กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Facebook (Electronic resource) มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Facebook (Electronic resource) (25)
(1) Awareness of office workers in Sukhumvit area towards products advertised on www.facebook.com
Rittipol Kantasuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Potentiality of Facebook as a Maketing Promotional Tool : An Exploratory Study
Nalin Tangpanich ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Students' opinions on the impact of using Facebook for English reading and writing skill improvement
Panawan Tangpaiwan Nolan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Undergraduates' learning achievement and attitudes toward learner autonomy in a fundamental English course incorporating additional facebook group activities
Paunluck Puntahachart Sangsawang;พรลักษณ์ พันธหชาติ แสงสว่าง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(7) Envy through facebook communication among humanities students at Chiang Mai University
Siriporn Chansiri ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) อิทธิพลของการใช้เฟซบุ๊กในความสัมพันธ์แบบคู่รักต่อการผูกมัดในความสัมพันธ์ และ ความหึงหวง : บทบาทส่งผ่านของความไว้วางใจคู่รัก
ปาริฉัตร มาตรวิจิตร ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Factors Affecting users' Attitude Towards Facebook Applications in Bhutan
Karma Dorji ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE FACEBOOK: CASE OF UNIVERSITY STUDENTS IN BHUTAN
Sonam Choden ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The effects of using facebook as supplementary tool in English classroom
Maliwan Chaiyakat ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) BEHAVIOR OF SELF-CENSORSHIP AMONG THAI FACEBOOK USERS
Apichaya Nithimethachoke ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Building brand awareness through content marketing on a Facebook fan page a case study of Be1Sale
Pisit Methatham. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Facebook users behavior analysis using centrality measures with facebook page insights
Arunwan Kornchatree. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The use of social media for teaching culture in the instruction and study of German as a Foreign Language in Indonesia : a case study of facebook, instagram, and twitter
Muthmainah, Nur ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Empirical study of social media behavior in Thailand : uses and gratifications perspective
Apiwan Thumsamisorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Quality factors that influence satisfaction of the football association of Thailand under patronage of his majesty the king facebook fanpage followers
Unyarat Intharaprasit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Consumers exposure to facebook fanpage, and their motivation, and loyalty to love and producer mobile game
Bhichamon Manomaiphibul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Facebook as relationship maintenance platform and users perceived tie strength: comparison between friendship types
Wykoff, Michael D. ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) รายงานวิจัยฉบับสมบูรณ์ ขอบเขตของการนำเข้า เผยแพร่ และส่งต่อซึ่งข้อมูลคอมพิวเตอร์ ตามมาตรา 14 แห่งพระราชบีญญัติว่าด้วยการกระทำความผิดเกี่ยวกับคอมพิวเตอร์ พศ 2550 กับการใช้เฟซบุ๊ก
วิวรรธน์ ดำรงค์กุลนันท์ ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (งานวิจัย/Research report)
(21) Facebook marketing in Thailand : Are they quality likes?
Atthasit Panvisavas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารผ่านสื่อสังคมออนไลน์บนเฟซบุ๊ก : กรณีศึกษากลุ่มเฟซบุ๊ก ของกินพร้อมส่ง พระราม 2-บางขุนเทียน-ท่าข้าม
วนัสนันท์ เกลื่อนเมฆ;Wanassanan Kluanmek ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) A Multimodal Analysis of News Posts on Facebook during the COVID-19 Pandemic
Engin Aras Bakhtiari ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Depression detection using statistics and machine learning with post and behavior data : a case study on Facebook
Siranuch Hemtanon ;มหาวิทยาลัยวลัยลักษณ์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Utilizing Facebook input in vocabulary knowledge enhancement of Thai EFL primary school learners
Noppadon Ponsamak ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Facebook (Electronic resource). (2)
(1) Facebook group usage as a learning management system for an ESP undergraduate course
Noparat Tananuraksakul;นพรัตน์ ธนานุรักษากุล ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (งานวิจัย/Research report)
(2) การเปิดรับความพึงพอใจและความต้องการข่าวสารประชาสัมพันธ์ของประชาชนเขตจตุจักรผ่านเฟซบุ๊กสำนักงานเขตจตุจักร กรุงเทพมหานคร
จีรษา หลักเมือง ;มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 18
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,956
รวม 2,974 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,363 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 154 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 145 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 5 ครั้ง
รวม 117,748 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124