กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร CONSUMERS มีข้อมูลจำนวน 25 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Consumers (189)
(1) The influence of the relationship marketing strategies on behavioral outcomes mediated by relationship quality : a study of credit card users and mobile phone users
Prapimpun Limsuwan ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Evolution of consumer behavior in the life insurance business : a case study of consumers in Shanghai, the People s Republic of China
Wu, Yan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Reading and understanding of a medicine leaflet by adolescent consumers and its determinants
Siriporn Burapadaja ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Communication elements related to cosumers' satisfaction towards puff and ple bakery products of catering department thai airways international public company limited
Chuthamas Leakpech ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Consumers' opinion toward street food consumption At Bang Kapi Market
Sakarin Tiemmek ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Corporate Clients' Opinion on the Promotional Campaign o Rama Gardens Hotel
Suratsavadee Phuangphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Consumers' awareness of cooked food safety in Mueang District, Nonthaburi Province
Patcharavadee Sriboonruang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Attitudes of car drivers toward gasohol
Ratchanee Pusayadusadee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Consumer attitudes toward music piracy
Wirach Wessukunmanukul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Mobile users' attitudes towards roles of the SMS advertisement on consumers' purchasing decisions
Teepavee Ontuam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Attitudes of working people toward e-commerce : a survey of Reuters software (Thailand) Co., Ltd.
Pornchanok Arpornviriyavong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Consummer [sic] attitudes toward KFC's healthy menu : a study of employees working in the Pratumwan, Silom and Sathorn areas
Siriya Vongrukthai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A comparative study of Asian and European passenger satisfaction with Asian and European Airline Services
Sorawee Eakphaphan ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) A study of factors on buying decision of customers towards dietary supplement food products
Sudarin Auechotpanich ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A study of the impact of perceived interactivity of web banner ads : an advertising hierarchy of effect approach
Chayaporn Aussavadeegool ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Interpersonal communication among a particular group of Thai consumers as interpretive community : persuasive effects of source credibility in Thai corporate advertising
Chintawee Kasemsuk ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Influence of consumerism behavior on the quality of life among students in the office of the basic education commission in Bangkok
Thunyathorn Prettapapop ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Effects of music therapy on self-esteem and depression among female adolescents in Rajvithi home
Panida Yomaboot ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The Effects on a Technologically Complex Product Branded in a Developing Country
Peeyarat Vessakosol ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Interpersonal communication among a particular group of Thai consumers as interpretive community : persuasive effects of source credibility in Thai corporate advertising
Chintawee Kasemsuk ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) A study of the impact of perceived interactivity of web banner ads : an advertising hierarchy of effect approach
Chayaporn Aussavadeegool ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) A case study : consumers' attitude towards online shopping factor influencing current employees of
Akbar, Saad ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Influences on the buying behavior of purchasing commercial housing in Nanning City of Guangxi Province, China
Qiuxue, Luo ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Marketing mix and social factors used in mathematics tutorial school selection of upper secondary school students : A case study of JIA
Jaruduan Rithita ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Opinion of IT workers on the decisions to revisit the web sites
Praveen Kaityingunsulee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Attitudes of international backpackers at Khao San Road toward the Thai Ministry of Interiors social order campaign
Supannee Klaharn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Factors affecting buying decision making : a case study of brand, price and country of origin importance on energy drink buying decision making of Jonkopping students, Jonkopping University Sweden
Achara Pengpis ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Factors affecting decision making on playing computer games of undergraduate students at Kasetsart Unibersity, Bangkhen campus
Anukul Thongkamrai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Customer opinions toward factors influencing purchasing decision at coffe corner in caltex service station, Ngamwongwan branch
Charkrit Trongpanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Customer opinions toward marketing mix factors of chemical - free pork products at Siam Makro public company limited
Pirat Hinsheranan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Needs of the elderly for the exclusive health care service center
Wilaiwan Luetrakulprawat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Factors affecting consumer decision on Massively Multi-player Online Role Playing Game (MMORPG)
Jetasik Anantakunupakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Factors affecting consumers' decision making toward credit card applying in Bangkok
Naree Saengcharnchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Factors influencing decision making of undergraduate students in buying mobile phone network
Punjarat Akkapothikul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Marketing mix factors affecting the washing machine buying decisions of powerbuy customers
Somsakul Yanasittiwiwat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Marketing factors important to the customers purchasing decision of jewelry at the Bon Marche market
Chanyaphak Nopsiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The motorcycle dealers' opinion towards marketing factors of Honda Click I motorcycle
Achara Tanadumrongsak ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Marketing mix factors affecting consumer buying decision of single detached house : a case study of northeast zone of Sansiri PLC.
