กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Consumer Satisfaction มีข้อมูลจำนวน 5 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Consumer satisfaction (247)
(1) Testing the correlation between customer satisfaction and financial performance indicators : case study at Trane Thailand Company
Suvit Nitipavachon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An Analysis of Antecedents of Customer Loyalty and an Examination of Switching Costs as a Moderator Variable : A Study of the Mobile Phone Service Market in Thailand
Tawan Virgripat ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Opinions expressing characteristics quality and satisfaction as determinatives of the loyalty of gold consumers in Thailand
Manit Chalukamnerdkanok ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Design of a customer complaint management system : a case study of steel manufacturing
Dechakom Boonma ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Enhancement of competitiveness for compact car production
Kavin Techavises ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The survey of international students' satisfaction with studying at Assumption University
Nattika Chuenkerdlarp, 1978- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Foriegn [sic] tourists\' satisfaction with traditional Thai massage and other services and facilities at Wat Pho
Paradorn Todsagool ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A survey of clients' satisfaction toward services at the Passport Division, Chaeng Wattana Branch [ความพึงพอใจของผู้ที่มาใช้บริการกองหนังสือเดินทาง กรมการกงสุล แจ้งวัฒนะ]
Pattariya Anandapong, 1978- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Client satisfaction with overseas education consulting service : a case study of Mentor International
Chidchanok Udomsat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) A survey of visitors\' satisfaction toward services at Dusit Zoo
Jinda Wongapichart, 1976- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Foreign tourists\' satisfaction with Chatuchak Weekend Market
Sirion Lada ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Audience satisfaction of the Fanpantae television game show in 2005
Siriporn Wongraknin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A survey of customers\' satisfaction towards GEC customer support and electronic purchasing system
Sunan Sunnitilawan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Foreign tourists\' satisfaction with services and facilities provided at Hua Lampong Railway Station
Pakkanun Siriwanont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Customer\'s satisfaction with spa services at Sivalai Spa
Kitisuda Parnkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Customers\' satisfaction with Machinery Group at Hakuto (Thailand) Ltd.
Adcharee Raksakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Passengers' satisfaction with the service components at Bangkok Bus Terminal (Chatuchak)
Kitiya Keeprasit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Satisfaction with the services of community health centers in Thamoung District, Kanchanaburi Province
Kunlacha Areechon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Parents' satisfaction towards choosing Rasami International School
Kunteera Chienvichai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Satisfaction of visitors to planetarium shows at the Bangkok Planetarium
Oraporn Chinajariyawong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Customers' satisfaction with services at Tops Market Sukhumvit 19 Branch
Yaowaman Ruttanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Satisfaction of Silom area company employees with the Bangkok subway service
Lalinthip Rerkpredapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Staff satisfaction of the staff canteen : a case study of Shangri-La Hotel, Bangkok
Orawun Sombatpaiboonchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Visitors' satisfaction towards the service at the Visa Section, Royal Norwegian Embassy in Bangkok
Anyamanee Tabtimsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) In-flight service quality of Thai Airways International
Busaba Udomdee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Customer satisfaction with the taxi van service
Montree Kettong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Customer satisfaction with work permit application services at the Office of Foreign Workers Administration
Panwalee Primkajeepong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) European tourist's behavior and satisfaction with buying souvenir products : case study Chatuchak Weekend Market, Bangkok
Raksaworn Kiettikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Satisfaction of passengers with services and facilities provided at the passenger terminal complex, Suvarnabhumi International Airport
Thanyawee Chuanchuen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Customers' satisfaction in service of accredited community pharmacies in the Bangkok area
Waraporn Sanguanvorapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Customer satisfaction with international relations services at the Faculty if Nursing, Mahidol University
Boonyarak Chanprasobpol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Satisfaction of Thai members with Royal Orchid Plus (ROP) of Thai Airways International Public Company Limited (2007)
Jirapan Sonchaeng ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Customers' satisfaction with services at the Metropolitan Waterworks Authority, Minburi Branch Office
Jutaporn Suksavas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Customers' satisfaction with consulting services at the SMEs Coordination and Services Center, Office of SMEs Promotion (OSMEP)
Kharittha Muangliam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Passenger satisfaction with the interpersonal communication of the finnair passengers service representatives at Suvannabhumi Airport : a comparative study between Thai and foreign passengers
Korakod Sangmala ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Opinions of commuters living in three commercial areas : Silom, Pharam Sam and Charoennakorn towards public transportation in Bangkok Metropolis
