กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Curricula มีข้อมูลจำนวน 5 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1CURRICULA (99)
(1) Expectations and needs of students to further their graduate study in the field of the master of arts in English program
Pote Rutanatumsri ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การสร้างหลักสูตรและชุดฝึกอบรม เรื่องระบบควบคุมการทำงานของเครื่องยนต์ด้วยอิเล็กทรอนิกส์ สำหรับพัฒนาครู-อาจารย์ สาขาวิชาช่างยนต์
ชาพงษ์ ประทุมวินิจ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การพัฒนาหลักสูตรฝึกอบรม ครู-อาจารย์เพื่อสร้างบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน
บูรณะ สมชัย ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) การศึกษาสภาพการจัดการเรียนการสอน หลักสูตรวิชาชีพระยะสั้น พ.ศ. 2533 ประเภทช่างอุตสาหกรรมในวิทยาลัยสารพัดช่าง กรมอาชีวศึกษา
วิสิฐ ทิฐิธรรมเจริญ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) การศึกษารูปแบบรายวิชาของโครงสร้างหลักสูตรประกาศนียบัตรครูเทคนิคชั้นสูง (ปทส.) ประเภทวิชาบริหารธุรกิจ สาขาวิชาการบัญชี
อรพิน ขำประพันธ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) English for civil engineers at the Department of Highways, Thailand: From Needs Analysis to Course Design
Nuttorn Lengcharoen ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) English skill achievement among trainees of Kasetsart University Language Centre
Rattapan Trongwiwat ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge
Sirilak Fuangkarn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The Development of housework learning units using inquiry learning activities to promote multicultural understanding and life quality skills of grade level 3 students
Natad Assapaporn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Using concept mapping to develop a mathematics preparation curriculum for industrial technical students
Teerasak Urajananon ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Samanera Rahula and Education in the Early Sangha and Relevance to the Contemporay Pedagogy
Warin Ratanamalai ;มหาวิทยาลัยมหาจุฬาลงกรณราชวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The development of the intensive English course for Buddhist missionary monks using task-based instruction
Nopphawan Chimroylarp ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The development of the intensive English course for Buddhist missionary monks using task-based instruction
Nopphawan Chimroylarp ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) An investigation of needs and opinions of the academic writing in the MA/ESP Program at Kasetsart University
Pattarajit Siengsawang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A study of the agricultural education curriculum in Thailand
Cruz, Adeltrudis M. ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) A case study of the development of curriculum to teach matter at the lower elementary level using culturally relevant, inquiry-based approac
Akarat Sreethunyoo, 1980- ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Strengthening capacity of agricultural extensionists in working with farmers and networking
Rujeepatchara Boonjing ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Trends and issues in developing postgraduate programs in information studies.
Stueart, Robert D ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(19) Incorporating resource-based learning in the EST program at Ubon Ratchathani University
Patareeya Wisaijorn ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(20) The development of a high school chemistry curriculum by using the inquiry cycle approach incorporating real-life situations
Daungporn Pupaka ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The development of a high school chemistry curriculum by using the inquiry cycle approach incorporating real-life situations
Daungporn Pupaka ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The development of high school science curriculum on natural resources and environmental pollution related to real-life issues based on inquity cycle approach
Wanida Tanaprayothsak ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Psychiatric Education In Thailad A Focus On Undergraduate Curriculum
Pichet Udomratn ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(24) Development of local curriculum on natural resources and environmental conservation for schools surrounding the boundary of Dong-Yai wildlife sanctuary in Buriram province
Rungrawee Tanwanchai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Development of a workshop curriculum on environmental education project for teachers of school surrounding the boundary of Dong-Yai wildlife sanctuary in Buriram province
Nicha Silachan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Relevance of the Royal Thai Police Cadet Academy curriculum to current crime prevention activities : a case study of the plice cadets, class 52
Natsakon Adjanasuppat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Relevance of the Royal Thai Police Cadet Academy curriculum to current crime prevention activities : a case study of the plice cadets, class 52
Natsakon Adjanasuppat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The development of an environmental education training curriculum on healthy workplaces for officers in the Thailand Tobacco Monopoly
