กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Consumer behavior. มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Consumer behavior. (16)
(1) Consumers' perceptions toward retail stores comparing between superstores and family-run stores in Bangkok
Di, Awng. ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An Analysis of determinants of purchasing decision and customer satisfaction on the medical devices cleaning solution of the hospital in Bangkok area
Rawissada Apiraksutanon ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Facebook as smart and effective business weapons
Kamolchanok Sreshthaputra.;กมลชนก เศรษฐบุตร. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(4) Investigation on customer and supplier behaviors towards an inventory policy in electronic industry : a case stuy
Noppong Saicharoen ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Exploring Thai and German customers' meal experiences at German restaurants in Pattaya-Thailand
Darin Dararuja. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The demographic factors and elements of the retall marketing Mix that Most influence consumers to shop at Mom and Pop Shops or 7-Eleven outllets in The Radburana District of Bangkok
Sopida Kesornbua. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A study of consumer behaviors and marketing stimuli incluencing consumers to shop at mom and pop shops and Tesco Lotus Express
Aunyawan Arunchaiyaporn ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) ปัจจัยด้านแรงจูงใจในการเข้าชมการแข่งขันฟุตบอล
กมลชนก ชุ่มเชย ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A decision support system for consumer behavior of Chinese in-bound tourists on functional beverage: an empirical study during COVID-19 with Thailand Sandbox
Athakorn Kengpol.;Thanyathip Pichitkarnkar.;Elfvengren, Kalle. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(10) Continuous and discrete mathematical models for addictive buying of customer behavior with optimal control and market strategies
Thiti Prasertjitsun. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The Effects of utilitarian value, hedonic value, and social value on users trust and engagement in audio-based social platforms
Apipol Penkitti. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Effect of viscosity on sensory profile and consumer perception case study of soup- based products
TingChen, Chang.;Nantawan Therdthai.;Aussama Soontrunnarudrungsri. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,231
รวม 1,239 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 71,963 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,384 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 15 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 73,393 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124