Krittiya Chiablaem ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Customer loyalty : the roles of corporate social responsibility, customer-company identification and service quality
Yaowalak Poolthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
Teerasak Jindabot. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
Teerasak Jindabot. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
Teerasak Jindabot. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) A survey of foreign customer satisfaction with tip-top restaurant at Patpong
Hathairat Ongthanawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Customer satisfaction with the counter payment service at the Metropolitan Electricity Authority of Ploenchit District Office
Vipada Poenateetai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Factors attracting visitors to Wachirabenchatat Park (Rotfai Park)
Chiranat Puakanokhiran ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Factors contributing to the users' satisfaction with community biodiesel (B100) at Mae Klong Samakki Karnkaset Group, Samut Songkram Province
Anakamanee Soontaranond ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Satisfaction of Pavilion Samui Boutique Resort guests with using Pavilion Samui Boutique Resort website
Arparat Akkapipat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Customer' satisfaction with the service of TAT call center 1672
Kattariya Kuntachompoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Customer satisfaction with ground services provided by of Nok Air at Don Muang Airport
Kulthinee Suksomtham ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Foreign tourists' satisfaction with the personal audio guide (PAG) at the Grand Palace and the Temple of the Emerald Buddha
Satit Trithipwanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The customers' satisfaction with the office's canteen : a survey of San Miguel Beer Thailand Company, Pathumthani
Nattawan Chaiyadhiroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Comparison of teenagers' satisfaction with Wall's and Nestle ice cream : a study of M. 6 students at high schools in Bangkoknoi area
Pornphan Thanomrattana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Customer satisfaction with the products and services of the printing houses in Bangkok
Sansanee Boonkarnchanarat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Customer satisfaction with Thammasat University Bookstore : Tha Prachan Campus
Wannarat Charoensri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Attitudes of customers in Sukhumvit area towards local grocery stores and franchised convenience stores
Suwipa Kamta ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Satisfaction of Thai Airways International cabin crew toward Chiangmai line Station Hotel
Attapinya Sirikittikorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Satisfaction of customers with services of the Bank of Ayudhya
Komkrit Srikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Customers' satisfaction toward the consular section's services at the British Embassy, Bangkok
Mananya Thongnual ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Customer satisfaction with the accounting services at S.T. Statutory Audit Office
Sarunporn Thongsuchot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Thai and foreign customers' satisfaction with restaurant service : a case study of Millennium Hilton Bangkok
Wannalekha Wangsupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Comparison of customer satisfaction with printing products and services between the public sector and the private sector
Watcharee Thanakarasombat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Factors influencing clients' satisfaction levels of health examination services at Phayathai 1 hospital
Saowakhon Iamsa-ard ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Customers' satisfaction toward the consular section's services at the British Embassy, Bangkok
Mananya Thongnual ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) The influence of critics and critical reviews on moviegoers
Kulnatee Prapasrisuk ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) A comparative study of Asian and European passenger satisfaction with Asian and European Airline Services
Sorawee Eakphaphan ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Customers' perceptions towards Advance Info Service Public Company after takeover by Temasek Holding
Somjit Sirikesorn ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(65) Feasibility study of launching liquid dishwashing product
Surapong Surawanthanakul ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(66) Customer satisfaction with English language communication skills (listening-speaking) of the front desk staff case study : Windsor Suties Hotel
Napat Runnakit;นภัทร รุณกิจ ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Perceived impacts of service marketing factors on customer satisfaction of Chinese tourists to Thailand
Nichaphat Lumpoopinijpong;ณิชาพัฒน์ ลำภูพินิจพงศ์ ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Parents' satisfaction with the pediatric intensive care unit services of Siriraj Hospital
Soraya Maskoto ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) The effects of empowering care program on health status and health service satisfaction among women with hypertension
Sakuntala Anuruang ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Factors influencing client's satisfaction in primary care unit, Nakonsawan province
Juthamart Phunlawong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Service quality and the customer satisfaction chain in the Thai retail banking industry
Piti Tantakasem ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) An Evaluation Passenger and Staff Satisfaction in Airport Service Quality by Comparing Expectation and Perception: The Example of Suvarnabhumi International Airport, Bangkok, Thailand
Paisit Piriyapong ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Satisfaction of teenage audience in Bangkok with English in program advertising on TrueVisions
Apinat Chawalsirot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Satisfaction of users with the online English practice test provided by English Online Co., Ltd.
