nanjing, Jiangsu Province, China
Xu Dingling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(281) The factors influencing customer satisfaction with Stereo parking systems a case study of Shanghai
Xue Rongwei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(282) The factors influencing consumers purchase intentions on short video e-commerce platforms a case study of Tiktok shop
Cui Lufei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(283) The influencing factors of client satisfaction with Law Firms a case study of Zhongtong law firm in Beijing
Xu Junlin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(284) The impact of mergers and acquisitions on financial performance of new chemical materials enterprises a case study of Jinfa Technology s Acquisition of Baolai
Yan Yuanmeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(285) The factors affecting the financial performance of Suning.Com
Qiu Zhongjun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(286) The influencing factors of angel investment management in vocational education at Xiao Manman Company
Bao Zehui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(287) The impact of folklore clusters on customer references in China s economy
Shin Thant Shwe Yee ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(288) The impact of organizational behavior on preferences, performance, and job satisfaction
Charline Marine Bourdin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(289) The lucrative business of jewelry investment in Southeast Asia
Htet Htet Myo Kyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(290) A study of the impact of enterprise human resource management system on employee satisfaction-a case study of OXIRAN company
Zhang Xiruo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(291) A study of BYD s profitability based on DuPont analysis
Wang Mengli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(292) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(293) The marketing strategy analysis of new energy vehicles in China a case study of ORA Company
Huang Keyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(294) The impact of equity incentives on the financial performance of Gree Electric Appliances Co., Ltd. of Zhuhai
Shi Keyao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(295) The teaching method of fable class based on Constructivism Theory in Xing an Primary School
Liu Shuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(296) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator
Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(297) The factors influencing teacher turnover in Wuxuan County experimental primary school
Deng Sihui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(298) The impact of corporate governance structure on financial performance a case study of Alibaba Group
Fu Yanni ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(299) The influencing factors of financial risk management of Shanghai Wei Lai Automobile Company
Ji Yunsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(300) The factors affecting the capital structure of Gucheng Dairy
Lin Taida ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(301) The influencing factors of Li Ning s sports brand internationalization strategy
Ni Gang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(302) The impact of digital transformation of Wuliangye company on corporate financial performance
Pan Qiuxiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(303) The influencing factors of students motivation for enrollment in Changsha Xiangdu Secondary Vocational school
Xu Shaofu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(304) A study of the influencing factors of customer loyalty to supermarkets a case study of Dennis supermarket
Zhao Jingjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(305) The impact of 4Ps the marketing strategy on Thai consumers purchasing decision of Panasonic air conditioning
Liu Mingzhe ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(306) The impact of green supply chain management on corporate competitiveness of Byhealth Co., Ltd
Shen Zhihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(307) The factors affecting the employee training effectiveness of Chinese SMEs a case study of Xi an, Shaanxi Province, China
Zhao Hetiancheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(308) A study of the marketing strategy of MIXUE in Thailand
Zhu Chengfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(309) A study of the influence of symbolic value perception on women s conspicuous consumption : a case of Lululemon
Zhang Ke ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(310) The factors influencing college students mental health based on Maslow s Hierarchy of Needs Theory a case study of Nanjing Commercial College
Lin Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(311) The career planning ability of higher vocational students in Jinhua Institute of Vocational and Technical Sciences
Yang Chenglong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(312) The factors of performance appraisal of small and medium-sized property management enterprises a case study of Huisheng Real Estate company
Chen Fangping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(313) The impact of the 4Ps marketing theory on Cha Baidao marketing revenue
Chen Jingxuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(314) The effect of employees psychological capital on employees innovative performance in internet technology enterprises
Wu Guanqiong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(315) The influencing factors of customer satisfacation with credit card center of China CITIC Bank
Liu Yijia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(316) The factors affecting the performance of rural commercial banks a case study of ABC rural commercial bank
Feng Junke ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(317) A study of the factors influencing corporate performance from an environmental perspective : a case study of Tesla, Inc.
