1 | | Independent study (466) (1) The influencing factors of green development of small and medium-sized manufacturing enterprises in Western China a case study of Guilin Shida Technology Company Lin Yulian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (2) The relationship between leadership styles and employees motivation of Generation Z Rana Yasar ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (3) A study of the teleworking factors affecting job satisfaction during the COVID-19 Pandemic Phue Pwint Wai ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (4) The Use of a cooperative work process to improve studenys\\\\\\\\\\\\\\\' English writing ability Sakon Maboontham ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (5) The Use of pictures to teach conversation Montaya Srisapoom ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (6) The Use of a peer assistance technique to improve students' english pronunciation Suttirat Khaeram ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (7) Charlotte and her motherly rolesin charlotte's web Sasithorn Jarun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (8) รายงานการวิจัยการใช้กลวิธีการเรียนภาษาอังกฤษนอกชั้นเรียนของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี ชาญณรงค์ อินทรประเสริฐ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (งานวิจัย/Research report) (9) A case Study of the impact of digital marketing strategies on brand expansion of Haoyun e-commerce Guo Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (10) Understanding culture through American Folktales by Washington Irving. Wannaporn Lohpaisankrit ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (11) Gravity feed system management and its problems in rural villages: a case study in Xiengkhuang Province, Northern Lao Peoples Democratic Republic Peexiong Gniachong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (12) Assessment of training needs on organic vegetable production of farmers in Vientiane Municipality, Lao Peoples Democratic Republic Samlan Paseutkhamla ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (13) Roles of palm sugar cottage industry in rural household income generation: a case study in Walakada Grama Niladhari Division, Ratnapura District, Sri Lanka Godage, G.D. Jagath Kumarasiri ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (14) Community flood management: A qualitative study in the Jhenaigati Village of Bangladesh Md.Abdullah ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (15) Causes and impacts of migration on livelihood of household in Trapang Tnout Village, Kampot Province, Cambodia Thanny Im ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (16) Employee stock option program (ESOP) : market reaction and firm performance : evidence from Thailand Areeya Kanchanabat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (17) A catering theory of dividends : evidence from listed companies in Thailand Chutarat Assavarugikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (18) The analysis of short-term interest rate dynamics in Thailand Kanawat Naurnoom ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (19) Stock price-volume relation in Asian markets Kumpol Watsooksunti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (20) Bookbuilding vs. fixed price : the effective pricing procedures in Thailand Sopirada Keoplung ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (21) A dynamic model of active portfolio management with benchmark orientation : an empirical evidence in Thailand Channarong Kitinartintranee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (22) Determinants of profitability of Thai commercial banks Archavaphol Tingpetch ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (23) Shareholder wealth and volume effect surrounding private equity placements : evidence in Thailand Chalathorn Rodpothong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (24) The relation between capital structure and profitability : an empirical analysis of non-financial listed firms in the emerging East Asian countries Chananan Temaismithi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (25) A liquidity factor in the asset pricing models and stock returns Chartri Sophonvanitch ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (26) Thai investors' determinants of portfolio choice Jaratvit Rajruangrabin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (27) Decomposition of trading abnormal return : case study of contrarian and momentum strategies Karn Bhoolkesorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (28) The capital structure of Thai companies : empirical analysis using dynamic panel data Mongkol Kamolchaisakkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (29) Scenario-based principal component var when the underlying risk factors are skewed and heavy-tailed : empirical from Thai bond Nattapon Yaiaroon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (30) Retirement savings behavior of Thai employees in private limited company Nattikan Piyawattananon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (31) Credit risk model for listed companies in Thailand Navaporn Kiatkhajornvong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (32) Momentum strategies based on reward-risk stock selection criteria in Asian markets Nisarat Chompupong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (33) Bond portfolio immunization using the M-Vector Model : the Thai experience Pailin Kittithawornkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (34) Operating and stock market performance of state-owned enterprise privatization : a Thailand experience Paranee Maneerod ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (35) Debt financing : does it boost or hurt firm performance in product market? empirical evidence from Thai listed firms in the Stock Exchange of Thailand Pornarhun Prasopsap ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (36) Purchasing power parity and country characteristics : the evidence of Thailand Prawee Atjimakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (37) Debt maturity and the effects of growth opportunities : a case study of Thai firms Putika Budsayaprateep ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (38) Short rate models : an empirical test using Thailand's interest rate data Sakkakom Maneenop ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (39) Stock market liquidity and firm dividend policy : empirical test from the Stock Exchange of Thailand Suniti Thanadvanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (40) Bond trading strategy using parsimonious interest rate model Chariya Pimolpaiboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (41) Predicting long-lasting Thai commercial banks' vs new Thai commercial banks' stability using Hazard model Wachiraporn Rungbannapan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (42) Political connection and ownership concentration : evidence from Thailand Dusadee Chantrataragul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (43) Does a common believe for smaller and more independent board help enhance firm value for Thai listed companies? Torpong Glaewketgarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (44) Estimating VaR and hedging : a copula-EVT framework Nutteera Lertwattanasak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (45) Foreign currency risk management of Thai corporations : the use of foreign currency deviratives Raweenuch Piyakriengkai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (46) Index option model : stochastic volatility, trend-GARCH and GJR-GARCH Amarin Phoyen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (47) The effects of foreign penetration on the performance of Thai commercial banks afer 1997 Wannee Rattanamethawong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (48) Effect of the policy rate announcement to the stock market return : evidence of Thailand Parawee Wasanaroongroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (49) How do accounting variables explain stock price movements in Thailand? Pichayada Sasiwongpakdee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (50) Price discovery and price-volume relationship in the Indian gold futures market Piyamas Chaihetphon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (51) Empirical relationship between stock return volatility and macroeconomic volatility evidence from South East Asia emerging market Praphon Kanokwichitsilp ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (52) Value-at-risk and expected shortfall under extreme value theory framework : an empirical study on Asian markets Pratabjai Nilla-or ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (53) Signaling prospect of new issues by stock split : evidence from the Stock Exchange of Thailand Thanaphon Bhongsudhep ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (54) Signaling security manipulation using logit model : an empirical study in Thailand Thirada Jiravichitchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (55) The components of the bid-ask spread : empirical evidence in Thailand Tuangporn Lerkudomsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (56) The test of trend reversal under short-term perspective : evidence over Thailand Stock Market Vorapach Piromsopa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (57) Downside risk and the capm on set50 stocks Voraphat Rungnoppakunsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (58) An impact of political events on the Stock Exchange of Thailand Weerasak Nimkhunthod ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (59) Stock Reaction