Sunchai Mudlaeh ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Satisfaction of Thai Airways International cabin crew toward Chiangmai line Station Hotel
Attapinya Sirikittikorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Satisfaction of customers with services of the Bank of Ayudhya
Komkrit Srikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Customer satisfaction with the accounting services at S.T. Statutory Audit Office
Sarunporn Thongsuchot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Thai and foreign customers' satisfaction with restaurant service : a case study of Millennium Hilton Bangkok
Wannalekha Wangsupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Comparison of customer satisfaction with printing products and services between the public sector and the private sector
Watcharee Thanakarasombat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Attitudes of customers in Sukhumvit area towards local grocery stores and franchised convenience stores
Suwipa Kamta ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) A methodology for the integrated design of customer goods
Nattapong Kongprasert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Service quality and the customer satisfaction chain in the Thai retail banking industry
Piti Tantakasem ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Evaluating customer satisfaction regarding hotel service by using servqual
Pichanan Praypraew ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Satisfaction in the use of Internet for value education among the secondary students in the Catholic schools in Bangkok
Damalerio, Maria Cora ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Customers satisfaction of the service quality in fitness business : A case study of The Gym
Aroonrat Cheevasriroongrueng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) The Tenants satisfaction on service quality of rental apartment : a case study of Terawan Apartment
Kutcharin Kanitpong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Employee satisfaction on electronic mail usage in international research corporation limited
Terdsak Kiijatikankun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Retailers' satisfaction assessment on World Gas Company's products and after sales-services quality
Chalermporn Jirapattanapong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) A study of dealer's satisfaction on marketing mix of Airco Ltd.
Kanjana Somjit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) The opinion of newly registered company limited in Bangkok area towards the service quality of accounting outsourcing service
Naruepon Choomjan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Tourist behavior and satisfaction towards marketing mix of photo shop in Sukumvit area
Arpaparn Chatchavarnwan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Consumer decision process and satisfaction toward mobile content services
Jirasak Saebang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Factors influencing consumers' decision toward purchasing notebook computer of graduate students at Kasetsart University, Bangkhen campus
Karnchana Srisakulvoratai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Customer satisfaction on service : a case study of customer satisfaction on service porvided by product consultants in adidas shops and outlets
Nattaporn Chaisiriyasawad ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Customer satisfaction towards the Bangkok international airport services
Nualtong Smarnrug ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Customer satisfaction towards service quality of credit union Baan Sang Arun
Saowaros Suriyachantananon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) The assessment of health care service quality : a case study of central medic clinic
Siraporn Kongnan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) The customer satisfaction toward marketing mix strategies of Berlin Pharmaceutical Industry Co., Ltd.
Soracha Somwatee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Satisfaction of customer service personnel in Bangkok branches of budget rent a car (Thailand)
Thitiporn Trakanthannarong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Customer satisfaction towards the little gym at Rasa Tower Branch
Uraiporn Chawalitporn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Customer satisfaction and customer loyalty toward the loyalty program of 7-eleven : case study of stamp collection campaign
Warakorn Sukontasup ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Patients satisfaction towards on pharmacy services, health center 35 Hua Mak
Budsarin Pokaratsiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Customer satifaction towards the second class air conditioning bus of Bangkok-Suphanburi route
Natthanan Panyachootum ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Members satisfaction towards fitness first, the mall Ngamwongwan branch
Tawinut Wichidugsornphong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Satisfaction of the surveillance and rapid response team members to the bureau of epidemiology website
Vanlaya Srethapranai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) Exhibitor's intention to reparticipate in Comworld Thailand 2009
Ruetai Ongartwanit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Customer satisfaction with Suvanambhumi International Airport Services
Suphat Manomaiphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Consumer response to music in television advertising
Suppakarn Ponpichai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Customer satisfaction and buying behavior on white cement plastering in Thailand : a case study of Siam White Cement Company Limited
Varangkana Pongpiriyakiat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Customer satisfaction towards service quality of the authorized Mitsubishi car service center, Mitsu Charoensri (2002) Co.,Ltd. Sakon Nakhon
Pinitmet Teekathananont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) Factors determining customer satisfaction for geo-information business in Thailand