Wananong Apiprajpong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) A study of the process and results of the national education curriculum B.E. 2544 of music at secondry education level under the schools of Pranakornsriayuttaya educational service area 1 and 2
Patcharee Ploytet ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The construction of school music curriculum according to 2544 B.E. basic education curriculum of school groups under the education office's, Bangkok metropolitan administration
Supannee Namwong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Knowledge Management System for e-Tourism Curriculum Development
Qin, Shiyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The development of training curriculum on public participation for projects causing environmental impacts
Busaba Ob-Ay ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Development of a curriculum information retrieval system using web service technology : a case study of the national curriculum database
Poj Thammathiwat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The construction and evaluation of training curriculum on environmental information resource services for academic librarians
Aemon Phitthayayon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Secondary school social studies curriculum comparison for mutual understanding : cases of Thailand and Singapore
Chie Sakaguchi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) การศึกษาทัศนะของผู้เชี่ยวชาญและอาจารย์สาขาศิลปะการแสดงเกี่ยวกับวิชาพื้นฐานศิลปะ ในหลักสูตรศิลปะการแสดง ระดับปริญญาตรี ของสถาบันอุดมศึกษาในประเทศไทย
อภิรัตน์ แก้วกัน ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) A study on the environmental education curiculum of primary schools in Wangdue Phodrang district
Bidha, Wangchuk ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) การนำเสนอรูปแบบการจัดการศึกษาเพื่อพัฒนากีฬาเทนนิสอาชีพในประเทศไทย
สุธนะ ติงศภัทิย์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A DEVELOPMENT OF AN ENGLISH ORAL COMMUNICATION COURSE FOR UNDERGRADUATE ADVERTISING STUDENTS
Nasya Patiyasevi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) การศึกษาการใช้หลักสูตรวิชาคณิตศาสตร์ระดับมัธยมศึกษาตอนต้น ในโรงเรียนโครงการขยายโอกาสทางการศึกษาขั้นพื้นฐาน สังกัดสำนักงานคณะกรรมการการประถมศึกษาแห่งชาติ เขตการศึกษา 11
วาริการณ์ เรือนนาค ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Comparative study on hidden curriculum in accordance to the school culture development indicator between Thailand and Indonesia
Rungchatchadaporn Vechachart;Sulisworo, Dwi ;มหาวิทยาลัยทักษิณ (งานวิจัย/Research report)
(42) Comparative study on hidden curriculum in accordance to the school culture development indicator between Thailand and Indonesia
Rungchatchadaporn Vechachart;Sulisworo, Dwi ;มหาวิทยาลัยทักษิณ (งานวิจัย/Research report)
(43) Comparative study on hidden curriculum in accordance to the school culture development indicator between Thailand and Indonesia
Rungchatchadaporn Vechachart;Sulisworo, Dwi ;มหาวิทยาลัยทักษิณ (งานวิจัย/Research report)
(44) Comparative study on hidden curriculum in accordance to the school culture development indicator between Thailand and Indonesia
Rungchatchadaporn Vechachart;Sulisworo, Dwi ;มหาวิทยาลัยทักษิณ (งานวิจัย/Research report)
(45) Mathematics teacher education program for 21st century
Sudatip Hancherngchai.;Sampan Thinwiangthong.;Maitree Inprasitha. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(46) An evaluation of the M.A. courses in applied linguistics at Mahidol University 1981-1984
Wiwat Puntai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) A comparison between community health nursing curricula and the expected performance of community health nurse
Yuwayong Yaowapanon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) A study of the problems, wants and needs of undergraduate computer students learning English at the University of the Thai Chamber of Commerce
Umaporn Uraisakul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Developing a Sustainable Hospitality Education Program to Enhance Critical Thinking for University Students in China
Zeng, Liting ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Development of mathematics curriculum to promote learning and innovation skills of the 21st century through the application of lesson study
Supapon Saosing ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Public-mindedness and english language proficiency of Chiang Rai Rajabhat University’s teacher education students learning through service learning activities
Supaporn Tewiya ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Development of an english multicultural curriculum to promote language skills and attitudes among Maejo University students
Thanutcha Preechaamornkul ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Participatory science curriculum development to promote higher order thinking skills of Mathayom Suksa 1 students, Kandongphittayakom School, Kandong District, Buriram Province
Thanyarath Phaengpunga ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Participatory science curriculum development to promote higher order thinking skills of Mathayom Suksa 1 students, Kandongphittayakom School, Kandong District, Buriram Province