to the expiration of IPO Lock-up period : Evidence in Thailand Sirima Dissara ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (60) The commodity futures price : the evidence from Thailand Sakon Jansomwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (61) Predicting bear stock market in Thailand with macroeconomic variables via Markov switching model Lalita Nuanboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (62) Stock market integration among Thailand, United State of America, Japan and Singapore Narisara Sodchuenjit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (63) Do combining price, volume and news help in predicting the future stock return pattern? Nathdanai Athavichian ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (64) Are stock market returns related to the weather effects? : empirical evidence from Thailand Nattawut Nirojsil ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (65) An empirical study on implied equity duration of SET50 index stocks Natthinee Tapjinda ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (66) Director remuneration and firm performance : the evidence from Thailand Noppadol Panyaphuntrakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (67) Tournaments in Thai mutual funds Numpol Chatchawarat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (68) Stock dividends' wealth effects Panjai Limchupong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (69) Dynamic optimal capital structure of family businesses in SET Saranya Piyawattanametha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (70) Effects of monetary policy on the property sector in Thailand Akeanong Tanarojpiyatach ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (71) Panel analysis and the monetary exchange rate model : the evidence from six Asian countries Chananyanit Lapvilai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (72) Performance measurement without benchmark : a case of Thai mutual funds Chanatip Pumhiran ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (73) The impact of exchange traded fund on volatility of underlying constituents : the evidence for Korea and Hong Kong Chaovakorn Chotibunt ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (74) The impact of institutional ownership on firm performance and risk : evidence from SET100 Chutimon Chaowarat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (75) Modern portfolio and optimization application : mean variance and black-litterman model with two different views Jirawat Tansiritanes ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (76) CPI bias in Thailand Jutamas Wongkantarakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (77) The usefulness of earnings versus book value for predicting stock returns in Thailand Kaveepol Vongchavana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (78) Vulnerability indicators to the twin crises : evidence from Thailand Pornchai Kangvanchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (79) Simultaneous determination of managerial ownership, leverage and firm performance : Thai evidence 1 Rangson Kositsripanya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (80) Competition in Thai banking system Siragunya Chiarapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (81) Stress testing framework based on market risk models : analyses on foreign exchange and stock markets in Thailand Sirilak Jiraphoe ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (82) Trading volume and returns relationship in SET50 index futures market Sirirat Thammasiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (83) Intraday lead-lag relationship between the stock index market and the stock index futures market : evidence from Thailand Siriwan Ekthienchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (84) The determinants of the first entering public bond market : evidence from Thai listed companies Srivoralak Sringammuang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (85) The information content of net buying pressure : evidence from TAIEX options Suchao Visespratab ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (86) Higher moments with foreign investment : a Thailand's perspective Suparat Areewong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (87) Linkage between stock volatility and corporate bond yield spread in Thailand Supat Mongkonkiattichai, 1983- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (88) Politics and business : evidence from Thailand Supattra Kittikulchart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (89) An evidence of the relationship between EVA and stock return Suwat Sahapiyapan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (90) Improving the probability of identifying superior active portfolio management for mutual funds in Thailand Tantika Jorngtawan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (91) Impact of single stock futures trading on underlying stock market in India Thanachai Bunsaisup ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (92) The corporate choice among common stock, convertible bonds and straight debt : firm's cash flow interpretation in Thailand Thanapon Chanpitakkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (93) The liquidity effect of introduction of TDEX on SET50 constituents Thatree Ananpattanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (94) Risk-adjusted optimal technical trading rules on SET50 index with genetic programming Theeraphat Vorrapittayaporn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (95) The valuation models based on historical accounting data a test of Ohlson (1995) model : a study in Thailand Tippapa Meesin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (96) Determinants and market reactions to hybrid security issuances in Thailand Varutha Yongcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (97) Determinants of interest rate margins and income structure of Thai commercial banks Warong Theerasophon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (98) China and regional cooperation towards an East Asian community Chanchai Chalokkongtavorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (99) Hypocrisy of the United States over the claim as a "champion of human rights" Parichat Phanrakdecha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (100) ortfolio optimization via conditional value-at-risk Win Prapinmongkolkarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (101) Life time estimation for semiconductor packages Sarid Bangula ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (102) The opinion of first year students toward using self-access learning center (SALC) at King Mongkut's University of Technology North Bangkok Peyasilp Maronee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (103) Influence of Ni on Ce mixed oxide catalysts in reduction of low CO concentration (2%) Niramol Raksawong, 1973- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (104) China : "the capitalist state and her socialist democracy" Suparat Suriyadet ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (105) Charm offensive : Beijing Olympics 2008, the rising peacefully of China, and the use of soft power Thanatorn Ubolsathit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (106) Minimization of energy supply using pinch integrated analysis for Terephthalic Acid production Somchai Tongdorn-ngao, 1971- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (107) The impacts of index rebalancing and their implications : the case of SET50 index Chuleekorn Triempanichgul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (108) Foreign investor behavior in Asian emerging markets during subprime crisis Jat Jatsadayanmatha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (109) Do lone-founder and family firms create higher value? : evidence from Thailand Karnpitcha Tantikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (110) An empirical analysis of the dynamic relationship between mutual fund flow and market return volatility : Thailand evidence Marut Lertcharoenyong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (111) Asset growth and stock returns : evidence from the Stock Exchange of Thailand Numthip Muangsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (112) Ownership concentration, performance, and risk in the Asian banking industry Parichart Riewsathiratorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (113) Bad luck or bad management? : evidence from Thai commercial banks Phatchanapha Inchai-ue ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (114) How do firms finance their investments? : the relative importance of equity issuance and debt contracing costs empirical evidence in Thailand Pichaya Tavarayut ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (115) Liquidity and capital structure : a case of Thailand Prasit Udomsirikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (116) The determinants of share repurchase : evidence from Thailand Prin Seree-amnoui ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (117) Why do companies issue seasoned equity? : a case study of Thailand Salinla Tulyasatien ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (118) The linkage between taxes, capital structure and firm value in Thailand Saowanit Woradit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (119) Capital structure adjustment toward the industry mean : an empirical evidence on non-financial firms in the Stock Exchange of Thailand (SET) Siangpin Indontree ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (120) Money, exchange rate, and price level in Cambodia : a vector autoregressive