กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร English teachers มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1English teachers (89)
(1) Needs for professional development of the English teachers in the secondary schools in Uttaradit province
Rattana Jansopha ;มหาวิทยาลัยราชภัฏอุตรดิตถ์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A study of English use of English teachers in secondary schools in Phrae province
Aphinya Joblaew ;มหาวิทยาลัยราชภัฏอุตรดิตถ์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An investigation into the opinion of native and non-native speaking English teachers on the problems of team teaching in supplementary English classes of Thai elementary school students
Sansanee Suwannasiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A survey of the opinion of native and Thai English teachers towards the problems of team teaching in supplementary English classes
Apiradee Phontaweenukul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A study of Thai English teachers' appraisal of Communicative Lanaguage Teaching (CLT)
Jongdee Srithepsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Behaviors to obtain knowledge of Backward design : a case study of English teachers in government secondary schools in Bangkok
Parichart Kumcheen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Students' attitude towards learning English with native and non-native speaking teachers at Language Institute of Thammasat University
Meng, Xing ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A survey study of the opinions of English teachers and Matthayomsuksa 4 students at Bangkok Christian College towards "The growing world of fiction" coursebook
Thoseporn Sophitthammakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A survey study of teachers-student rapport in an L2 learning context at a Bangkok secondary school
Chen, Junding ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) A survey of the opinion of native speaking and Thai English teachers towards team teaching in English classes at Wat Suthiwararam School
Walai Srimaneerongroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) A study of leadership styles and the levels of effectiveness of novice, intermediate and experienced Thai EFL teachers in secondary schools in the central region
Satoko Sugimoto ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) A study of cultural awareness of English teachers at a primary school level in the municipal area of Srisaket province
Rachan Khurana ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Trainee teachers and observers perceptions on English proficiency and teaching efficiency in Ubon Ratchathani educational service area 3-A follow-up report
Rung Krasaekarn ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The impact of teacher's follow-up moves on the development of teacher-student interaction in a Chinese EFL classroom
Chen, Xie ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A relationship between beliefs of EFL university teachers in a Thai university context and their instructional behaviors : a crucial issue
Darika Bhakdikul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) University teachers and learners revealing their perceived characteristics of an effective university EFL teacher
Chatrawee Intraboonsom ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) University teachers and learners revealing their perceived characteristics of an effective university EFL teacher
Chatrawee Intraboonsom ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) University teachers and learners revealing their perceived characteristics of an effective university EFL teacher
Chatrawee Intraboonsom ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Students' attitude towards learning English with native and non-native speaking teachers at Language Institute of Thammasat University
Meng, Xing ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A survey study of the opinions of English teachers and Matthayomsuksa 4 students at Bangkok Christian College towards "The growing world of fiction" coursebook
Thoseporn Sophitthammakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) An investigation on the opinions of English teachers in the government secondary schools in educational region six in the academic year 1988 concerning the organizing of co-curricular English activities
Yadarat Siramard ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Students'perception toward regular and English programs : a case study of Muttayomwatnairong school
Pornnapat Thaptim-On ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Investigation the needs of short-term international volunteer English language facilitators
Duwe, Eric S. ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The development of training course for English teachers of lower secondary level based on brain activities through English camp
Suthiya Mano ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) A perception of Thai EFL teachers towards intercultural competence teaching : a study of secondary schools in Chiang Mai province
Weowan Budharugsa ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) PROPOSED GUIDELINES FOR DEVELOPING PRIMARY ENGLISH TEACHER TRAINING PROGRAMS FOR PROVINCIAL TEACHER TRAINING COLLEGES KINGDOM OF CAMBODIA
Pum Chea ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The Development of a Blended Teacher Training Curriculum for Ict Integration in English Teachingat Rajamangala University of Technology
Tattape Wuttikanokkarn ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) A study of EFL preservice teachers’ perceptions of non-native English teachers
Samanan Sudsa-Ard ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) English language teaching anxiety during practical teaching experience of english student teachers, Burapha University