Li Jinshuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(318) The impact of eating broadcasts on consumer purchase behavior a case study of Douyin platform
Yan Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(319) A study of the influence of user perception on user stickiness in content-based mobile social media
Xue Kaiyuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(320) A case study of Huawei s internationalization strategy based on resource-based view
Li Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(321) A case study of the impact of marketing strategies on international market expansion of Yamaha Motor company
Gong Fei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(322) The factors affecting the ideology and morality of left-behind children in rural China a case study of Huangzhuang Primary School in Guoyang County, Anhui Province
Li HuiRan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(323) The factors influencing college students learning motivation a case study of Yunnan University of Finance and Economics
Mao Yaxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(324) The factors influencing the quality of classroom learning a case study of Kunming Medical University
Qian Yunru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(325) An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China
Yang Zhipeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(326) The marketing strategy of Haidilao in Hangzhou Xixi Impression City Branch
Zhang Xueqin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(327) A case study of the Impact of cross cultural management on Alibaba s overseas business performance
Zeng Qinghui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(328) The effect of service quality on customer loyalty in the fast food industry a perspective of university students in Chengdu City, Sichuan Province, China
Zhang Yuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(329) The influence of psychological needs and social environment on students academic engagement a case study of Yunnan Business Vocational College
Liu Yue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(330) The factors influencing customer loyalty to online airline ticket booking a case study of Fliggy OTP platform
Xue Yang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(331) A case study of Spring Airlines international market expansion based on the international business strategy theory
Yu Jiali ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(332) A study of the effects of parental lnvolvement on academic performance at Hong Kong primary schools based on epstein s six types of parental involvement framework
Liu Shuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(333) A study of the motivation for the corporate social responsibility accounting information disclosure of Hongxiang Group
Wang Yihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(334) A study of Xiaomi s competitiveness in Thailand
Guo Shize ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(335) The influencing factors of education management informatization a case study of Beijing Technology and Business University
Feng Hailing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(336) A case study of the impact of Apple s capital structure on corporate performance
Xu Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(337) The impact of manufacturing intelligence on consumers purchase intentions a case study of Haier in China
Ni Yaozu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(338) A study of the influence of brand experience of mobile smart devices on repurchase Intention
Huang Xingqiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(339) The impact of emotional disposition of online comments on consumer purchase intention
Huang Xiulan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(340) A study of the influence of social presence on consumer purchase intention in e-commerce live streaming
Huang Zongxiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(341) A study of the influence of value perception of intangible cultural heritage handicraft products on consumers purchase intention
Lu Haiqiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(342) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping
Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(343) A study of the influence of consumer pre-purchase cognitive dissonance on purchase intention in social e-commerce
Zeng Jianxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(344) An analysis of the impact mechanism of live-streaming marketing on Chinese college students purchase intentions
Bao Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(345) A study of the influencing factors of new style tea marketing : a case study of Hey-Tea
Shi Guoyin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(346) The influencing factors of performance management of teachers in public universities : a case study of Sichuan University of Science and Engineering
Xu Shiming ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(347) The influencing factors of brand value enhancement of CHANGAN Automobile
Liu Ping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(348) The factors influencing financial risk management of Sany Heavy Industry company
Liu Xiaohua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(349) The influencing factors of product marketing strategy of ANTA
Liu Yaping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(350) The marketing strategy of trendy toys : a case study of Pop Mart