Thanyarath Phaengpunga ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Preparation of education and labor needs of the biofuel and biochemical industries within Eastern Economic Corridor (EEC)
Phanchon Budmueang;Teetut Tresirichod ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(56) The preparation of the readiness in the education and requirement of labors of the new modern automotive industry in the Eastern Economic Corridor (EEC)
Chanoknan Maksiri;Teetut Tresirichod ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(57) Elective course recommendation model for higher education program
Dussadee Praserttitipong;Wijak Srisujjalertwaja ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(58) Development of reading instructional model using task-based language teaching approach integrating with discourse-oriented strategies to enhance reading abilittes of Undergraduate students
หทัยชนก เงินดี ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) New actors and space contestation for ideology representation in a Thai-Laos border school: a case study of Chiang Rai province
Wasan Sapphasuk;Nongyao Nawarat ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(60) Open educational resources on standards-based curriculum at secondary level for foreign language education
Chatcharin Chintham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Open educational resources on curriculum evaluation for foreign language education
Pawirat Prompes ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) การพัฒนาหลักสูตรส่งเสริมการรู้เรื่องวิทยาศาสตร์สำหรับนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนต้น
ชญาดา จอมทะรักษ์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) การพัฒนาหลักสูตรฝึกอบรมเตรียมความพร้อมสมรรถนะการฝึกอาชีพในสถานประกอบการของนักศึกษาระบบทวิภาคี
สมชาติ บุญศรี ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Factors influencing international students decision to study at Taiwanese Universities
Chen Yu Ching ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Developing Competency Model to Enhance Knowledge Management Program
Wang Yujia ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) The Scenario for the Social Studies Curriculum of the Rajabhat Universities in the Next Decadeอนาคตภาพหลักสูตรสาขาวิชาสังคมศึกษาของมหาวิทยาลัยราชภัฏ ในทศวรรษหน้า
Apichat Sukaram ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) The Scenario for the Social Studies Curriculum of the Rajabhat Universities in the Next Decadeอนาคตภาพหลักสูตรสาขาวิชาสังคมศึกษาของมหาวิทยาลัยราชภัฏ ในทศวรรษหน้า
Apichat Sukaram ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) A Study of the Undergraduate Voice Curriculum for Voice Program of Popular Songs in Selected Normal Universities in China
Yanxi, Chang. ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) CEFR in Thailand : a case study of english teachers\' perception of education policy change in two southern regions
Jens Martin Franz ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) A Classification model of cognitive learning objectives based on Bloom’s taxonomy using Naïve Bayes classifier
Khampaseuth Phothisarad ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The efficacy of an administrative model of Thai private universities with international curricula
Jaranya Thepphornbanchakit ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) The development of a communicative English training curriculum for counter clerks in retailing convenience stores in Chiang Mai province
Patchara Boonteerarak;Ratchadaporn Jenwachirapong;Sureepan Thepud;Sureewan Chantraboon ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(74) Designing and developing a self-study English for specific purposes curriculum for personnel of transportation business
Perl Wattanakul ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(75) Development of local curriculum using community participation-based learning to enhance creative thinking and respective mind for elementary students, Chiang Mai Province
Chonthicha Tipduangta ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Development of a curriculum for enhancing teacherness by integrating the philosophy of sufficiency economy and self-fulfillment theory for undergraduate early childhood education students
Aimon Punthasueb ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Educational quality of higher education through learning outcomes and the employability of graduates: A Case study of Nong Lam University in Vietnam
Kieu, Quan Thuan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The Participatory learning management model based on the Buddhist integral theory and learning with happiness to enhance elementary students emotional quotient
Nuttapong Phonnuaytrakoon ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Designing a teaching profession curriculum of elementary education based on outcome-based education and education 4.0
Thitima Yanawongsa ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Designing a teaching profession curriculum of elementary education based on outcome-based education and education 4.0