Watunyoo Suwannaset;Sucharat Rimkeeratikul ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(30) Corrective feedback and learner uptake in ESL speaking classes taught by native english and non-native english teachers
Sen Zhang ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Corrective feedback and learner uptake in ESL speaking classes taught by native english and non-native english teachers
Sen Zhang ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Quality of working life in a cross cultural situations of chinese teachers teaching chinese in public secondary schools in Northeastern Thailand
Liu Jiaxiu ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Language learning strategies employed by Chinese english-major pre-service teachers
Chaoying Zhou ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Strategies in giving feedback by writing teachers and their effects on learners\' revision : a case study of writing classes for English majors
Supapohn Seesang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) The understanding and application of the communicative language teaching approach of secondary school teachers in Nakhonpathom Educational Service Area
Ploysongsang Panpothong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) The development of training course for English teachers of lower secondary level based on brain activities through English camp
Suthiya Mano;Ngamthip Wimolkasem;Supalak Nakhornsri ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(37) An evaluation of the context, and input of the in-service teacher training 'ELT-MAP' programme II and its implications for teacher training
Ratana Bhasuk ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) No non-local English teachers' contextualization of intercultural education in an EFL setting
Wannapa Trakulkasemsuk;Loo, Daron Benjamin;Pattamawan Jimarkon Zilli ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(39) Assessing students' pronunciation: voices from native English teachers (NETs) and non-native English teachers (NETs)
Phanitphim Sojisirikul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(40) The Development of a talking mom bilingual application (Thai-English) for improving English listening and speaking skills of preschoolers parents
สาวิตรี ชนิดกุล ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Teachers' and students' perceptions toward characteristics of good English language teachers
Ratree Miros ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) An interlanguage pragmatic study on the speech act of disagreement performed by Thai EFL learners and addressed to the lecturer in the classroom context
Pattrawut Charoenroop ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Learning to become english teachers: Navigating emotions in identity development and identity improvisation during a teaching practicum
Pornsiri Nilpriom;Denchai Prabjandee;Janpanit Surasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(44) The use of media to motivate ESL students learning : a case study of grade five Bhutanese students in Mongar District
Gyeltshen, Dawa ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Innovative pedagogical practice models for English teachers : a case study at Srisuvit School, Thailand
Pattamaporn Fakroek ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) English language teaching and English language development of teachers in one excellent private vocational institution in Chonburi province, Thailand
Nitchanun Robroo;Watunyoo Suwannaset;Paratchanun Charoenarpornwattana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(47) Comparing teacher cognition for L2 grammar in a Thai tertiary context focusing on a single eastern province in Thailand
Pulleyblank, Justin;Denchai Prabjandee;Chalong Tubsree ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(48) English teacher identity development in borderland discourse: Delving into negotiating personal and professional selves
Sakorn Kung;Denchai Prabjandee;Punwalai Kewara ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(49) A study of the effectiveness of the training kit on an integration of multiple intelligences in English language classrooms
Rajini Srikuruwal. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) A survey study of students' preferences for teachers' corrective feedback in an oral activity
Pariya Junsunjai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Students' attitudes toward learning English with native and non-native English speaking teachers
Phoraphat Srisuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) พฤติกรรมของครูผู้สอนภาษาอังกฤษชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ในการใช้กิจกรรมและสื่อการสอนสำเร็จรูปตามคู่มือครู การศึกษาเฉพาะกรณีจังหวัดปทุมธานี
วราพร พุ่มมณี ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Survey research: EFL students' attitude towards learning English with native English-speaking teachers and non-native English-speaking teachers in Mathayom 4 Horwang School
Paranee Puakchit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Job satisfaction of Thai EFL teachers : a study of Benchama Maharat School, Ubonratchathani
Thitiya Srimongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Problems in English listening and speaking skills of Thai teachers when communicating with foreign team teachers : a case study of Thai team teachers at Fun Language International (Thailand)
Prangkamon Bunthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Effects of direct vocabulary and vocabulary learning strategies instruction on Indonesian prospective english teachers’ vocabulary size
Sudarman ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) An exploration of Thai English teacher's personality influencing students' interactions in the classroom
Kwandao Phonprasertruksa ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) An innovative pedagogical practice models for English teachers: A case study at Srisuvit School, Thailand