Tang Bincan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(351) Meaningful dialogue : the shortest diplomatic route to peace and progress in Nigeria
Nnadozie Felix Uchenna ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(352) The influence of brand experience on the purchase intention of new generation consumers : a case study of Changqing University Town
Zhou Yongqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(353) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(354) The marketing strategy of Pangdonglai company in Henan,China
Li Shaobin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(355) The influencing factors of the integration of leadership education into broadcasting and hosting art major of Dianchi college
Fu Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(356) The marketing strategy of Tesla in China
Guo Xihang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(357) The application of the theory of planned behavior to passergers behavioral intentions In flight meal - a case study of spring Airlines
Huang Gehan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(358) A case study of the impact of market entry strategies on international growth of Tianhua Electronics
Tang Jiaren ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(359) The impact of incentive mechanism on employee performance of SAIC-GM
Lyu Longtengfei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(360) A study of the innovation of classroom teaching organization in broadcasting and hosting arts programs at private universities in Shaanxi Province : a case study of Xi an Peihua University
Gan Huijie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(361) A study of the impact of corporate culture on employee loyalty in small and medium-sized enterprises: a case of Xinhe Technology Co., Ltd
Zheng Qiyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(362) An analysis of China s soft power diplomacy toward Thailand in the 21st century
Maburuka Hamza ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(363) The role of the traditional rulers in Igbo society : a path to peace
Romanus Chukwunyere Akwaka ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(364) The impact of currency fluctuations on cross-border real estate investments in Thailand
Maurice Pascal Karle ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(365) A study of the key factors of purchase intentions on green products in Thailand
Nguyen Thi Hoa My ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(366) The digital transformation in the banking industry in Thailand
Banna Bhoga ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(367) The impact of electric vehicles on the automobile manufacturing clusters in Thailand
Paing Moe Kyaw ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(368) A study of the influence of precision marketing on customer loyalty to WeChat
Zu Qianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(369) A study of the influencing factors of staff turnover in Changsha Hong Tong Hotel
Ming Yongsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(370) A case study of the impact of capital structure on corporate performance of Zhongtai Manufacturing
Li Xiaoyang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(371) Exploring the role of Igbo traditional rulers in fostering peace and harmony within the Igbo society and Nigeria
Romanus Chukwunyere Akwaka ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(372) A study of the use of artificial intelligence (AI) and digital technologies in rice production
Mi Mi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(373) The factors influencing the insurance cluster of the United States of America
Theint Nway Nway Aung ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(374) The key factors influencing purchase intention of Gen Z foreigners for e-commerce apps : a comparative study of Shopee & Lazada in Bangkok
Kaung Myat Thu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(375) The influencing factors of career adaptation of graduates of Beijing college of finance and commerce : a multidimensional perspective
Xu Ning ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(376) The influencing factors of Great Wall Motors financial strategy based on Harvard analysis framework
Zhen Dan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(377) The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company
Luo Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(378) The influencing factors of financial risk management of Shanghai General Motors Company
Wang Yilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(379) A study of the competitive strategy of BYD s new energy vehicle business
Ning Junyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(380) The marketing strategy analysis of Grabfood in Thailand
Zhu Wenbo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(381) A study of the impact of employee salary disparities on enterprise performance in Tencent
Zhou Zehao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(382) The impact of social media marketing on consumer purchase behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(383) The factors influencing customer satisfaction in mobile banking
Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(384) A study of the influencing factors of customer satisfaction with home decoration enterprises a case study of Dongyi Risheng Home Decoration Group Co., Ltd.