Kanuengnij Sattayadit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Predicting student satisfaction through hedonic and utility service quality values in higher education : A case with Mae Fah Luang University
Meng, Qingwei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) The relationship between user characteristics, participation and user satisfaction of information system in Hua-Hin Hospital : case study
Sirima Sangsuwan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) A critical look into customer satisfaction at a conferencing setting by situating within social environmental psychology : A case with Mae Fah Luang University's Wanasom conferencing service
Songkwan Nakinbodee ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) SATISFACTION OF OXYGEN THERAPY PILOT PROJECT IN TWO DISTRICT HOSPITALS SAVANNAKHET PROVINCE LAO PDR
Sonesavanh Phimmasine ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) Effects of website quality on customer satisfaction in Mahasarakham province : a case study of wwwtaradcom
Touch Chanla ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) SATISFACTION OF OXYGEN THERAPY PILOT PROJECT IN TWO DISTRICT HOSPITALS SAVANNAKHET PROVINCE LAO PDR
Sonesavanh Phimmasine ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) Roles played by service quality, hedonic and utilitarian values on customer satisfaction, behavioral intention and customer loyalty in Korean and Japanese restaurants : Case in Chiang Rai, Thailand
Nang Mya Mya Swe ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Service quality, customer satisfaction and service loyalty in retail banking sector in Thailand and Malaysia : an exploratory research on validity and critical factor
Chuen Seong Ooi ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
Nut-Arin Musikapart ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) The influence of perceived price and its antecedents on the need of consumers to purchase condominiums in Bangkok Metropolis
Pan Chudasring ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) E-commerce customer satisfaction evaluation of Chinese third party logistics service providers : case study of Yunnan, China
Li, Xinghui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) A consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market;Consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market
Shen, Jinmei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The Japanese style of production management affecting total quality management and customer satisfaction: A case study on the best practice organization
Boonyada Nasomboon;Boonchoo Tuntiruttanasoontorn ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(125) The influence of service quality and brand equity on customer loyalty to 5 star hotels in the Yunnan province of China
Qu, Yuanwei;Supasit Lertbuasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(126) The Relationship Between Service Marketing Mix and Customer Satisfaction in Commercial Fitness Centers in Bangkok Metropolis
Omer Celik ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) Investigating the customer service quality through importance performance analysis : the case of China Telecom DL Branch
Shiyu Zhao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) Service qualities of tour operator and suppliers in tourism logistics chain influencing satisfaction and intention to purchase
Chamroeun, Madonith ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) A study of tour guide competency, service quality, and tourist satisfaction of Chinese tourist
Nisachon Ninpradith;Petcharut Viriyasuebphong;Parameth Voraseyanont ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(130) The integral antecedents of cognitive capacity on choice-process satisfaction
Alisara Rungnontarat Charinsarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) The Model of customer satisfaction after service recovery : an integration of consumers' affection and cognition
Panitharn Juntongjin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) The segmentation of passengers and influencing factors when choosing an airline for leisure purpose on Bangkok-the East Asia routes
Parichat Suksuphak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) The study of how do automobile accessories help enhance life-satisfaction and reflect self image of Thai consumer
Nitiporn Taweephoncharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) What drives experiential loyalty? A case study of coffee chain stores in Bangkok
Thananporn Sethjinda;Wongphun Laothumthut ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(135) Factors influencing customer satisfaction and re-purchase intention in commercial Bangkok sector of Cambodia
Eric Prince Ondia ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) The effects of motivation and perceived value on tourist satisfaction and loyalty: a case of Chinese F.I.T. tourists to Thailand
Yang Mengjiao ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) Foreign passengers satisfaction towards Air Asias flight attendants interpersonal communication
Boondarika Chaikarnboondarikaka ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) Uses and gratifications associated with social media addiction among working adults in Bangkok
Napaphat Limvarakul ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
Kean, Channtreavatey ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) The impact of brand image and customer values upon buying decisions and brand loyalty of hotels in the Thai tourist industry: a case study of gay men purchasing decision in the Thailand Metropolitan Districts
Hatsadee Wangpimoon ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) Improvement of customer satisfaction based on key quality indicators
Chutchanun Tanomvorsin ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(142) Influences on the consumer decision making process in selecting destination wedding
Nattaporn Suthatartrakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) A study of service quality dimensions in hostel in Bangkok and its impact on backpackers' satisfaction
Patrapol Pichitphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) An empirical investigation of the impacts of website quality on consumer loyalty: A case of baby boomers