analysis Siphat Lim ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (121) Market risk models for the Stock Exchange of Thailand : an intraday value-at-risk approach Siraprapa Watakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (122) Asset allocation and stock/bond cycle : evidence from Thai market Sirinya Techarattanaprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (123) The macroeconomic factors that determine the future bull stock market in Thailand Sittichai Duangrattanachaya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (124) The impact of index futures on the underlying stock market : Hang Seng Index Susan Sethiwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (125) Explanatory factors of the inflation news impact on stock returns by sector : the evidence from developed and emerging markets in Asia Suwipat Ekasindhu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (126) Are family firms really superior performers : evidence from Thailand Teekawat Supanantaroek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (127) The effects of index changes in Thai stock market Teerapong Teerapongpratya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (128) Exchange rates, capital flows, and stock prices relationships in Thailand Thian Kanokpongsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (129) Modified neural network algorithms for predicting trading signals of stock market indices : an empirical study on Thai markets Titiya Treekittinurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (130) Relationship between policy rate and stock market in Thailand using Markov-Switching EGARCH Vikorn Piyatat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (131) Stock market crashes, firm characteristics, and stock returns in Thailand Warat Niamsa-ing ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (132) Investors behavior and performance during the Asian crisis : evidence from the Stock Exchange of Thailand Wijit Arayapisit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (133) Japan-Korea relations : the result of economic cooperation in post-war era Sasipimol Sutthivaiyakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (134) The correlation among equity mutual funds : the best forecasting model for Thailand Anong Leelasettakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (135) Liquidity risk, leverage and IPO returns : evidence from SET Anusorn Lertpattanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (136) Credit rationing in Thai banking system Arnont Wongthanakitcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (137) Intraday technical analysis in the Stock Exchange of Thailand Bodee Wannasinthop ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (138) The BOT's response to the exchange rate shock after adopting of inflation targeting policy Chalantorn Amornrattanaphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (139) Calendar effects in stock returns : evidence from Thai stock market during 1994-2009 Manaporn Duangprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (140) How does merger and acquisition influence the operating performance of companies? : study cases in Thailand during year 1999-2007 Paowarin Whangsatian ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (141) Stock split size, signaling and profitability : evidence from the Stock Exchange of Thailand Ployphon Punyaratabandhu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (142) Which asset classes provide and effective hedge against inflation in Thailand? Primrose Permpoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (143) Early warning model for bankruptcy : the case of real estate firms in Thailand Suporn Treewichayapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (144) Hedging strategy for rice income assurance scheme Wisarut Prompong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (145) The information and volatility impact from introduction of SET50 index futures on underlying index Daranee Pongtomesuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (146) When should investors invest in stocks repurchase? : evidence from SET Juta Sangchantrarin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (147) Risk-return relationship under conditional CAPM with time-varying beta : an empirical study on Thai stocks Kulyos Audomvongseree ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (148) Deposit insurance and the risk premium in bank deposit rate Auraraht Sattanusart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (149) Foreign and institutional investors ownership and firm characteristics : evidence from SET Cholticha Apinawatawornkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (150) Is Thailand's agricultural furtures market efficient? Suriya Thongsawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (151) Effect of large controlling shareholder on information asymmetry and stock liquidity : evidence from Thai listed companies Tinnapan Boonprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (152) An empirical test of BS and CSR valuation models for the index options listed in Taiwan Amornpon Teepanart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (153) Forecasting stock index direction : comparison of MACD and RSI, case study on SET50 index Artith Pasiphol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (154) US-EU economic relations in the 21st century : cooperative or competitive Sudarath Kanjanakhot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (155) The financial management model of small and micro enterprises in Haikou City, Hainan Province Tong Xiaoqiong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (156) A study of narrative organization by third-year English majors at Ubon Ratchathani Rajabhat University Prapatsorn Lawan ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (157) Teaching adjective and noun collocations through songs Monthol Vilaikasame ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (158) Learning grammar through task-based activities : the case of first-year English Majors of Ubon Ratchathani Rajabhat University Nantipa Santadkarn ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (159) A study of cultural awareness of English teachers at a primary school level in the municipal area of Srisaket province Rachan Khurana ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (160) Using reading fable software in developing reading skills for M.3 students Wilailak Kaeosot ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (161) Using web-based instruction to study an American festival : a case study of M.5 students at Phayuwittaya School, Phayu District, Sisaket Province Arunee Kaewamatawong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (162) Version control system implemented in PHP Rathapol Konkaew ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis) (163) Web application for wholesale system Siriporn Thongkumpra ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis) (164) A study of the influencing factors of customer satisfaction with Home Decoration Enterprises - a case study of Dongyi Risheng Home Decoration Group Co., Ltd. / Gao Lili ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (165) A development of low-voltage decay time analyzer for ionizer monitoring Sayan Plong-Ngooluam ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (166) Enhancing high quality information from data warehouse Aumpornpan Khlaikhlung, 1980- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (167) Information strategic plan : case study: UPS Parcel Delivery Service Ltd. (Thailand) Pornpimon Lohapiriyakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (168) Determinants of user acceptance of Wikipedia Suppat Kaenprakob ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (169) The opinion of first year students toward using self-access learning center (SALC) at King Mongkut's University of Technology North Bangkok Peyasilp Maronee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (170) UBRU undergraduate students' reading strategies and their attitudes towards using L1 translation in English reading instruction Phanida Yommee ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis) (171) Socio-economic impacts of international returned housemaid migrants in Sri Lanka: A case study in Galgamuwa Divisional Secretariat Division, Kurunagala District, North Western Province De Silva, Priyanthi ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (172) Improving students' vocabularies through games. Siriboon Chaiphar ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (173) Assessing impacts of private forest plantations on livelihood of local communities in Kyauktaga township, Bago District, Bago Region, Myanmar Ngwe Thee ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (174) Educational development for the underprivileged children through local level organizations in Hlaingtharyar, Yangon, Myanmar Dim Cung Khin ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (175) Household income improvement through national agriculture and livestock extension programme in Loitokitok District, Kenya Chege, Thomas Njoroge ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (176) Privatization of water resource management in rural community: A case study in Po Village, Sambour Commune, Treang District, Takeo Province Cambodia Thim Seat ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (177) The impacts of community led total sanitation programme on community health in Svay Popeas Village, Dambae Commune, Dambae District, Kampong Cham Province, Cambodia Kim Vuochhong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (178) Practices