Thitima Yanawongsa ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The Implementation of competency-based nursing curricula Among ASEAN countries: A Situational analysis
Nguyen, Thi Hong Anh ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Development of the English language curriculum based on culturally relevant pedagogy for students in Chiang Mai peri urban area
Panadda Pananil ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Education for Sustainability to International Chinese College Students of Business Programmes in Thailand
Meng-Tien Chiang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Integrating Environmental Social and Governance Curriculum in Finance Education to Develop International Chinese College Students Sustainable Finance in Thailand
Yu Hsin-Chang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Course recommendation model based on semantic search of job description
Supawit Ongkariyapong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Learning outcomes classification model based on curriculum guidelines for undergraduate programs in computer science
Pantaree Pitivaranun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Learning outcomes classification model based on curriculum guidelines for undergraduate programs in computer science
Pantaree Pitivaranun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Analysis and modeling of knowledge and information about Master's Degree programs in China for Thai learners
Wei, Zhecheng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Analysis and modeling of knowledge and information about Master's Degree programs in China for Thai learners
Wei, Zhecheng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Improving grade 1 students alphabet knowledge skill through enhanced alphabet knowledge instruction (EAK) with embodied cognition
Kotchakorn Khunsriraksa;กชกร ขุนศรีรักษา ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) The influencing factors of mathematics learners satisfaction with flipped classroom at Shandong Kevin Technical School
Su Xiaoling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Information literacy strategy development for undergraduate universities in Guangxi
Ou Shangyao ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Development of international program management for schools in Thailand
Arnuphab Ueai-Chimplee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Japanese language blended teaching model development for Chinese undergraduate students based on digital technologies
Cui Shuang ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Development of creative dance skills through problem-based learning for students at Xi an Physical Education University
Guan Jingjing ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Development of creative dance skills through problem-based learning for students at Xi an Physical Education University
Guan Jingjing ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Using project-based learning method to improve practice skills of video post-production course of undergraduate students
Wang Tianqi ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Innovative curriculum of information for learning to enhance digital competency and critical thinking of pre-service teachers in education 4.0 era
Phakin Buranakruea ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Utilizing memrise application to promote Chinese-speaking learning achievement for international students
Xia, Shengrong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Curricula planning (1)
(1) Development of science and art for happiness creation course based on contemplative education for bachelor degree students, Chiang Mai university
Sombat Skulphan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Curricula) (1)
(1) Pedagogy of the Karen: Indigenous education as self-determination
Saw Ni Thaw Htoo ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Curricula. (5)
(1) English needs analysis as a syllabus design guideline for diploma students at pakchong industrial and community college
Suwit Chamali ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A development of the integrated nature of science curriculum to enhance student understanding of the nature of science and decision making on science - based dilemmas
Parinda Limpanont. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Developing and evaluating Thai technical teacher training courses based on German technical vocational education and training a path towards global competitiveness
Hoffmann, Markus;Pairote Stirayakorn.;Teravuit Boonyasopon.;Panarit Sethakul. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
5Curriculam (1)
(1) Factors influencing international students decision to study at Taiwanese Universities
Chen Yu Ching ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 67
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,090
รวม 5,157 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 167,855 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 498 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 252 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 135 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 168,754 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101