กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Consumption มีข้อมูลจำนวน 17 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1consumption (3)
(1) ผลของความเข้มข้นของก๊าซออกซิเจน คาร์บอนไดออกไซด์ และอุณหภูมิต่อสมการการหายใจของมะม่วงพันธุ์โชคอนันต์และพันธุ์หนังกลางวัน
อรอุมา หงษ์สุวรรณ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Sichuan young women's online loan usage driven by irrational consumption of luxury goods
Sun Mengli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The relationship between private saving and economic growth in Thailand
Isaree Saweangsiriphon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Consumption ‪ (1)
(1) The coffee culture : meanings in the sphere of Vietnamese consumerism
Bidthsiri Tanetsakulwatana ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Consumption (Econnomic (1)
(1) The time series consumption function : error correction model
Wararat Rungwatthana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Consumption (Economics) (38)
(1) Does government spending crowd in or crowd out private consumption in Pakistan ? : a test of Ricardian equivalence
Memon, Engr. Riyaz A. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Household consumption and saving : random walk hypothesis
Nualtaranee June ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A test of risk sharing using provincial data
Patcharasri Dangthongdee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The effects of bond financed tax-cut policy on private consumption expenditures in Thailand
Suthatip Yaiyiam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A test of nonlinearity in aggregate consumption function: evidences from Japan, Korea The Philippines and Pakistan
Pant, Hom Moorti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A test of nonlinearity in aggregate consumption function: evidences from Japan, Korea The Philippines and Pakistan
Pant, Hom Moorti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A test of nonlinearity in aggregate consumption function: evidences from Japan, Korea The Philippines and Pakistan
Pant, Hom Moorti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A test of nonlinearity in aggregate consumption function: evidences from Japan, Korea The Philippines and Pakistan
Pant, Hom Moorti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A test of nonlinearity in aggregate consumption function: evidences from Japan, Korea The Philippines and Pakistan
Pant, Hom Moorti ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The role of wisdom capital in abating the optimal secular consumption
Peerapat Ketmanee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The role of wisdom capital in abating the optimal secular consumption
Peerapat Ketmanee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Density, distribution and human consumption of small mammals around a Karen village in Mae Hong Son province, Thailand
Nattha Wattanaratchakit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Density, distribution and human consumption of small mammals around a Karen village in Mae Hong Son province, Thailand
Nattha Wattanaratchakit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Consumerism and herbal product consumption : a case study of Abhaibhubejhr herbal products
Supaporn Pitiporn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Consumerism and herbal product consumption : a case study of Abhaibhubejhr herbal products
Supaporn Pitiporn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Sweets & Children : senses, consumer culture, and society
Waraporn Boonkaewwan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The role of wisdom capital in abating the optimal secular consumption
Peerapat Ketmanee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Safety stock calculation for jewelry industries based on consumption forecast by artificial neural network
Naroumon Yordphet ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Consumption of globalized food among Isan women Bangkok
Helle B M Aasheim ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Analysis of international tourism demand for Cambodia’s tourism
Chantha Hor ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Estimating international tourism demand for Laos PDR using Panel ARDL Approach
Athikone Bouphanouvong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Knowledge for condominium purchasing decision making of Chinese in Chiang Mai Province
Qingwei, Shen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Determinants of green consumption of generation Y in Chiang Mai, Thailand
Nisachon Leerattanakorn ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(24) Prevalence and Factors Associated with Tobacco Consumption Among People Lived in Pong Klang Village, Pa Daet Sub-district, Mae Suai District, Chiang Rai Province, Thailand
Charif Naksuk;Aunchana Saengsirikhun;Phornnipa Orlamoon;Pilasinee Wongnuch ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(25) Consumption behaviors and beliefs of gold purchasers in Southern Thailand
Pussaporn Rattanaamarangkun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Marketing plan of new product development case study of processed butternut squash products
Kanyarat Sukhawatthanakun.;Worravit Kultangwattana.;Julalak Cherngsaard.;Kajpon Chaithong.;Sasiprapa Chorpraphan.;Sirinya Chaichanasaeng.;Witchaya Sunarak. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(27) Equity Premium Puzzle and The Long-Run Risk Model : An Evidence from Stock Exchange of Thailand
Sartja Duangchaiyoosook ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Investigating the dynamic causality between real effective exchange rate and house price in Oecd 18 countires
Mingyang Li ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Investigating a structural change and dependence between oil price and exchange rate in oil dependent countries