and opinions of farmers on household bookkeeping: A case study in Lam Thao District, Phu Tho Province, Vietnam Socialist Republic Nguyen Thi Trang Nhung ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (179) Management of the groundwater supply system in Ban Sawang Village, Sam Sung District, Khon Kaen Province, Thailand Maung Maung Soe ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (180) Microfinance management on poverty reduction case study: Village Development Fund in Sukhuma District, Champasak Province, Lao PDR Dorkfa Siyotha ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (181) A study on local livelihoods and mangrove forest conservation practices in Thailand and Myanmar San Win ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (182) Impact assessment of microcredit program on poverty alleviation: a case study at Dauntok Village, Prey Chrouk Commune, Pouk District, Siem Reap Province, Cambodia Dy Sarath ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (183) Rice-based chickpea cropping system and rural livelihood: A case study in Kyaung Taw Yar Village, Magway Region, dry zone, Myanmar Aye Aye Thwe ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (184) Implementing massage and spa services socio-drama techniques and role-plays to improve the speaking skills of Northeast Thai students Sinard Nilphat ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (185) Problems of political conflict on the Internally Dispalced Persons (IDPs): A case study on the Midwestern Region of Nepal Bharat Mani Subedi ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (186) Using the tourist guide learning package to improve learners' speaking skill focusing on stress and intonation Pariya Phongniyakool ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (187) Enhancing vocabulary learning by using constructed vocabulary tasks for Grade 6 Students of Khon Kaen Province Supitchaya Wongkumsai ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (188) The analysis of human destructiveness in society in detective fiction: The mammoth book of looked room mysteries and impossible crimes Nuanthip Boondee ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (189) Using storytelling to enhance speaking ability of Primary Students Yupharat Phumikari ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (190) English for photocopyists: Needs analysis and English course guidelines Jenwit Siriket ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (191) English for KKU coordinators: an analysis of needs and English course guideline Tanyapat Donglun ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (192) Creating a multilingual landscape in Khon Kaen University Anong Nilaiyaka ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (193) Developing speaking test specifications for the Khon Kaen English proficiency test for post graduate students of Khon Kaen University Sophita Sokaokha ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (194) Improving students' understanding the use of simple tenses through Japanese Manga illustration Pacharapan Kulpawaropas ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (195) The investigation of Thai University students learning vocabulary via the keyword-semantic method Amornrat Kamon ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (196) The study of first language transfer of Thai and Chinese EFL learners in adjective-noun order Thidanan Chanakan ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (197) Psychoanalysis comparison of Romeo and Juliet and West Side Story Kris Kisawadkorn ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (198) Using the intervention technique to improve narrative writing based on pictures for Mattayomsuksa 1 students Aunchalee Levi ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (199) Developing reading test specifications for Khon Kaen English Proficiency Test for Postgraduate of Khon Kaen University Chaoprada Jantuma ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (200) Developing an English placement test for English Major Program at Souphanouvong University Lao P.D.R. Toulakone Souliya ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (201) Use of conjunctions in the writing of English major students, Khon Kaen University Rangsan Chanwised ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (202) Improving students' vocabulary learning through flash movie songs Nutcharin Nimnual ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (203) Students' attitude towards self-access center in terms of promoting learner autonomy Pinyada Wiriya ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (204) Enhancing English speaking ability of nurses through a call speaking package: A case study Jureerat Khongkaeo ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (205) The use of web-based instruction in developing university students' scanning skills Patcharaphan Phuboonsri ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (206) The Management of transportation process for exporting organic coffee products from Lao People's Democratic Republic to Germany Venerable Phetduangsao Daovisan ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (207) An analysis of modern pop songs Pilasluck Poolawan ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (208) Using explicit teaching to develop lower secondary students' vocabulary knowledge Tiwatip Poosatod ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (209) Analysing the needs for English proficiency of the third-year vocational students at Khon Kaen Vocational College Phornthimon Inthong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (210) Junior high school students' English pronunciation development through reading-aloud Dominoes Wiriyarat Romwapee ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis) (211) A study of the effect of perceived superior trust with self-efficacy as a mediating variable on employees voice behavior Li Qingfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (212) การขึ้นทะเบียนผู้กระทำความผิดทางเพศ : ความเหมาะสมสำหรับประเทศไทย Roger Ullmann ;มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช (วิทยานิพนธ์/Thesis) (213) A study of the impact of financial reporting quality on investor confidence in Tesla, Inc Zheng Yang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (214) The impact of COVID 19 pandemic on Thailand s MICE Industry and the adaptive strategies Pyae Thiri Khaing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (215) The relationship between leadership styles and employees motivation of generation Z Rana Yasar ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (216) Different but similar : institutional dimensions of the Association of Southeast Asian Nations and of the European Union Rodrigues, Ricardo Freitas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (217) Social media and the impact of the U.S. position on elite relations in Thailand : a case study of the 2013 Thai political conflict under the Yingluck administration Archai Saluya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (218) The study of potential consumer and their need toward smart home equipment Akadej Tangpaosak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (219) The study of customer attitude and readiness in adopting video banking in Thailand Sirikarn Asawasudsakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (220) Strategic asset allocation for long-term investors (parameter uncertainty and prior information) : evidence from Thailand Sippapon Ithiprachayaboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (221) Identify the winners in low price-to-book firms using historical financial statement information Sikkhawat Suesatcha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (222) Assessing the price effects of government bond auctions: evidence from Thailand Satita Sirichotikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (223) The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand Wimonrat Srisuwatcharee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (224) Undersranding the factors that affect parents to give or buy snack for their children Wichupa Lomtakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (225) The analysis of 7Ps service marketing mix affecting customer intention in Thailand s cosmetic industry Wai Yan Ko ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (226) Credit risk scoring based on machine learning models : a comparative assessment Tanapon Tanavejwasin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (227) A case study of Tencent s Mobile Payment international expansion based on diffusion of innovations theory Zhang Shiman ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (228) A Study of the Competitive Strategy of Prachanphang Resort in Laos Based on Porter s Five Forces Model Zhao Shu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (229) A study of the impact of employee salary disparities on enterprise performance in Tencent Zhou Zehao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (230) The Evaluation of Educational Quality in Ethnic Minority Schools -A Case Study of Yunnan Minzu University Li Xing Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (231) The factors influencing customer satisfaction in Mobile Banking Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (232) Career management performance of knowledge-based employees in Centurylink Software Development Company Wang Zhifeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (233) An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China Luo Shuren ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (234) A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China Liu Shenghong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (235) A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention Tian Changhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (236) A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors Xie Changcheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (237) The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China Liu Changping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (238) A Research on female consumer's implusive consumption based on perspective of consumer purchase dicision model in Sichuan, China Wang Shaobin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (239) An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China Gao Shanya ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (240) An Empirical study on the influence mechanism of internet celebrity stigma on consumers' live streaming shopping purchase decision in Sichuan, China Wei Chuangdong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (241) A Research on the consumer perception and government policies on consumers' purchase intention of new energy vehicles in Sichuan, China Dong Zheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (242) A Research on influencing factor of full compensation system for employment satisfaction of Henan Citic Big Data Technology, LTD. Zhang Yumeng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (243) A Study on consumption intention for household appliance at double eleven online shopping festival in Guizhou of China Luo Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (244) An Empirical analysis of factors impacting brain drain and turnover intention among SME employees in Sichuan, China Dan Yucheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (245) An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China Ye Zhouping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (246) The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan Zhang Xiong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (247) Sharing economy : A Study on the factors influencing consumption decision to use farm sharing in Guizhou of China Zhang Lingzhi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (248) A Study on job satisfaction and work performance of teacher retention for vocational education in Sichuan of China Xian Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (249) Rhetorical structure analysis on results-discussion chapter by Thai postgraduate students Wanida Rotbamrung ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis) (250) The Teaching quality of Adult Education of Kunming University Zhang XiaoYuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (251) The Strategies to Combat Counterfeit Luxury Goods: A Case Study of Chanel in China Tao Xinyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (252) The SWOT Analysis of TikTok in Vietnam Li Bo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (253) The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping High-Tech Wang Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (254) Unfair and illegal wage payments to immigrant workers : a case study of wage payment in Thai restaurants in Las Vegas Nion Kaeophoung ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (255) The impact of human resource management on innovative work behavior of Food Enterprises in China Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (256) The Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Behavior a case study of TIKTOK Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (257) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European Market Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (258) A case study of the learning conformity behavior of Undergraduates at Yunnan University Li Yanting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (259) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (260) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (261) A study of risk control of new energy Vehicle rental business a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (262) A study of the influencing factors of young consumers consumption satisfaction with smart home products a case study of Xiaomi smart home Yao Lingpei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (263) The effect of cultural diversity on the competitive advantage of multinational corporations Guo Yunxia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (264) The influencing factors of customer satisfaction with ZARA brand in Chinese market Liang Wanjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (265) The financial strategies of Jiugang Group Based on the Corporate Life Cycle Liu Wei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (266) The influencing factors of employee satisfaction Based on Maslow s Hierarchy of Needs a case study of Zigong Hanting Hotel Wan Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (267) A study of the leadership styles and their impact on employee performance Henri Samuli Märsylä ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (268) The effect of the supply chain integration strategy on the competitiveness of polyurethane enterprises a case atudy of HL New Material Company Guo Peiyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (269) The effect of HRM practices on employee job satisfaction and turnover in the Garment Industry in Myanmar Zin A Yee Win ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (270) The S.W.O.T analysis of the competitive strategy of Thailand s textile and garment industry Su Sumutra ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (271) The impact of digital transformation on employee job satisfaction a case study of Chongqing Changan automobile manufacturing enterprise Li Zongnan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (272) The influencing factors of class participation in blended Teaching of ideological and political education at Shandong University of Engineering and Vocational Technology Li Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (273) A study of the factors influencing student learning effect from Python training course of Shandong University of Engineering and Vocational Technology Li Zihui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (274) The influencing factors of employment satisfaction of Marketing Graduates of Shandong University of Engineering and Vocational Technology Shi Jiamin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (275) The impact of digital marketing strategies of traditional Chinese Medicine Clinics on customer satisfaction a case study of Gushengtang Clinic Li Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (276) The influencing factors of mathematics learners satisfaction with flipped classroom at Shandong Kevin Technical School Su Xiaoling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (277) The influencing factors of consumers purchase intention on the Tian Mall International Cross-Border E-Commerce Platform Chen Lingli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (278) A study of the compensation satisfaction of salepersons in Chain Home Real Estate Company Wei Tingru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (279) The factors influencing customer loyalty to restaurant brands in the catering industry of Henan Province a case study of time-honored brands Xing Xiangsong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (280) A study of the marketing management of MUJI brand store in Nanjing, Jiangsu Province, China Xu Dingling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (281) The factors influencing customer satisfaction with Stereo parking systems a case study of Shanghai Xue Rongwei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (282) The factors influencing consumers purchase intentions on short video e-commerce platforms a case study of Tiktok shop Cui Lufei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (283) The influencing factors of client satisfaction with Law Firms a case study of Zhongtong law firm in Beijing Xu Junlin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (284) The impact of mergers and acquisitions on financial performance of new chemical materials enterprises a case study of Jinfa Technology s Acquisition of Baolai Yan Yuanmeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (285) The factors affecting the financial performance of Suning.Com Qiu Zhongjun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (286) The influencing factors of angel investment management in vocational education at Xiao Manman Company Bao Zehui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (287) The impact of folklore clusters on customer references in China s economy Shin Thant Shwe Yee ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (288) The impact of organizational behavior on preferences, performance, and job satisfaction Charline Marine Bourdin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (289) The lucrative business of jewelry investment in Southeast Asia Htet Htet Myo Kyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (290) A study of the impact of enterprise human resource management system on employee satisfaction-a case study of OXIRAN company Zhang Xiruo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (291) A study of BYD s profitability based on DuPont analysis Wang Mengli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (292) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (293) The marketing strategy analysis of new energy vehicles in China