Kittichai Watchravesringkan;Egeln, Laura ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(145) The influence of marketing mix towards the overall satisfaction of parents on franchised music schools in Bangkok
Araya Lertvittayatan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) Thai consumer's expectations and satisfaction of services obtained from legacy airline carriers
Thanapun Thamakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) A study of high school student' satisfaction and expectation toward English tutorial schools in Thailand
Ananyaporn Porpanitchakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) Customer satisfaction/dissatisfaction with no-frills fitness centers in Bangkok
Wantana Rattanaboonnithi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) Knowledge Management of the Chinese Tourists Marketing Mixed Strategy for Chiang Mai Hotel Accommodation
Rui Huang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) The impact of special events on customer satisfaction with community shopping malls in Bangkok
Tul Charoensuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) Exploring effect of humor usage and store ambience on customer satisfaction and impulse purchase in a retail context
Thanattha Anuwongpinit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) Foreign tourists' satisfaction towards English oral communication with Thai vendors in Bangkok
Sittisak Leelaviriyawong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) A study on service quality and customer satisfaction : a comparison between a premium airline and a low-cost long-haul airline
Wittawat Wongsuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) Foreign customers' satisfaction of Thai Smile's ticketing officers' communication skills
Chonlakarn Thongchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) Service unfairness and customer's behavioral consequences : an investigation of the differences between stayers and switchers
Anthana Sankwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) A study of the customer motivational factors and satisfaction toward fitness center in Bangkok area
Saranya Wattanatrakulchat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(157) Perception of sustainable development of Cambodian coffee shop on customer satisfaction
Roth Monivibol ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(158) The Factors of Experiential Value and Technology Acceptance Effects on Customer Satisfaction on Online Fitness Apps Users Continuance Intention to Use in Guangxi, China.
Zijian, Dai. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(159) The Factors Affecting Perceived Value and Customer Satisfaction : Online to Offline (O2O) Food Delivery Service in China
Ying, Huang ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(160) Application of the Kano Model on Consumer Demand for Immune- Boosting Beverages
Sikarin Masamran;Supattra Supawong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(161) A study of enterprise innovation and reform on employee turnover rate with employee satisfaction as the mediator variable
Lijian Feng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(162) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารผ่านสื่อสังคมออนไลน์บนเฟซบุ๊ก : กรณีศึกษากลุ่มเฟซบุ๊ก ของกินพร้อมส่ง พระราม 2-บางขุนเทียน-ท่าข้าม
วนัสนันท์ เกลื่อนเมฆ;Wanassanan Kluanmek ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(163) The Mechanism of Online Shopping Dependence on Consumer Satisfaction in Guizhou for Daily Commodities Under The Outbreak of Covid-19
Tang Ronghui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(164) Exploring the link of service quality, customer satisfaction and customer loyalty for Mandalay Food House
Win Pa Pa Lwin ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(165) An empirical study on e-service quality influencing customer satisfaction among foreign users of Lazada in Thailand
Tun Tun Oo ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(166) A study on the service quality and its impact on customer satisfaction : a case of HaiDiLao Hotpot in Bangkok
Su, Jian Xiang ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(167) The Impact of service marketing mix (7PS) towards customer satisfaction on rising Urbas training company in company Myanmar
Nay, Aung Win ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(168) The Effects of Service Quality on Customer\'s Satisfaction in Low-Cost Fitness Center in Semarang, Indonesia
Suyatman ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(169) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(170) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(171) The Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(172) The SWOT Analysis of TikTok in Vietnam
Li Bo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(173) Expectations and perceptions of service quality toward training and education for field workers at population and family planning board, province of central Sulawesi, Indonesia
Fatimah, Muhammad Thamrin, 1986- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(174) A study of language use on signs. intelligibility, and attitude among international tourists : a case study of 4 local markets in Amphoe Hat Yai
Phatsakorn Musikaew ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(175) Determinants of customer-oriented behavior in the Thai healthcare context
Panisa Lanjananda ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(176) Perception of non-medical support services for Burmese patients in international private hospitals in Bangkok|
Khine, Zar Chi Wint, 1994- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(177) Promotional strategy on Sichuan consumer satisfaction in domestic smartwatch sales
Zhang Fan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(178) Research on the influence of customer perceived value on consumption behavior under catering O2O model
Wu Yinye ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(179) Research on the influence of entrepreneurs front stage behaviors on consumers loyalty in the new media environment
Xi Jiang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(180) Research of Customer Satisfaction of Food Takeaway in O2O Model