Yangheling, Li ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Household consumption and saving pattern in Thailand 1981
Suchart Techaposai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) An exploratory study of core cultural values, ethnicity, consumption attitudes, and consumption intentions in Bangkok, Thailand
Yurapong Ovatsatit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Research on the influence of customer perceived value on consumption behavior under catering O2O model
Wu Yinye ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Developing a system of community-based agritourism for sustainable local food systems: a multi-case study of rural livelihood diversification and sustainable urban consumption in city-regional Bangkok
Sofia Anna Enrica Cavalleri ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The Influence of e-sports virtual product promotion on irrational consumption behavior of Sichuan youngsters
Liang Jie ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Research of the influence of self-congruity on consumption intention
Qitong Han ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Research on the continued consumption intention of virtual products in mobile games : taking \'honor of kings\' as an example
Wenqin He ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Consumption (Economics) in literature (1)
(1) A critique of consumerism in the postmodern age in Don Delillo's novels
Sompatu Vungthong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Consumption (Economics) Yoga (1)
(1) Insight of yoga people on purchasing analysis for yoga consumption
Rakgan Kittipongroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Consumption (Economics)) (1)
(1) The integrated and system approach for agriculture and agro-industrial development : a case study of vegetable oil in Thailand
Thawilwadee Pongsaksri ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8consumption behavior (7)
(1) พฤติกรรมการบริโภคผลิตภัณฑ์อาหารเพื่อลดน้ำหนักของนิสิตมหาวิทยาลัยพะเยา
สุภาภรณ์ ใจบุญลือ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การอนุรักษ์ คุณสมบัติทางเคมี ขนาดตลาดและพฤติกรรมการบริโภคมันพื้นเมือง (Dioscorea spp.) ในศูนย์การศึกษาหนองระเวียง จังหวัดนครราชสีมาและพื้นที่ใกล้เคียง
ประชิต อยู่หว่าง;Luis Ernesto Garcia Gracia;รัตนจิรา รัตนประเสริฐ;ธนนันต์ อยู่หว่าง;กรุณรัตน์ สกุลนามรัตน์;ดุษฎี เทียมเทศ บุญมาสูงทรง;เสาวลักษณ์ จิตต์น้อม ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(3) Thai consumer behavior of online music streaming services
Rattapon Jangwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) ผลของโปรแกรมการปรับเปลี่ยนพฤติกรรมสุขภาพในการควบคุมน้ำหนักของนักเรียนที่มีภาวะโภชนาการเกิน โรงเรียนชุมชนบ้านหลวง อำเภอเชียงม่วน จังหวัดพะเยา
เกตน์ชญาณ์ คำลือ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) การศึกษาผลกระทบด้านสุขภาพจากการบริโภคเครื่องดื่มแอลกอฮอล์ในเขตจังหวัดแพร่
สมบัติ สลักหล่าย ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The Student of The Internet Celebrity Economy in College Students Consumption Behavior in Cosmetics Marketing in Sichuan
Gong Yun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) An analysis of the impact mechanism of Apple s iPhone campus marketing strategy on consumption behavior of Chinese college students from the perspective of 4Ps theory
Lei Jia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Consumption decision (1)
(1) Perception, behavior, and key decision making in consuming healthy food products for Thai millennial consumer
Natthida Cholsawasdhi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Consumption Indices (1)
(1) การหาค่าดัชนีการใช้พลังงานจำเพาะในโรงพยาบาล : กรณีศึกษาโรงพยาบาลเลิดสิน
ดำรงศักดิ์ การะเกษ;Damrongsak Karaket ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Consumption Intention (3)
(1) The Study of Sichuan University Student Consumption Intention on the New Apparel Trend
Sun Jing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Influence of the animation derivative product model on promoting the consumption intention of Chengdu college students
Ran Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Influencing factors on Yangzhou fertile women for consumption intention of confinement care clubs under the multiple birth policy
Zhang Xiaojie ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Consumption patterns (1)
(1) Consumption patterns of dormitory students at a Private University
Andrew Christian Aseng1 ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
13consumption satisfaction (1)
(1) A study of the influencing factors of young consumers consumption satisfaction with smart home products a case study of Xiaomi smart home
Yao Lingpei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Consumption value (1)
(1) The influence of consumption values on craft beer purchase decisions in Bangkok and perimeter
Pattarapol Datsarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Consumption-real exchange rate anomaly (1)
(1)
Burakorn Tipayasakulchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
16Consumptionism (1)
(1) การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมวิถีพุทธกับกระแสบริโภคนิยมของพระนิสิตนักศึกษามหาวิทยาลัยสงฆ์
พระมหาอำพันธ์ สุ่มมาตย์;Amphan Summath ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
17Consumptionism Behaviors (1)
(1) การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างการรับเทคโนโลยีกับพฤติกรรมบริโภคนิยมของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
จุฑารัตน์ ก้านจักร;Jutarat Kanjuck ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,764
รวม 2,765 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 67,015 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 16 ครั้ง
รวม 67,076 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124