a case study of ORA Company Huang Keyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (294) The impact of equity incentives on the financial performance of Gree Electric Appliances Co., Ltd. of Zhuhai Shi Keyao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (295) The teaching method of fable class based on Constructivism Theory in Xing an Primary School Liu Shuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (296) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (297) The factors influencing teacher turnover in Wuxuan County experimental primary school Deng Sihui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (298) The impact of corporate governance structure on financial performance a case study of Alibaba Group Fu Yanni ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (299) The influencing factors of financial risk management of Shanghai Wei Lai Automobile Company Ji Yunsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (300) The factors affecting the capital structure of Gucheng Dairy Lin Taida ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (301) The influencing factors of Li Ning s sports brand internationalization strategy Ni Gang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (302) The impact of digital transformation of Wuliangye company on corporate financial performance Pan Qiuxiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (303) The influencing factors of students motivation for enrollment in Changsha Xiangdu Secondary Vocational school Xu Shaofu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (304) A study of the influencing factors of customer loyalty to supermarkets a case study of Dennis supermarket Zhao Jingjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (305) The impact of 4Ps the marketing strategy on Thai consumers purchasing decision of Panasonic air conditioning Liu Mingzhe ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (306) The impact of green supply chain management on corporate competitiveness of Byhealth Co., Ltd Shen Zhihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (307) The factors affecting the employee training effectiveness of Chinese SMEs a case study of Xi an, Shaanxi Province, China Zhao Hetiancheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (308) A study of the marketing strategy of MIXUE in Thailand Zhu Chengfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (309) A study of the influence of symbolic value perception on women s conspicuous consumption : a case of Lululemon Zhang Ke ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (310) The factors influencing college students mental health based on Maslow s Hierarchy of Needs Theory a case study of Nanjing Commercial College Lin Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (311) The career planning ability of higher vocational students in Jinhua Institute of Vocational and Technical Sciences Yang Chenglong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (312) The factors of performance appraisal of small and medium-sized property management enterprises a case study of Huisheng Real Estate company Chen Fangping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (313) The impact of the 4Ps marketing theory on Cha Baidao marketing revenue Chen Jingxuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (314) The effect of employees psychological capital on employees innovative performance in internet technology enterprises Wu Guanqiong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (315) The influencing factors of customer satisfacation with credit card center of China CITIC Bank Liu Yijia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (316) The factors affecting the performance of rural commercial banks a case study of ABC rural commercial bank Feng Junke ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (317) A study of the factors influencing corporate performance from an environmental perspective : a case study of Tesla, Inc. Li Jinshuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (318) The impact of eating broadcasts on consumer purchase behavior a case study of Douyin platform Yan Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (319) A study of the influence of user perception on user stickiness in content-based mobile social media Xue Kaiyuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (320) A case study of Huawei s internationalization strategy based on resource-based view Li Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (321) A case study of the impact of marketing strategies on international market expansion of Yamaha Motor company Gong Fei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (322) The factors affecting the ideology and morality of left-behind children in rural China a case study of Huangzhuang Primary School in Guoyang County, Anhui Province Li HuiRan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (323) The factors influencing college students learning motivation a case study of Yunnan University of Finance and Economics Mao Yaxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (324) The factors influencing the quality of classroom learning a case study of Kunming Medical University Qian Yunru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (325) An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China Yang Zhipeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (326) The marketing strategy of Haidilao in Hangzhou Xixi Impression City Branch Zhang Xueqin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (327) A case study of the Impact of cross cultural management on Alibaba s overseas business performance Zeng Qinghui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (328) The effect of service quality on customer loyalty in the fast food industry a perspective of university students in Chengdu City, Sichuan Province, China Zhang Yuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (329) The influence of psychological needs and social environment on students academic engagement a case study of Yunnan Business Vocational College Liu Yue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (330) The factors influencing customer loyalty to online airline ticket booking a case study of Fliggy OTP platform Xue Yang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (331) A case study of Spring Airlines international market expansion based on the international business strategy theory Yu Jiali ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (332) A study of the effects of parental lnvolvement on academic performance at Hong Kong primary schools based on epstein s six types of parental involvement framework Liu Shuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (333) A study of the motivation for the corporate social responsibility accounting information disclosure of Hongxiang Group Wang Yihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (334) A study of Xiaomi s competitiveness in Thailand Guo Shize ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (335) The influencing factors of education management informatization a case study of Beijing Technology and Business University Feng Hailing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (336) A case study of the impact of Apple s capital structure on corporate performance Xu Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (337) The impact of manufacturing intelligence on consumers purchase intentions a case study of Haier in China Ni Yaozu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (338) A study of the influence of brand experience of mobile smart devices on repurchase Intention Huang Xingqiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (339) The impact of emotional disposition of online comments on consumer purchase intention Huang Xiulan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (340) A study of the influence of social presence on consumer purchase intention in e-commerce live streaming Huang Zongxiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (341) A study of the influence of value perception of intangible cultural heritage handicraft products on consumers purchase intention Lu Haiqiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (342) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (343) A study of the influence of consumer pre-purchase cognitive dissonance on purchase intention in social e-commerce Zeng Jianxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (344) An analysis of the impact mechanism of live-streaming marketing on Chinese college students purchase intentions Bao Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (345) A study of the influencing factors of new style tea marketing : a case study of Hey-Tea Shi Guoyin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (346) The influencing factors of performance management of teachers in public universities : a case study of Sichuan University of Science and Engineering Xu Shiming ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (347) The influencing factors of brand value enhancement of CHANGAN Automobile Liu Ping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (348) The factors influencing financial risk management of Sany Heavy Industry company Liu Xiaohua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (349) The influencing factors of product marketing strategy of ANTA Liu Yaping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (350) The marketing strategy of trendy toys : a case study of Pop Mart Tang Bincan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (351) Meaningful dialogue : the shortest diplomatic route to peace and progress in Nigeria Nnadozie Felix Uchenna ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (352) The influence of brand experience on the purchase intention of new generation consumers : a case study of Changqing University Town Zhou Yongqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (353) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (354) The marketing strategy of Pangdonglai company in Henan,China Li Shaobin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (355) The influencing factors of the integration of leadership education into broadcasting and hosting art major of Dianchi college Fu Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (356) The marketing strategy of Tesla in China Guo Xihang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (357) The application of the theory of planned behavior to passergers behavioral intentions In flight meal - a case study of spring Airlines Huang Gehan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (358) A case study of the impact of market entry strategies on international growth of Tianhua Electronics Tang Jiaren ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (359) The impact of incentive mechanism on employee performance of SAIC-GM Lyu Longtengfei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (360) A study of the innovation of classroom teaching organization in broadcasting and hosting arts programs at private universities in Shaanxi Province : a case study of Xi an Peihua University Gan Huijie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (361) A study of the impact of corporate culture on employee loyalty in small and medium-sized enterprises: a case of Xinhe Technology Co., Ltd Zheng Qiyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (362) An analysis of China s soft power diplomacy toward Thailand in the 21st century Maburuka Hamza ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (363) The role of the traditional rulers in Igbo society : a path to peace Romanus Chukwunyere Akwaka ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (364) The impact of currency fluctuations on cross-border real estate investments in Thailand Maurice Pascal Karle ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (365) A study of the key factors of purchase intentions on green products in Thailand Nguyen Thi Hoa My ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (366) The digital transformation in the banking industry in Thailand Banna Bhoga ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (367) The impact of electric vehicles on the automobile manufacturing clusters in Thailand Paing Moe Kyaw ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (368) A study of the influence of precision marketing on customer loyalty to WeChat Zu Qianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (369) A study of the influencing factors of staff turnover in Changsha Hong Tong Hotel Ming Yongsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (370) A case study of the impact of capital structure on corporate performance of Zhongtai Manufacturing Li Xiaoyang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (371) Exploring the role of Igbo traditional rulers in fostering peace and harmony within the Igbo society and Nigeria Romanus Chukwunyere Akwaka ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (372) A study of the use of artificial intelligence (AI) and digital technologies in rice production Mi Mi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (373) The factors influencing the insurance cluster of the United States of America Theint Nway Nway Aung ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (374) The key factors influencing purchase intention of Gen Z foreigners for e-commerce apps : a comparative study of Shopee & Lazada in Bangkok Kaung Myat Thu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (375) The influencing factors of career adaptation of graduates of Beijing college of finance and commerce : a multidimensional perspective Xu Ning ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (376) The influencing factors of Great Wall Motors financial strategy based on Harvard analysis framework Zhen Dan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (377) The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company Luo Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (378) The influencing factors of financial risk management of Shanghai General Motors Company Wang Yilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (379) A study of the competitive strategy of BYD s new energy vehicle business Ning Junyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (380) The marketing strategy analysis of Grabfood in Thailand Zhu Wenbo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (381) A study of the impact of employee salary disparities on enterprise performance in Tencent Zhou Zehao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (382) The impact of social media marketing on consumer purchase behavior a case study of TIKTOK Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (383) The factors influencing customer satisfaction in mobile banking Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (384) A study of the influencing factors of customer satisfaction with home decoration enterprises a case study of Dongyi Risheng Home Decoration Group Co., Ltd. Gao Lili ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (385) The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping high-tech Wang Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (386) The impact of human resource management on innovative work behavior of food enterprises in China Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (387) Career management performance of knowledge-based employees in Centurylink software development company Wang Zhifeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (388) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European market Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (389) A case study of the learning conformity behavior of undergraduates at Yunnan University Li Yanting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (390) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (391) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (392) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (393) A study of risk Control of new energy Vehicle Rental Business --a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (394) A study of enterprise management innovation ability - a case study of JD.COM Company Song Wenjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (395) The influencing factors of employment satisfaction of higher vocational graduates under the school enterprise cooperation a case study of Weifang Engineering Vocational College Liu Yitong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (396) A study of the influencing factors of communication disorders in organizational management a case study of Xiaomi company Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (397) The effects of the 7Ps marketing mix strategy on customer satisfaction a case study of personal finance services of bank of communications in Bozhou branch Shao Wen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (398) The impact of salary Level on job performance of university teachers a case study of Hechi university Qin Hongqian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (399) The impact of risk management on the financial performance Feng Yuanru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (400) A case study of the impact factors of customer satisfaction with front desk services at Gaoduan hotel Shi Borui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (401) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (402) The influence factors of customer satisfaction with decoration companies a case study of Yezhifeng decoration company Chen Zhaozhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (403) The influencing factors of teacher workforce development in Qingdao no.58 high school under the urban-rural education integration Hu Zechang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (404) The impact of flexible human resource management on dynamic capabilities in Chinese private enterprises a case study of Ningbo Junan Holdings Co., Ltd Yang Miao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (405) The influencing factors of international student satisfaction with management in higher vocational colleges in Shandong province Han Yewen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (406) A study of the influence of product aesthetic perception on consumers purchase intention Liang Tao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (407) A study of the impact of consumer perception on purchase intention of new energy vehicles Miao Zhenzheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (408) A case study of the impact factors of employee productivity in remote work environments at chengzhou Tech Company Zhang Xiyao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (409) The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market Dong Zeyan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (410) A study of the borderless cultivation model of international education in border secondary in Mengla county, Yunnan province, China Liu Hang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (411) The marketing strategy of Chinese brand electric vehicles in Thailand : a case study of Great Wall Electric Vehicles Feng Shiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (412) The impact of AI integration on software as a service cluster in the United States Aung