กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Clothing มีข้อมูลจำนวน 10 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Clothing (8)
(1) Attitude of male students toward female students at Khon Kaen University wearing short skirts
Pat Wongvanakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Attitude of male students toward female students at Khon Kaen University wearing short skirts
Pat Wongvanakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The effect of various types of exercise and clothes on scrotal temperature
Nittaya Teerajareonpunya ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study of the factors that influence customer decision regarding the purchase of clothing from online channels
Sukit Hongnaruchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Key successful factors affecting online clothing brand in Thailand
Wichaya Sangchan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The Influence of online shopping platform promotion strategies on Sichuan college students' clothing consumption behavior
Li Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The Influence of clothing e-commerce live platform strategy on impulse purchase intention of Sichuan consumers
Liao Caiguo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Influencing factors of brand recognition of women's clothing consumers in Sichuan under the
Xiao Caiyan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Clothing and dress (11)
(1) Change of womens costumes in Chiang Mai society
Sumapa Phrombubpha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Factors influencing teenagers' decision to purchase clothing : a case study of female first-year undergraduate Chulalongkorn students in 2004
Tidarat Booncharoensukpisarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The social influence motivating middle-aged Germans to purchase sustainable clothes
Reich, Andreas ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Old clothes, new materiality: an assemblage of military vintage commodity networks and consumption in Thailand
Chaiyaporn Singdee ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Old clothes, new materiality: an assemblage of military vintage commodity networks and consumption in Thailand
Chaiyaporn Singdee ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Internationalization of Chinese garment enterprises: a case study based on anta clothing
Di Yang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Miao Costume in Guizhou : Re-Invention of Tradition Process to Commoditization
Hongye Yuan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Miao Costume in Guizhou : Re-Invention of Tradition Process to Commoditization
Hongye Yuan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Kulangsu : Re-Invention of Tradition and Social Memories of Chinese People in Modern China
Jie Zhang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) A study of digital transformation strategies of AT Clothing Company
Jinming Cao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Clothing and dress - - Physiological effect. (1)
(1) Effects of clothing on physiological responses, sweating, and body temperature during exercise in hot and humid environment
Tran Minh Tuan ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Clothing e-commerce (1)
(1) The Influence of clothing e-commerce live platform strategy on impulse purchase intention of Sichuan consumers
Liao Caiguo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5clothing industry (1)
(1) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Clothing trade (27)
(1) Strategic planning for a ready-made garment business
Surajet Kirdsuk ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Shop floor monitoring system design for the garment industry
Pheeraphol Pattanapongsagone ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Development of supply chain enablers on firm performance within the Thai garment industry
Salam, Mohammad Asif ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Foreign direct investment in Cambodia : case studies of garment and hotel industries
Keo, Kuyly ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The export performance of Thai garments in Japanese market
Kasemsant Weerakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) An exploratory investigation of spatial economics and resource-advantage perspectives to explain financial performance of clothing shops in Bangkok clothing clusters
Warin Chotekorakul, 1978- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Determinants of strategic human resource management effectiveness of companies in the garment and electronics industries in Thailand.
Jitlada Amornwatana ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Developing a database for performance measurement in garment industry
Supanporn Purivattanakul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The study of logistics costs and information technology role in medium and large garment industries
Montalee Bourung ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The development of a health promotion management system in the workplace for the garment industry in Bangkok metropolis
Phorntip Layanun ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Effects of strategic orientation on the export performance of garment manufacturing businesses in Cambodia
Lisa Som ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Information system design for transportation planning of a garment factory
Leena Uabumrungjit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Working environment and respiratory problems among employees in 2 garment factories in Ubon Ratchathani province
Wanliya Ganyarut ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Attitudinal and psychological factors affecting perceived value and buying intention for fashion garment in Myanmar market
Aung, Thinn Thinn ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Analysis of the effect of the Trans-Pacific Partnership Free Trade Agreement on Vietnam apparel industry
Doan, Thi Thu Thuy ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Critical success factor analysis of textile industry in Thailand
Teerana Rungcharoenpattanakit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Key successful factors affecting online clothing brand in Thailand
Wichaya Sangchan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) ส่วนประสมทางการตลาดในการใช้บริการร้านตัดเสื้อผ้าแบบเทเลอร์
หนึ่งฤทัย โยธาจันทร์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The Impact of macroeconomic variables on Cambodia garment export using Bayesian Regression
Sreyneth Tum ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Chinese online consumer towards thai designer brand lady cloths
Jiaohui Shi Jiaohui ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Competitiveness of Thai clothing business : adjustment of Thai clothing manufacturing in competitive global market
Pudinan Adithipyangkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Evaluating trade competitiveness index of myanmar clothing industry
Phone Lin ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Evaluating trade competitiveness index of myanmar clothing industry
Phone Lin ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Key success of E-commerce : a case study of Thai SMEs in clothing industry
Yu Xiao ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Wages and working conditions in the garment industry
Amphan Yosamornsuntorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Garment industrial clusters in Thailand : a case study of the Bobae garment entrepreneurs
Niti Tantigate ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Clothing trade - - Thailand. (1)
(1) Factors affecting export performance of garment industry in Thailand
Piyaporn Chaichannarong;ปิยพร ชัยชาญณรงค์ ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Clothing trade- - Cambodia (1)
(1) The Competitive analysis on garment industry in Cambodia under free trade environment
Yin Yanno ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Clothing trade- - Thailand (1)
(1) The Impact of supply chain management practices, Modularity-Based manufacturing practices and supply chain responsiveness gain competitive advantage of garment industry in Bangkok
Yuwadee Srisuppanich ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Clothing workers (2)
(1) The effectiveness of protective clothing to reduce cold strain in canned food workers
Orawich Kongsuk ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Wages and working conditions in the garment industry
Amphan Yosamornsuntorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,044
รวม 3,056 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 109,384 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,488 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 240 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 53 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
รวม 111,194 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212