Gao Lili ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(385) The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping high-tech
Wang Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(386) The impact of human resource management on innovative work behavior of food enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(387) Career management performance of knowledge-based employees in Centurylink software development company
Wang Zhifeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(388) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European market
Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(389) A case study of the learning conformity behavior of undergraduates at Yunnan University
Li Yanting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(390) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(391) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(392) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(393) A study of risk Control of new energy Vehicle Rental Business --a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(394) A study of enterprise management innovation ability - a case study of JD.COM Company
Song Wenjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(395) The influencing factors of employment satisfaction of higher vocational graduates under the school enterprise cooperation a case study of Weifang Engineering Vocational College
Liu Yitong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(396) A study of the influencing factors of communication disorders in organizational management a case study of Xiaomi company
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(397) The effects of the 7Ps marketing mix strategy on customer satisfaction a case study of personal finance services of bank of communications in Bozhou branch
Shao Wen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(398) The impact of salary Level on job performance of university teachers a case study of Hechi university
Qin Hongqian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(399) The impact of risk management on the financial performance
Feng Yuanru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(400) A case study of the impact factors of customer satisfaction with front desk services at Gaoduan hotel
Shi Borui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(401) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(402) The influence factors of customer satisfaction with decoration companies a case study of Yezhifeng decoration company
Chen Zhaozhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(403) The influencing factors of teacher workforce development in Qingdao no.58 high school under the urban-rural education integration
Hu Zechang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(404) The impact of flexible human resource management on dynamic capabilities in Chinese private enterprises a case study of Ningbo Junan Holdings Co., Ltd
Yang Miao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(405) The influencing factors of international student satisfaction with management in higher vocational colleges in Shandong province
Han Yewen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(406) A study of the influence of product aesthetic perception on consumers purchase intention
Liang Tao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(407) A study of the impact of consumer perception on purchase intention of new energy vehicles
Miao Zhenzheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(408) A case study of the impact factors of employee productivity in remote work environments at chengzhou Tech Company
Zhang Xiyao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(409) The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market
Dong Zeyan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(410) A study of the borderless cultivation model of international education in border secondary in Mengla county, Yunnan province, China
Liu Hang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(411) The marketing strategy of Chinese brand electric vehicles in Thailand : a case study of Great Wall Electric Vehicles
Feng Shiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(412) The impact of AI integration on software as a service cluster in the United States
Aung Hein Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(413) The influencing factors of financial management of inner Mongolia hospital
Liu Xiaomin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(414) The impact of equity incentive on operational performance: a case study of Tsingtao Brewery company
Haoran Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(415) The factors influencing online learning engagement based on deep learning theory
Li Wenjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(416) The influencing factors of performance management of Pepsi-Cola company
Yang Junmao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(417) The integration of intangible tie dye culture into primary education in minority areas a case study of Yunnan province
Pan Yangyingying ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(418) The influencing factors of Chinese tourists satisfaction about the shopping malls in Bangkok, Thailand
Chu Haoran ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(419) A case study of marketing strategy of Phoenix contact in China
He Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(420) The influencingfactors of the instructional model of the professional association of diving instructors
Zeng Ximing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(421) The influencing factors of academic self-efficacy of students in Hexi college
Fu Ai ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(422) An analysis of the current status of characteristic major construction in higher vocational colleges in China under the context of industry-education integration a case study of Henan vocational and technical college
Li Shuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(423) The influencing factors of ideological and political education for students of Wuhan university of technology in the context of artificial intelligence
Xiang Weilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(424) The factors influencing user satisfaction with online education payment platforms : a case study of Himalaya platform
Cui Boyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(425) The influencing factors of international marketing strategy for IKEA group s products
Qiao Hanbing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(426) The factors influencing consumer purchase intentions of mixue ice cream & tea in Henan, China
Xu DongSheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(427) The factors influencing the development of higher education management a case study of SuZhou university of science and technology
Xu Guyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(428) The influencing factors of internationalization strategy of ideal new energy vehicle brand
Wu Yuntao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(429) A case study of the factors influencing teacher iob stability at East China Innovation Academy
