กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Cosmetics industry มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Cosmetics industry (24)
(1) E-Business development to enhance skin care clinic management on service section
Taveechai Chareanchaimonkon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Strategic brand orientation and marketing survival : an empirical investigation of cosmetic businesses in Thailand
Supachai Tungbunyasiri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การจัดกลุ่มผลิตภัณฑ์เพื่อการพยากรณ์สินค้าใหม่ด้วยแบบจำลองดิฟฟิวชั่น กรณีศึกษา ผลิตภัณฑ์เครื่องสำอาง
มรกต คงนคร ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The relationship between supplier development and buyer competitive advantage of cosmetic manufacturing firms in Thailand
Wasita Wongyai ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Ploen natural personalized skincare
Palakorn Wongphati;Tanjira Tanachaithiwat;Jirada Daengprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Role of marketing-logistics mix and information-searching for cosmetics brand loyalty
Aung, Yu Thinzar ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective
Farida Songsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective
Farida Songsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The analysis of sales promotion effectiveness of brand S cosmetic at the department store
Nayada Laksuchon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) A study of the association between self-esteem, body image, cosmetic purchase behavior and beauty blog evaluation of Thai undergraduate female students
Peraya Wongwittawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Anti-tyrosinase and antioxidant activities of Morinda Citrifolia fruit extract and development of nanoemulsions
Panida Borisut ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The causes and effects of Korean pop culture on Vietnamese consumer behavior
Dinh, Thuy Anh ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A study of key success factors of newly established premium skincare brands marketed via online channels
Pichaon Yenprateep ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Factors influencing purchase decision of Thai women towards luxury cosmetic brands in department stores and perfumeries
Ornphicha Mahasintunan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand
Wimonrat Srisuwatcharee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Comparison of general and natural skincare markets in Thailand
Pattcharanun Sripatthanawatt ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Design the cosmetics marketing survey suggestion questionnaire through Common KADS methodology
Li Na ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) การพัฒนากระบวนการจัดการสีสำหรับบนบรรจุภัณฑ์เครื่องสำอาง
ชนิกานต์ เชื้อเจริญ;Chanikarn Chuacharoen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Research on marketing strategy of Nanjing H Cosmetics Company
Xiaolin Jiang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The effect of the famous bloggers' review on consumer behavior of beauty products
Ratanawalee Indraphuag ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics
Tanawat Thoprasertpong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The analysis of 7Ps service marketing mix affecting customer intention in Thailand s cosmetic industry
Wai Yan Ko ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Screening, purification and characterization of superoxide dismutase from Saccharomyces sp isolates and its application in cosmetic industry
Phitsanu Pinmanee. ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Preparation of Gynostemma pentaphyllum extract using natural deep eutectic solvents with ultrasound- assisted extraction for cosmetic applications
Komcharn Jaikampan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,667
รวม 3,674 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 192,276 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,624 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 485 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 79 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 23 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 194,517 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212