กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Communication in marketing มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Communication in marketing (52)
(1) An analysis of advertising messages communicated in the product descriptions of furniture catalogs
Alisa Tantayanubutr ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An evaluative study of the use of English on labels for One Tambon One Product Goods for export
Prakaymas Taweekhachornwong ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The persuative language strategies on shampoo labels : attitudes and buying decisions of Thai teenagers
Sukanda Ngamkham ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Verbal and non-verbal persuasion techniques in Thai beer advertisements
Aram Boontranurak ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Employee's attitudes towards communication in Imperial Queen's Park Hotel
Bovornluk Satayapongthiti ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Corporate Clients' Opinion on the Promotional Campaign o Rama Gardens Hotel
Suratsavadee Phuangphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) High-versus low-context advertising The influence of product characteristics
Kawpong Polyorat;Somyot Ongkhluap ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(8) A study of foreign clinets' satisfaction towards Thai Bank Staff's English oral communication
Janpen Laungmanee ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The influence of word-of-mouth communication on consumers' purchasing decision on beauty treatment : a case study of Nitipon Clinic
Rujinan Kachenchart ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The effectiveness of marketing communications strategy in luxury hotel in Bangkok : a case study : The St. Regis Bagnkok
Pornsiri Thunyanooraksa ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) THE INFLUENCE OF FOREIGN MARKETING COMMUNICATIONS ON MYANMARESE CONSUMERS BEHAVIOR
Pamela Mulhern ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Effectiveness of using Thai super stars for multiple brand endorsement
Vilai Vitayaveerasuk ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) An integrated marketing communication of sport associations in the professional sport development plan in Thailand
Khanathip Jirasanyansagul ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(14) Designing and managing integrated marketing communications for organization
Suchonnee Metiyothin;Kodchaporn Noramart;Noppadon Dejprasert ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(15) Marketing communication advancement approaches on social media for universities in Pathum Thani
Adisorn Chaysang;Krisada Chienwattanasook ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(16) MetaMo : marketing communication channel
Sirianong Pongsukthaworn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Thailand media consume pattern and behavior in order to use in integrate marketing communication
Supreecha Mahagittilarb ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication
Chayanapat Prom-aksorn ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Communication and information seeking strategies used to build trust and reduce uncertainty among customers of McDonalds restaurants in Bangkok, Thailand
Pariya Rinrattanakorn ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A causal relation model of market orientation and extended market orientation affecting strategic managment through health establishments performance in Bangkok
Wirut Nakkahasin ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Study of market opportunity for gender-neutral design parenting products in Thailand
Jirapond Jiravorapat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Internet Celebrity Promotion Knowledge for Thai Local Cosmetic Business
Ding, Jianwei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Marketing and public relation of promptserve online marketplace for local services
Nutta Ngernkuakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The Purchasing Behavior of the Customer Toward Smartphone Products in Cambodia
Tang Houttheng ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Development of marketing communication strategy for branding in the dental tourism industry in Thailand / Papon Chongthanavanit
Papon Chongthanavanit ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) พฤติกรรมการบริโภคและความคิดเห็นต่ออิทธิพลการสื่อสารการตลาดของ เอส โคล่า ของประชากรในเขตกรุงเทพมหานคร
โสภาลักษณ์ ปุนริบูรณ์ ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Factors Affecting Chinese Tourists Purchasing Behavior Towards Cosmetic Surgery in Thailand
Jin Sicong ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The influence of integrated marketing communication and social media credibility towards customers trust in restaurants of Lahore, Pakistan
Sharoon Salim ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Marketing communication processes and psychological classification for the gender reassignment health service industry in Thailand through the six buddhist temperaments
Puntarika Rawikul ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการรับชมรายการอายุน้อยร้อยล้านอย่างต่อเนื่อง
ตวงพร บุญปถัมภ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Thais attitude towards product placement in gaming streamers on Youtube
Jiraphat Jirappapa ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The relationship between eWOM credibility, consumer s trust, and intention to visit a café based on the café story Facebook page
Nutchawee Ahrivorayapong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Consumers exposure, attitude and purchase intention toward environmental communications on oil and gas business Facebook fan page
Pornswan Wutthirakkhajohn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The implication of marketing communication strategy on personal branding and audience consumer behavior a case study of Li Jiaqis double eleven shopping All Girls Offers
Bilin, Yin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Visual content for community based tourism online marketing communication Visual content for community based tourism online marketing communication : A case study of Ban Nateen, Krabi province, Thailand
Thepthira Chaiinkham ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Exploring the impact of Chinese customer experience on live streaming shopping in the domestic cosmetics industry
Yin, Pan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Investigation Analysis of Media-Based Commericial Marketing, Consuming Scenarios and Consumer Behaviors
Fanjingyu Meng ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Exploring the Influence of Key Opinion Leader on Internet Word of Mouth (IWOM) and Consumer\'s Purchasing Behavior in Network Live Broadcast
Wanting Shi ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Determinants of visitor satisfaction at Shanghai Disneyland
Tian, Jing ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Brand communication with transmedia storytelling of Riot Games: transmedia engagement, brand attitudes, and brand experience.
Hao-When Tsai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Generation Z consumers behavior on Jones Salads online marketing communications
Pitchaya Watcharodomprasert ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The Chinese peoples intention to participate in livestream environmental marketing communications based on the technology acceptance model (tam)
Yanfei Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Perception of women entrepreneurs on social media use for marketing communication in Qatar
Aisha Ali A.T.Al-khulaifi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) The Relationship between digital integrated marketing communication and consumer purchase decisions of online clothing in Guangxi China
Lin, X ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) A case study of the Impact of cross cultural management on Alibaba s overseas business performance
Zeng Qinghui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The influencing factors of product marketing strategy of ANTA
Liu Yaping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The marketing strategy of Tesla in China
Guo Xihang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Key knowledge extraction and learning from the experiences of Chinese key opinion leaders
Zhu, Junyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Marketing communications factors influencing buying decision of honda civic hatchback model
Porapon Chuenputhi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Elicitation and exploitation of Thai influencer\'s fan economy factors towards Chinese consumers purchasing behavior on Thai products
Huang, Haiwen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Examine and assess the influence of content development on Xiaohongshu platform for brand interaction: an in-depth analysis of a minor stationery
Ou, Ting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The Study of content marketing and user experience of Thai green herbal cream on Chinese S-Commerce
Zhang, Yijia ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Communication in marketing. (3)
(1) Factors influencing the use of integrated marketing communication tools in the banking service of Thai Commercial Banks
Hattaya Thong-In. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) กระบวนการสื่อสารส่งเสริมการตลาดสมุนไพรอภัยภูเบศร
พจี มณีรัตน์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,161
รวม 2,161 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 29,663 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 19 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
รวม 29,690 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46