Khainapa Pharanond ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Gasoline consumers attitudes toward gasohol
Khanuengnit Rojwimolkarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Factors affecting consumers' decision toward Japanese language centers in Chiangmai Province
Natcha Kongrod ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Customers perceptions of the corporate reputation of Tesco Lotus
Chanokporn Srivongsean ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Marketing factors affecting consumer buying decision on breeze detergent
Chatlada Suwannasorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Consumer s opinion towards Lenovo notebook computer
Dulthida Tanprayoon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Factors affecting buying decision toward products from Royal Health Care Co., Ltd
Jittima Jitpipattanapaisan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Customer opinion toward sales representative's service quality of single detached house developed by Sansiri Public Company Limited
Nongnuch Reanrom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Adoption process of sugar free concept among Thai consumers
Parinya Roenphithak ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) An exploratory of destination values of Australian travelers towards Thailand
Phattaravee Treesittichai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Factors affecting buyer decision on Acer notebook computer at IT centers
Sarintorn Ampaphol ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Customer delivered value of ready-to-use coconut milk
Sirikan Tewanarumitkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Factors affecting impulsive purchase tendency of Thai shoppers at department stores in Bangkok
Vanruedee Chariyapisuthi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) An exploratory of destination values of Austrian travelers towards Thailand
Visanu Veerasiriyanon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Marketing factors affecting decision making toward using internet banking in case of Krung Thai Bank Co.,Ltd. (KTB Online)
Chantima Rhoongsittichai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The prospects opinion towards marketing factors of Krun Krin Ka Fe coffee shop
Kanyavee Poosurapong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Customers perception towards marketing attributes of SF World Cinema and Paragon Cineplex
Napasorn Vacharapanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Consumer's attitude towards the idea green printing and writing paper concerning corporate social responsibility
Sirinara Yaigate ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Parents' desired contents and genres of children's TV program
Supicha Aksharadananda ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Opinions toward customer’s decision in choosing Driving for drunker service
Teeravat Poonoussavasombut ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Consumer perceptions towards coke zero in Bangkok Area
Wipaporn Karnprasert ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Can 3G/HSDPA/LTE serve Thailand's need for broadband : a literature case study as well a case study with companies, suppliers and operators in the telecom industry
Amarsing Laldjising ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Customers' opinions towards new customer relationship management (CRM) programs of olarn aluminum limited partnership
Juthaphorn Apinophiboon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Marketing factors affecting shopping decision towards products sold in market fair in Bangkok Metropolitan
Kasemsri Pongseree ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Factors affecting consumers' buying decision of an automobile in Bangkok
Korbchai Sorayothin ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Marketing factors affecting buying decision of condominium in Bangkok : a case study of The Address Chidlom
Narin Mahatraipop ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Consumer perceptions of luxurious image towards estee lauder
Noppawan Pongsapipatana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Prospects' preference towards marketing factors of Tem-Pa-Ling Drinks
Nunmanus Suphaprapawanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Factors relating to foreign tourists' intention to revisit Koh Tao in Suratthani Province, Thailand
Ururat Wiriyaphanit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Pre-purchase decision-making for the next generation video game console and the role of web-based social network
Patana Pilukeruedej ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) The marketing mix that affect customer decision making town house in Lad Proa District, Bangkok Metropolitan Area
Pokpong Acharapornpen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Consumers' preference toward bio-plastic product
Saengusa Seedarod ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Marketing factors important to business buying decision of petrochemical product in Vietnam market
Sakulrut Suttitham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Marketing factors affecting the decision to purchase synthetic fertilizer products
Tanyapat Boonsakultongchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Consumer perception importance of shopping websites' marketing features