Pattamaporn Fakroek;Chalong Tubsree;Anong Wisessuwan ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(59) An exploration of the professional experiences of English teachers who have a global Englishes orientation
Jatupon Phulakor ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Factors affecting student choice to study English at private tutoring school : a case of a particular group of Thai upper-secondary school students
Chan, Chris ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) English Knowledge Repositories to Support Training Process for Morejoy Education Training Center's English Teacher
Meini, Deng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Students' opinions toward teaching styles of NESTs and non-NESTs at a public university in Thailand
Kusuma Khaomankhong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Attitudes of Thai undergraduate students toward non-native English teachers
Kunnathee Thunnayok ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) A survey of beliefs and practices in teaching vocabulary learning strategies of Thai EFL high school teachers in Maha Sarakham, Thailand
Ratiporn Panduangkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Exploring Thai EFL teachers' understanding and perceptions of task-based language teaching
Nitinath Bunmak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Exploring Thai EFL teachers' understanding and perceptions of task-based language teaching
Nitinath Bunmak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Needs in English language use and development for teachers in a public school
Pinnaree Pankhem ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Thai primary English teachers' attitudes toward content-based instruction
Issaraphan Disayapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Thai primary English teachers' attitudes toward content-based instruction
Issaraphan Disayapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Thai EFL teachers' beliefs about World Englishes
Rungphailin Saengsukkha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Thai EFL teachers' beliefs about World Englishes
Rungphailin Saengsukkha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Professional development of primary English teachers : needs and problems
Worakorn Klinkerd ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) An investigation of teacher opinions on the effectiveness of an English textbook for grade 1 students
Sarawut Pornsakkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) A study of challenges of Chinese undergraduate students and Chinese English teachers in English language classrooms
Fan Li ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) English teaching and learning problems in the general program of Potisarnpittayakorn School
Zhou, Jiani ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) The impact of the MA TEFL program at the language institute of Thammasat University on TEFL student and graduate knowledge, pedagogical skills and personal improvement
Rangsima Limpisawas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) CEFR in Thailand : a case study of english teachers\' perception of education policy change in two southern regions
Jens Martin Franz ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Lifelong teaching training framework to improve teaching efficiency of English teachers
He, Li ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Lifelong teaching training framework to improve teaching efficiency of English teachers
He, Li ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Student interactions and perceptions in the English classrooms organized by native and Thai non-native English-speaking teachers
Chonthisa Bunsong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Investigating interactions in the Thai EFL classroom: a case study of experienced vs novice teachers
Siriwan Hueangsri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Teachers' awareness of Global Englishes
Chayapa Sawasdee ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Thai Science and Social Science Undergraduates' perceptions toward effective English Language teacher characteristics
Kanchana Cheewasukthaworn ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(84) EFL teachers' opinion in rural school toward English training course under the rigional English training centres (Bootcamp)
Jullapong Tongbai ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Exploring non-native English teacher identity development and identity in practice at a multilingual international school
Benjamaporn Phaethong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Perceptions of Thai teachers of english towards english meduim instructions : a case study of a local Primary school
Tawanshine Penthisarn ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) The Influence of linguistic insecurity on Thai EFL teachers teaching performance
Palatee Jantri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Teachers\' attitudes towards target varieties of English in ASEAN
Werachai Thanamaimas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2ENGLISH TEACHERS. (1)
(1) Teacher autonomy freedom and capacity perceived by EFL teachers in Thai public schools
Rosukhon Swatevacharkul. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
3English Teachers’ Competencies (1)
(1) การพัฒนาตัวบ่งชี้สมรรถนะครูภาษาอังกฤษในโรงเรียน สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษา เขต 22
น้ำทิพย์ วโรดมดำรง ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 18
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,964
รวม 2,982 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,602 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 154 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 149 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 5 ครั้ง
รวม 117,991 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124