Huang Hongjian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(430) A study of the impact of HRBP competency model on employee satisfaction a case Study of Climaveneta company
Zhang Haochen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(431) A case study of the impact of blockchain technology adoption on cross-border trade efficiency of Tianlong Trading
Zhao Baikang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(432) A case study of the impact of digital transformation strategies on export performance of Haifeng Machinery
Gao Chuanfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(433) A study of the impact of family soft environment on the academic performance of rural junior high school students: Heze experimental middle school
Wu Caiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(434) The impact of content design, content dissemination and cross-border cooperation on customer participation in Chinese escape rooms
Zhang Jie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(435) An analysis of the impact mechanism of Apple s iPhone campus marketing strategy on consumption behavior of Chinese college students from the perspective of 4Ps theory
Lei Jia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(436) The influencing factors of internationalization strategy of Fu Yao group
Zhong Tianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(437) The educational management challenges and response strategies in a multicultural context of the United States : the practice of Confucius Institutes
Yijin Zhao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(438) A study of the marketing strategies of Apple Inc. in the Chinese market
Zhiyuan Hao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(439) A study of the marketing strategy of BYD electric vehicles in Chinese market
Yue Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(440) An analytical study of parental motivations for selecting international schools in Myanmar
Swan Yee Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(441) A study of the key factors affecting intention for golf tourism in Thailand
Ping Wei Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(442) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(443) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour
Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(444) The influencing factors of decision to invest in Thailand s real estate market : the case of Taiwanese investors
Cheng Hsu Ting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(445) The influencing factors of employee voice behavior in Beijing Zhijie Commercial Trading company
Shi Jiucheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(446) The influencing factors of credit risk management of small and micro enterprises of Jiao Tong bank in Guangxi Nanning
Xiang Linhui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(447) The influence of financial technology on loan based on technology acceptance model∶ a case study of small and medium-sized enterprises in Zhejiang province
Cheng Liyun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(448) The influence of distributed leadership on decision-making in teaching management at universities: a case study of Guilin university of technology
Cheng Feng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(449) The construction and application of data-driven evaluation system of scientific research achievements in regional private universities a case study of Nanning university
Chen Yunsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(450) The influencing factors of flipped classroom participation of marketing students at Hubei province first secondary vocational school
Xiang Meifang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(451) A study on the financial management optimization based on performance management theory a case study of Nanning university
Ye Xiaomei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(452) The influencing factors of mental health management of high school teachers in Weishan county, Yunnan province, China
Wu Peiwen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(453) The impact of brand trust and AI technology trust on consumers usage behavior of Huawei s AI powered smart home products
Hu Bingtao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(454) The factors influencing student satisfaction with higher education digital transformation bsed on 4R marketing theory: a case of Nanning university of digital technology
Chen Yuming ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(455) The impact of gamers emotional consumption experience on game loyalty
Liu Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(456) A study on the influence of privacy concerns on users purchase intention in e-cmmerce environment
Wang Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(457) A study of the impact of consumer participation on new product purchasing behavior in smartphone consumption: a case study of Oppo
Wu Jieyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(458) A study of the influencing factors of users willingness to pay for online education platforms
Lin Xiaoding ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(459) The impact of fintech service use behavior on quality of life: perspectives from university students in Jinan, Shandong province, China
Li Jingmin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(460) A study on the influencing factors of the effectiveness of online international Chinese language teaching based on learning motivation theory a case study of confucius institutes in Thailand
Wang Jianchao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(461) The factors influencing customer satisfaction with international courier services: a case study of ZTO express
Wei Mingda ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(462) A case study of the impact of artificial intelligence assisted learning on student engagement at Quanzhou college of technology
Wang Weizhi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(463) The influence of marketing mix (4Ps) and brand image on consumers purchase intention : a case study of Hailan house in Xuhui district, Shanghai
Chen Ziang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(464) Research on the development strategy of Changzhou Tianmu Lake beer company
Wang Zhuoshi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(465) A study of the influence of contextual marketing characteristics of outdoor advertising on consumer purchase intention: a case of Plan B Media
Kittisak Wongvitsud ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(466) A case study of the optimization of JD s global logistics network based on supply chain management theory
Yang Fan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Independent study. (1)
(1) Using Mini Literary books and communicative language teaching tasks to develop English writing skills
Mayuret Banpakoat ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,978
รวม 3,978 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 30,040 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 12 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
รวม 30,059 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28