Thakool Srivannavit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Consumer pre-purchase decision making process of beauty drink products
Thanravee Pitiphuwapipat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Marketing factors appealing to consumers in choosing self service petrol station in Bangkok
Witchulada Lertyingyot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Consumers' attitude components towards software piracy
Worapan Sarawanangkura ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Consumer attitudes toward CSR activities of petroleum companies in Thailand
Krittima Krittayarut ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Association between colour of coffee in print media and consumer expectations
Chutikarn Ongjarit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) The acceptance of social network marketing for advertisement of service business in Thailand
Jutaporn Luanlong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Analysis of factors influencing the acceptance of E-reader in Thailand
Premsiri Sangpoom ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) ปัจจัยในการตัดสินใจซื้อหมี่โคราชของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดนครราชสีมา
นางสาวศิรันต์ญา หอรัตนประเสริฐ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Adapting theory of planned behaviors in studying coffee shop's consumer behaviors in Thailand
Maw, Thandar ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Innovative marketing tool by applying opinion mining on the micro-blog
Wilas Chamlertwat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Innovative marketing tool by applying opinion mining on the micro-blog
Wilas Chamlertwat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The impact of subjective norms behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-Thailand
Mahamat Abdourrahmane ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) The impact of subjective norms behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products :
Mahamat Abdourrahmane ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Consumers’ Acceptance of Chicken Green Curry with Soymilk in Bangkok
Jiraporn Sirison;Tassanee Jantapun;Yuporn Puechkamut ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
(88) Factors influencing the change in customer knowlegde sharing behavior in online customer communities
Sawitree Boonmee ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) E-commerce customer satisfaction evaluation of Chinese third party logistics service providers : case study of Yunnan, China
Li, Xinghui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) A comparative study of chinese tourists' attitudes and behaviors toward Siam Paragon and Central World
Zhuona, Tan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(91) ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อการบริการหลังการขายของบริษัท ที่ขายรถยนต์นั่ง ส่วนบุคคลในเขตกรุงเทพมหานคร
สห ประยูรวงศ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) พฤติกรรมการตัดสินใจซื้อน้้าผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร
วิจิตรา ประเสริฐธรรม ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (บทความ/Article)
(93) Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
Umonrat Segson ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The influence of rational and emotional appeals in advertisements on attitudes and purchase intentions routes of persuasion
Unchalee Anujornpun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMPTION VALUES, PERSONAL CHARACTERISTICS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN MOBILE SHOPPING ADOPTION AMONG DIFFERENT PRODUCT AND SERVICE TYPES
Rujipun Assarut ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) The social influence motivating middle-aged Germans to purchase sustainable clothes
Reich, Andreas ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Exploring Thai and German customers' meal experiences at German restaurants in Pattaya-Thailand
Darin Dararuja. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Consumer decision-making styles of Indian tourist shopping at Chatuchak weekend market in Bangkok-Thailand
Saowalak Suriwong. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A comparative study of book selling recommendation techniques
Patthama Saeting. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) The study of Bangkok consumers' attitude toward white and brown rice consumption
Natcha Kornkerati ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) The study of consumer attitude on Bring Your Own Bag to shopping
Ploy Lewchalermwongse ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) A study of Bangkok consumers' attitude toward Pun Pun Bike Share Project and the effectiveness of the campaign
Peerachat Koonvirarak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) A study of office workers' behavior and perception in purchasing functional drink in Bangkok area
Pacharawat Charoenthanarutch ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) The examination of the impact of consumer attitudes towards sustainability on the consumption of plastic bags in Bangkok supermarkets
Natthira Kitjunlajarit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) The perception of customers toward Thai herbal skin care in Bangkok
Nonglak Udombunvai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) The quest of seeking beauty : the study of the risks of using uncertified beauty products - skincares and cosmetics