Hein Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (413) The influencing factors of financial management of inner Mongolia hospital Liu Xiaomin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (414) The impact of equity incentive on operational performance: a case study of Tsingtao Brewery company Haoran Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (415) The factors influencing online learning engagement based on deep learning theory Li Wenjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (416) The influencing factors of performance management of Pepsi-Cola company Yang Junmao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (417) The integration of intangible tie dye culture into primary education in minority areas a case study of Yunnan province Pan Yangyingying ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (418) The influencing factors of Chinese tourists satisfaction about the shopping malls in Bangkok, Thailand Chu Haoran ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (419) A case study of marketing strategy of Phoenix contact in China He Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (420) The influencingfactors of the instructional model of the professional association of diving instructors Zeng Ximing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (421) The influencing factors of academic self-efficacy of students in Hexi college Fu Ai ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (422) An analysis of the current status of characteristic major construction in higher vocational colleges in China under the context of industry-education integration a case study of Henan vocational and technical college Li Shuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (423) The influencing factors of ideological and political education for students of Wuhan university of technology in the context of artificial intelligence Xiang Weilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (424) The factors influencing user satisfaction with online education payment platforms : a case study of Himalaya platform Cui Boyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (425) The influencing factors of international marketing strategy for IKEA group s products Qiao Hanbing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (426) The factors influencing consumer purchase intentions of mixue ice cream & tea in Henan, China Xu DongSheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (427) The factors influencing the development of higher education management a case study of SuZhou university of science and technology Xu Guyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (428) The influencing factors of internationalization strategy of ideal new energy vehicle brand Wu Yuntao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (429) A case study of the factors influencing teacher iob stability at East China Innovation Academy Huang Hongjian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (430) A study of the impact of HRBP competency model on employee satisfaction a case Study of Climaveneta company Zhang Haochen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (431) A case study of the impact of blockchain technology adoption on cross-border trade efficiency of Tianlong Trading Zhao Baikang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (432) A case study of the impact of digital transformation strategies on export performance of Haifeng Machinery Gao Chuanfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (433) A study of the impact of family soft environment on the academic performance of rural junior high school students: Heze experimental middle school Wu Caiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (434) The impact of content design, content dissemination and cross-border cooperation on customer participation in Chinese escape rooms Zhang Jie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (435) An analysis of the impact mechanism of Apple s iPhone campus marketing strategy on consumption behavior of Chinese college students from the perspective of 4Ps theory Lei Jia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (436) The influencing factors of internationalization strategy of Fu Yao group Zhong Tianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (437) The educational management challenges and response strategies in a multicultural context of the United States : the practice of Confucius Institutes Yijin Zhao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (438) A study of the marketing strategies of Apple Inc. in the Chinese market Zhiyuan Hao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (439) A study of the marketing strategy of BYD electric vehicles in Chinese market Yue Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (440) An analytical study of parental motivations for selecting international schools in Myanmar Swan Yee Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (441) A study of the key factors affecting intention for golf tourism in Thailand Ping Wei Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (442) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (443) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (444) The influencing factors of decision to invest in Thailand s real estate market : the case of Taiwanese investors Cheng Hsu Ting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (445) The influencing factors of employee voice behavior in Beijing Zhijie Commercial Trading company Shi Jiucheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (446) The influencing factors of credit risk management of small and micro enterprises of Jiao Tong bank in Guangxi Nanning Xiang Linhui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (447) The influence of financial technology on loan based on technology acceptance model∶ a case study of small and medium-sized enterprises in Zhejiang province Cheng Liyun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (448) The influence of distributed leadership on decision-making in teaching management at universities: a case study of Guilin university of technology Cheng Feng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (449) The construction and application of data-driven evaluation system of scientific research achievements in regional private universities a case study of Nanning university Chen Yunsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (450) The influencing factors of flipped classroom participation of marketing students at Hubei province first secondary vocational school Xiang Meifang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (451) A study on the financial management optimization based on performance management theory a case study of Nanning university Ye Xiaomei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (452) The influencing factors of mental health management of high school teachers in Weishan county, Yunnan province, China Wu Peiwen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (453) The impact of brand trust and AI technology trust on consumers usage behavior of Huawei s AI powered smart home products Hu Bingtao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (454) The factors influencing student satisfaction with higher education digital transformation bsed on 4R marketing theory: a case of Nanning university of digital technology Chen Yuming ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (455) The impact of gamers emotional consumption experience on game loyalty Liu Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (456) A study on the influence of privacy concerns on users purchase intention in e-cmmerce environment Wang Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (457) A study of the impact of consumer participation on new product purchasing behavior in smartphone consumption: a case study of Oppo Wu Jieyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (458) A study of the influencing factors of users willingness to pay for online education platforms Lin Xiaoding ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (459) The impact of fintech service use behavior on quality of life: perspectives from university students in Jinan, Shandong province, China Li Jingmin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (460) A study on the influencing factors of the effectiveness of online international Chinese language teaching based on learning motivation theory a case study of confucius institutes in Thailand Wang Jianchao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (461) The factors influencing customer satisfaction with international courier services: a case study of ZTO express Wei Mingda ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (462) A case study of the impact of artificial intelligence assisted learning on student engagement at Quanzhou college of technology Wang Weizhi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (463) The influence of marketing mix (4Ps) and brand image on consumers purchase intention : a case study of Hailan house in Xuhui district, Shanghai Chen Ziang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (464) Research on the development strategy of Changzhou Tianmu Lake beer company Wang Zhuoshi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (465) A study of the influence of contextual marketing characteristics of outdoor advertising on consumer purchase intention: a case of Plan B Media Kittisak Wongvitsud ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis) (466) A case study of the optimization of JD s global logistics network based on supply chain management theory Yang Fan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
|