Yiqi Chen ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(181) Fostering consumers' attitude and satisfaction towards voice assistants : an empirical validation
Tandon, Urvashi;Jhamb, Deepika;Mittal, Amit;Jain, Vishal ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(182) Sentiment analysis of amazon food review data
Choudhary, Sneha;Chhabra, Charu ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(183) ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและความพึงพอใจของผู้บริโภคที่ส่งผลต่อการตัดสินใจใช้แอปพลิเคชั่น Grab ฟู้ดเดลิเวอรี่ ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
จักรภพ ศิริทัพ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(184) The study of social media marketing, influencer marketing, and service marketing mix, affecting purchase behavior of online food services of customers in Bangkok Metropolitan area
Sasirapat Roobsawangkullapong ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(185) The impact of service quality, logistic management, and safety towards customer satisfaction to use the national airline carriers in Africa: a case study of the Democratic Republic of Congo Aviation Sector
Numbi, Laura Kabange ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(186) Antecedents of tourist satisfaction at Universal studios theme park in Beijing
Chen, Hao ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(187) The effect of customer perceived value on online purchasing intention of agriculture products in the southern part of Thailand
Chitsanupong Chaiyo ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(188) Antecedents of user satisfaction with Huawei mobile phones
Du, Miao ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(189) Factors influencing customer satisfaction of haidilao hot pot in China
Lei, Biao ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(190) Enhancing customer satisfaction in logistics services: a case study of SF Express Company
Qiao, Honglei ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(191) Business strategy factors affecting customers satisfaction of Thai SME export companies
Suraporn Onputtha;Metinee Rasadaraksa;Chitralada Trisakhon;Pornapa Peamchai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(192) The Impact of trust building on online purchase intention: The Case of Yunnan Pu-erh tea market
Zhu, Yanrong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(193) The influence of human-like virtual influencers on intention to purchase beauty products among Chinese female gen Z
Sheng Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(194) The influence of perceived value, user engagement, and emotions on usage intention of Thai Tiktok users
Phakkhaporn Dancharoenpol ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(195) Developing a service quality model for Chiang Mai Chinese restaurant
Wang, Han ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(196) Exploring customer satisfaction in wellness accommodations in Thailand: Zero-shot classification and activity-based clustering
Onthana Khrueabunma ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(197) The Influencing factors on Sichuan banking service satisfaction of personal mobile banking services
Tian Shengzhi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(198) Delivering delight: analyzing luxury consumer satisfaction with home-delivered premium ingredients for exquisite home cooking in bangkok
Phatcharaphon Prommin;Manoj Chatpibal;Korakit Piyamongkol;Burin Sukphisal ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(199) The effect of demographics on customer expectations for service quality in the hotel industry( A case study of 3-star hotel in phuket,Thailand)
Xiaoting Chen ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(200) Factor influencing customer satisfaction during crisis : a case of Netflix in Croatia
Nikolina Paut ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(201) Analysis of the influencer marketing on Thai consumers' purchase decision on cross border e-commerce platforms of application shein
Shao, Ting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(202) Consumer insights discovery for pet products from online customer reviews analysis in E-commerce market
Arreeya Suwanmosi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(203) Actors affecting customer satisfaction : A case study of coffee and beverage shops in King Mongkut s Institute of Technology Ladkrabang
Suphannachada Tongcha ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(204) Exploring the impact of perceived value dimensions on repeat purchase intention: A study of processed chicken products in Central Thailand
Thanawut Mewuttisom ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(205) Factors influencing customer satisfaction with crocs products in the Guangdong Region China
Yingzheng Yan ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(206) Factors affecting purchase intention of beauty products : a user-generated content characteristics perspective
Yunhong Liu ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(207) The influence of food values on customer loyalty within Chinese brand chain restaurants : the mediating role of customer satisfaction
Yuqin Yang ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(208) Determinants of consumer purchasing decisions at subway
Zhou Ruofei ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(209) Customer satisfaction and loyalty towards restaurants in Thailand
Poranin Techanuban ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(210) A study of the influencing factors of young consumers consumption satisfaction with smart home products a case study of Xiaomi smart home
Yao Lingpei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(211) The influencing factors of customer satisfaction with ZARA brand in Chinese market
Liang Wanjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(212) The influencing factors of consumers purchase intention on the Tian Mall International Cross-Border E-Commerce Platform
Chen Lingli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(213) The factors influencing customer satisfaction with Stereo parking systems a case study of Shanghai