Pinyapat Akkarawongwarit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Lifestyle, attitudes and consumption behavior of Jakarta consumers towards imported Halal Food from Thailand
Aldian Farabi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Attitude of consumers towards service marketing strategies and branding for medical spas in Thailand
Kitipa Chokpanyapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) ภาพลักษณ์ของการบริโภคขนมหม้อแกงของประชาชนในเขตเทศบาลนคร นครราชสีมา กรณีศึกษาขนมหม้อแกงกลุ่มสตรีแม่บ้านบ้านแปะ ตำบลสีมุม อำเภอเมือง จังหวัดนครราชสีมา
ปวีณา อาจนาวัง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(110) A study of attitude of Thai people toward downloading digital music
Navarit Arayawutthikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) Attitude of office workers in Bangkok towards functional drinks
Nalin Limpivilas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Community and buyer perceived perceptions of the First-Time Car Buyer Tax Rebate Program in Thailand
Nuttachart Sirisithichote ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Factors affecting consumers in-game purchase
Zhouyu Jin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Shopping center : development of communication design corresponding to consumer lifestyles by generation
Sarot Lertpongworapun ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) The rationalized processing model based on the information processing theory of consumers alcohol consumption decision in Bangkok metropolitan
Kritsada Nurakkhe ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The rationalized processing model based on the information processing theory of consumers alcohol consumption decision in Bangkok metropolitan
Kritsada Nurakkhe ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) The Factors affecting consumers intention to purchase digital music : a study in Yunnan China
Wei, Zi. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) A study of consumer attitudes to instant functional coffee
Warittha Limdechaphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) The study of factors that influence consumers to adopt Prompt Pay (e-payment) in Thailand
Proedphan Klubkhan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) The study of the key influential factors toward sports nutrition in Thailand
Nuttapat Siriprompisal ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) The study of consumers' perceptions toward using Korean Wave as an endorsement to the brand in the automotive industry in Thailand
Rosesanant Punithipandkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Influences of marketing and non-marketing activities on the attitude toward slimming dietary supplements
Pisuth Lertvilai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) A study of consumer's attitude toward buying skin care product through drug stores in Thailand
Warunya Kunapermsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The study of attitudes and purchasing factors toward food delivery of Thai people in Bangkok
Sanaporn Sakulrattana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) A study of health-conscious customer attitudes toward diet programs from diet meal delivery companies
Apiwat Aksornsart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) The explore to consumer reaction based on perception toward Thai food and Thai restaurant in UK
Worakamol Wisetsri ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(127) The explore to consumer reaction based on perception toward Thai food and Thai restaurant in UK
Worakamol Wisetsri ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(128) Influences on consumers' brand decision of OTC drugs in Bangkok area
Kunyarat Mekworawuth ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอนโดมิเนียมในเขตบางกะปิ กรุงเทพมหานคร
ศุภวิชญ์ บุญเชิดชัยยันต์;Supavich Boonchertchaiyan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Factors Influencing Consumers is Purchase Intention for Organic Food Products in Thailand
Duangta Duangekanong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(131) The examination of attitudes and perceptions towards fitness trackers device
Sasima Deesriwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) The effectiveness of marketing communication through LINE application in Thailand
Neeranart Boonnitikorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) The perception and attitude toward breakfast consumption among young office working adult in Bangkok
Theraphol Saikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) The study of consumers' attitude and behavior toward restaurant utilizing daily deal promotion in Thailand
Tanaphum Srinawakoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(135) The purchasing decision factors of online shopping on cosmetics of consumers in Bangkok through official brand website
Thaveeporn Kijsaereekun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) A survey of perception and understanding of mosquito repellent product labeling
Sujira Nipatpimjai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) A study of consumer insight toward the consumption of vitamin and supplement food in Bangkok
Ekarong Sukruthaiworakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) Consumers' awareness and intention to purchase organic vegetable products in Phnom Penh city, Cambodia
