กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Educational tests and measurements มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Educational tests and measurements (25)
(1) The Study of the relationships between reading skill and the achievement in Learning English among senior high school students
Wanida Yarnruksa ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การสร้างแบบทดสอบเพื่อวัดความรู้ และทักษะตามมาตรฐานฝีมือแรงงาน สาขาช่างเขียนแบบเครื่องกลด้วยคอมพิวเตอร์ (auto-cad)
ทองหล่อ ต้อยปาน;Thonglor Thoypan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An item analysis of multiple-choice test items of a pilot test for an English course at Silpakorn University
Pratana Kangsadal ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The perceptions and opinions of Yooyenwitthaya School grade 6 parents about ordinary national educational testing (O-NET)
Piyanan Srisawad ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The effect of self-monitoring program on self-esteem of adolescent
Suphattra Thawong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The psychometric properties of the development test of visual-motor integration 4th edition revised (VMI 4R) in primary school students Cholburi province
Amornpun Thavornsuwanchai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The relationship between EFL high school learners' scores on teacher-made tests and the Ordinary National-Educational Testing (O-Net)
Bunnisa Pukmai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The relationship between EFL high school learners' scores on teacher-made tests and the Ordinary National-Educational Testing (O-Net)
Bunnisa Pukmai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Study on english performance of G.C.E. ordinary level students' in Wilgamuwa Educational Zone of Sri Lanka
Siriwardhana, S.A.G.R. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Developing speaking test specifications for the Khon Kaen English proficiency test for post graduate students of Khon Kaen University
Sophita Sokaokha ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Developing reading test specifications for Khon Kaen English Proficiency Test for Postgraduate of Khon Kaen University
Chaoprada Jantuma ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Developing an English placement test for English Major Program at Souphanouvong University Lao P.D.R.
Toulakone Souliya ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Enhancing highschool students's achievement in permutations and combinations through nontraditional word problems, sport problems, and probabilistic games
Nutjira Busadee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) A majority density approach with the cooperation of multiple experts for developing testing and diagnostic learning systems based on a concept-effect relationship model
Dechawut Wanichsan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The application of using hierarchical clustering to admission scores
Rajjakrij Wasubhaddaradilok ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The use of online standardized tests as indicators of English proficiency according to the common European Framework of Reference (CEFR) at the English program of Chonkanyanukoon School, Chon Buri, Thailand
Ratima Sinlapachai;Janpanit Surasin;Raweewan Augkanurakbun ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(17) การพัฒนาวิธีการกำหนดคะแนนจุดตัดสำหรับการทดสอบทางการศึกษาระดับชาติขั้นพื้นฐานวิชาคณิตศาสตร์ และวิชาวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 6
ศิริพันธ์ ติยะวงศ์สุวรรณ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) A survey of teachers' problems and needs concerning measurement and evaluation of students' proficiency in English at the upper secondary level in educational region 7
Krongkarn Bangnarong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) ผลของวิธีการให้คะแนนที่มีต่อคะแนนสอบ ค่าสัมประสิทธิ์ความเที่ยงและค่าสัมประสิทธิ์ความตรง
พินิจ อุไรรักษ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Secondary school students reading comprehension in Bhutanese history through the use of K.W.L. model
Gyeltshen, Sherub ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Development of an adaptive web-based learning environment based on a formative assessment approach
Charoenchai Wongwatkit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Perception towards the CEFR-based English proficiency test: A case of the student-teacher in the teacher for local development project at one university in Thailand
Nattharmma Namfah;ณัฏฐ์ธรรมา น้ำฟ้า ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(23) Massive online testing framework : a case study of the Thai national examination massive online testing framework
Vajirasak Vanijja;Noppol Pilukruangdet;Sanit Sirisawatvatana;Vithida Chongsuphajaisiddhi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(24) Natural language processing for subjective exam grading in programming explanations in Thai language
Waris Rattanimit;Thanyarat Nomponkrang ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(25) แอพพลิเคชั่นวัดและประเมินผล การจัดการเรียนรู้เชิงบูรณาการการเรียนรู้ร่วมกับการทำงาน สำหรับนักศึกษาหลักสูตรประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูงวิทยาลัยเทคนิคนิคมอุตสาหกรรมระยอง
กุลิสรา วงค์เนตร;Kulisara Wongnet ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Educational tests and measurements. (2)
(1) The use of online standardized tests as indicators of English proficiency according to the common European Framework of Reference (CEFR) at the English program of Chonkanyanukoon School, Chon Buri, Thailand
Ratima Sinlapachai.;Janpanit Surasin.;Raweewan Augkanurakbun. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(2) A study of language learning strategies used and self-efficacy beliefs held by high- and low-achieving English major students
Wilawan Thipsoda ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 31
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,174
รวม 2,205 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 154,180 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,576 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 474 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 77 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 156,354 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212