Xue Rongwei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(214) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(215) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator
Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(216) A study of the influencing factors of customer loyalty to supermarkets a case study of Dennis supermarket
Zhao Jingjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(217) กิจกรรมการตลาดที่ยั่งยืนส่งผลต่อภาพลักษณ์แบรนด์ของผู้บริโภคที่ใช้ รถยนต์อีโคคาร์ในเขตกรุงเทพมหานคร
เดชา พละเลิศ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(218) The influencing factors of customer satisfacation with credit card center of China CITIC Bank
Liu Yijia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(219) A study of the influence of user perception on user stickiness in content-based mobile social media
Xue Kaiyuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(220) An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China
Yang Zhipeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(221) The analysis of 7Ps service marketing mix affecting customer intention in Thailand s cosmetic industry
Wai Yan Ko ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(222) The impact of manufacturing intelligence on consumers purchase intentions a case study of Haier in China
Ni Yaozu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(223) A study of the influence of value perception of intangible cultural heritage handicraft products on consumers purchase intention
Lu Haiqiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(224) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping
Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(225) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping
Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(226) Customer value Co-creation and its consequences in hotel industry
Chavana Angkanurakbun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(227) A study of the influencing factors of customer satisfaction with home decoration enterprises a case study of Dongyi Risheng Home Decoration Group Co., Ltd.
Gao Lili ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(228) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(229) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(230) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(231) A study on the correlation between communication satisfaction and job satisfaction of hotel employees
Qinghan He ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(232) An empirical study based on the influence of opinion leaders on online social platform on the behavior of Chinese young female consumers to buy beauty products : using the perceived value as the mediating variable
Chen Lin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(233) A case study of marketing strategy of Phoenix contact in China
He Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(234) A Comparative study of chatbots in terms of service function requirements and customer satisfaction according to the KANO model on the Sino-Thai E-commerce platforms
Li, Peiwen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(235) The impact of content design, content dissemination and cross-border cooperation on customer participation in Chinese escape rooms
Zhang Jie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(236) An analysis of the impact mechanism of Apple s iPhone campus marketing strategy on consumption behavior of Chinese college students from the perspective of 4Ps theory
Lei Jia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(237) Influence factors of the Nanjing consumer satisfaction on marketing standardization of the catering chain industry
Xian Yi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(238) The impact of gamers emotional consumption experience on game loyalty
Liu Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(239) A study on the influence of privacy concerns on users purchase intention in e-cmmerce environment
Wang Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(240) A study of the impact of consumer participation on new product purchasing behavior in smartphone consumption: a case study of Oppo
Wu Jieyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(241) The impact of fintech service use behavior on quality of life: perspectives from university students in Jinan, Shandong province, China
Li Jingmin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(242) The Influencing factors of alcohol state-owned enterprise reform on consumer satisfaction in Sichuan
Shui Qingyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Consumer satisfaction - - Indonesia (1)
(1) Factors creating customer satisfaction at Foreign Investment Tax Offices in Indonesia
Rohmawan Anang;อนัง โรมาวัน ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Consumer satisfaction - - Vietnam. (1)
(1) Customers' satisfaction in service marketing of marine recretional sports at Mui Ne beach, Phan Thiet city, Binh Thuan province, Viet Nam.
Nguyen Tra Giang.;Sakchai Pitakwong.;Suntipong Plungsuwan. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
4Consumer satisfaction - China. (1)
(1) Factors influencing customer repurchase intention by using third-party platform booking flight ticket in China
Moyu, Li. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Consumer satisfaction. (4)
(1) A decision support system for consumer behavior of Chinese in-bound tourists on functional beverage: an empirical study during COVID-19 with Thailand Sandbox
Athakorn Kengpol.;Thanyathip Pichitkarnkar.;Elfvengren, Kalle. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(2) Continuous and discrete mathematical models for addictive buying of customer behavior with optimal control and market strategies
Thiti Prasertjitsun. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 19
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,012
รวม 2,031 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 200,642 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 245 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 225 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 81 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 24 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 201,233 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124