กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Curriculum planning มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1CURRICULUM PLANNING (47)
(1) Mining course maps for specific new course
Nhabhat Chaimongkol;ณภัทร ชัยมงคล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A competency-based curriculum development model in Automotive Technology Subject
Weerayute Sudsomboon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(3) Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students
Weerasak Chomphucome ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge
Sirilak Fuangkarn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Participation of Basic Educational School Committee in developing curriculum and instruction: case study of Ban Doikham School, Lamphun Province
Kanthiya Jaiklangduk ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A Model for developing the ability in research and development of local curriculum of northern community teachers through the intergration of constructionism theory learning process and participatory action research
Jirachai Booranaritthithawee ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A case study of the development of curriculum to teach matter at the lower elementary level using culturally relevant, inquiry-based approac
Akarat Sreethunyoo, 1980- ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The construction and evaluation of training curriculum on environmental information resource services for academic librarians
Aemon Phitthayayon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A positive research on undergraduate curriculum : the research project of undergraduate teaching resource in Yunnan University
Zhang, Jianxin ;Dong, Yunchuan ;Xu, Yanyu ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(10) Trends and issues in developing postgraduate programs in information studies.
Stueart, Robert D ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(11) Behaviors to obtain knowledge of Backward design : a case study of English teachers in government secondary schools in Bangkok
Parichart Kumcheen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) A development of learner-centered Science curriculum on "Chemicals in daily life" for lower secondary students
Numphon Koocharoenpisal ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Development of local curriculum on natural resources and environmental conservation for schools surrounding the boundary of Dong-Yai wildlife sanctuary in Buriram province
Rungrawee Tanwanchai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Development of a workshop curriculum on environmental education project for teachers of school surrounding the boundary of Dong-Yai wildlife sanctuary in Buriram province
Nicha Silachan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The development of youth camp curriculum on mangrove forest conservation
Chutima Meechana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) A follow-up study of graduates of master of science program in clinical psychology
Rungarun Anupansupsai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The development of a training curriculum on knowledge management for healthy city management of local go vernment organizations
Kanungdach Cheamvarasart ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Development of a curriculum for environmental education on mangrove forests for lower secondary school students in Samutprakarn province
Prarop Kaoses ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) ความคิดเห็นของครูและนักเรียนในเขตการศึกษา 5 เกี่ยวกับหลักสูตรวิทยาศาสตร์เกษตร ระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย
จิรภา ตั้งสุวรรณพานิช ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) ความสัมพันธ์ระหว่างหลักสูตร การสอนและการวัดสัมฤทธิผลในด้านเนื้อหา วิชาคณิตศาสตร์ ชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนสังกัดกรุงเทพมหานคร
เจตนา แดงอินทวัฒน์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) การศึกษาทัศนะของผู้เชี่ยวชาญและอาจารย์สาขาศิลปะการแสดงเกี่ยวกับวิชาพื้นฐานศิลปะ ในหลักสูตรศิลปะการแสดง ระดับปริญญาตรี ของสถาบันอุดมศึกษาในประเทศไทย
อภิรัตน์ แก้วกัน ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) การนำเสนอแนวทางการพัฒนาการสอนเปียโนระดับชั้นต้นของหลักสูตรเปียโนอัลเฟรดสำหรับสถาบันสอนดนตรีเอกชนในกรุงเทพมหานคร
ธิรดา สุนทรนาค ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Development of an English for Academic Purposes course using content and language integrated learning approach to enhance reading and writing skills of undergraduate students
Burajt Phoodokmai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Process design for new entrepreneur creation program
Teerasak Korkiatiwanich ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Needs analysis to develop an orientation training course for tourism and hotel student internship on English listening and speaking skills
Wimonrat Promrak ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Participatory curriculum administration on creative environment integration of Rajamangala University of Technology Lanna
Tanjitanont, Tanjitanont ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร (บทความ/Article)
(27) The study of competency gap of graduated students in vocational diploma curriculum of building construction and the construction enterprises' requirements in Laos
Khammone Thiengchanthala ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The study of competency gap of graduated students in vocational diploma curriculum of building construction and the construction enterprises' requirements in Laos
Khammone Thiengchanthala ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The study of competency gap of graduated students in vocational diploma curriculum of building construction and the construction enterprises' requirements in Laos
Khammone Thiengchanthala ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The study of competency gap of graduate students in vocational diploma curriculum of building construction and the construction enterprises requirements in Laos
Khammone Thiengchanthala;Pairote Stirayakorn;Krich Sintanakul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(31) New actors and space contestation for ideology representation in a Thai-Laos border school: a case study of Chiang Rai province
Wasan Sapphasuk;Nongyao Nawarat ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(32) Use of needs assessment technique and quality function deployment for pharmacy curriculum design
Parinda Aisoonphisarnkul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Open educational resources on standards-based curriculum at secondary level for foreign language education
Chatcharin Chintham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Administrator factors affecting effectiveness of intensive English program and student achievement
Chawalit Tansiri ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Preliminary curriculum design for an Indonesian master of engineering program on public infrastructure asset management
Asih, Ria;Soemitro, Aryani;Suprayitno, Hitapriya ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(37) Active Learning Course for Developing the Professional Teaching Competency of Chinese College Student Teachers of Geography Education in Shaanxi Province
Xiuying Yang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The application of MOOC for careers guidance of year 3 university students in Heilongjiang Province, China
Mingxue Li ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Development of local curriculum using community participation-based learning to enhance creative thinking and respective mind for elementary students, Chiang Mai Province
Chonthicha Tipduangta ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Curriculum plan for orchestral trumpet studies for Thailand undergraduate music students
Surasi Chanoksakul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Development of a curriculum based on content and language integrated learning and competency-based education for enhancing business English writing ability of undergraduate students
Meassnguon Saint ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Designing a teaching profession curriculum of elementary education based on outcome-based education and education 4.0
Thitima Yanawongsa ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Data modeling for identification and classification of learning outcomes in flexible educational learning units
Umaporn Supasitthimethee;Tisanai Chatuporn;Chorthip Rahong;Kriengkrai Porkaew ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(44) เนื้อหาด้านสังคมและวัฒนธรรมเม็กซิกัน: การผนวกและการจัดการเนื้อหา ด้านสังคม และวัฒนธรรมเม็กซิกันในหลักสูตรวิชาภาษาสเปน
Olan Preutisranyanont ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
(45) Revamping curriculum designs in digital talent accelerators for the modern technological landscape
Halim, Erwin;Sie, Dhana Suvilitta;Hansel, Gregorius;Gui, Anderes;Syamsuar, Dedy;Teoh, Ai Ping ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(46) A development of the professional english oral communication course based on task based approach for undergraduate food engineering students
Piriyaporn Uampittaya ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Innovative curriculum of information for learning to enhance digital competency and critical thinking of pre-service teachers in education 4.0 era
Phakin Buranakruea ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Curriculum planning. (4)
(1) The development of the science of sound in traditional Thai musical instruments interdisciplinary course for non-science upper secondary school students by using integrated teaching approach
Chaninan Pruekpramool. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Information assurance education a critical element for advancement
Weiser, Mark. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(3) Development of learning modules and skills mapping to prepare workforce competencies for the electric vehicle industry
Anusit Anmanatarkul.;Komkrit Chomsuwan.;Sujin Jiracheewanun.;Manon Sooklamai.;Sarinya Kirtphaiboon.;Wisitsree Wiyaratn. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,967
รวม 2,971 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 31,320 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 22 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 14 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 9 ครั้ง
รวม 31,365 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124