Sothea Kouy ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) The Adoption Behavior of Chinese Mobile Financial Application
Yu, Zou. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) The Influence of contactless delivery service on the continued usage willingness of Sichuan consumers in the post-covid-19 era
Li Wenjun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) KOL marketing on the purchase intention of Guizhou consumers' beauty brands in the era of self-media
He Ningli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(142) Influence of internet top anchors-commerce on consumer purchase satisfaction in Guizhou
Chen Tongxiu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) Attitudes of social media users in Thailand towards Promptpay
Ratcharin Uao-Ariya ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) Customer perception on Thai passenger car's brand identity-case of toyota and MG
Yuhao Pei ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) The Influencing factors of Sichuan consumers' usage willingness in online knowledge payment platforms
Du Qingqing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) Consumers\' perceptions and attitudes towards Louis Vuitton and their brand ambassadors
Victor Mechai Siharath ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) Thai viewers exposure, engagement, and purchase intention on the Youtube advertisements during COVID-19 pandemic
Xinxin Ye ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) Chinese consumers exposure to Weibo posts, awareness, and behavioral tendency regarding environmental issues
Xue Gao ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) The influence of Samsung smartphone social media advertising on Thai consumers attitude and purchase intention
Seint Sandi Tun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) Consumers exposure, attitude and purchase intention toward environmental communications on oil and gas business Facebook fan page
Pornswan Wutthirakkhajohn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) The influence of brand ambassador on brand image and purchasing decision of C-Vitt among expatriates and locals
Agung Baskara ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) Investment model of commitment to parasocial interaction and purchase intention among beauty youtuber followers
Parima Kosakarn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) Old clothes, new materiality: an assemblage of military vintage commodity networks and consumption in Thailand
Chaiyaporn Singdee ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) The Influence mechanism of Sichuan young people's intention to purchase tourism services in the post-pandemic era
Li Jin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) Research on the influence of consumer perceived value on the purchase intention of new energy vehicle consumers taking the degree of involvement as the moderating variable
Tao Lei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) The influence of Wechat marketing on the purchase intention of millennial consumers : the mediating role of customer trust
Yongji Wei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(157) Study on the influence of O2O fresh convenience store experience value on consumers' purchase intention
Haoran Sheng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(158) Applying data mining for clustering shoppers based on store loyalty
Malik, Varun;Mittal, Ruchi;Mittal, Amit ;Singh, Jaiteg;Singla, Sanjay ;Kukkar, Ashima ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(159) A study on government lottery buying behavior : the cases of Thai consumers in Bangkok and korean consumers in Seoul using online questionnaire
Korakoj Tongboriboon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(160) A study on government lottery buying behavior : the cases of Thai consumers in Bangkok and korean consumers in Seoul using online questionnaire
Korakoj Tongboriboon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(161) A Study of factors influencing Chinese consumers' purchase of Thai products via e-commerce platforms
Liang, Cuiru ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(162) A Study of factors influencing the service quality of cross border e-commerce platforms
Zhang, Jianmei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(163) Factors affecting purchase intention on online platform of high school student in Bangkok
Thanaphat Permpornsri ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(164) The service quality factors affecting repurchasing decision in food product via service provider \"Grab Food\"
Vipaspon Thammarakkitanon;Sureerut Inmor ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(165) The Influence of policy of new energy vehicles consumption on consumers choice in China
Zhou, Zhenwei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(166) Brand image of Nike products among consumer generation Z in Thailand
Zhefu Murong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(167) The Hong Kong consumers' perceptions of Boys' Love dramas and their attitudes toward Thailand and the gay community
Chung Yan Chan ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(168) Consumers perception and loyalty toward the rebranding of Double Goose brand
Chutikarn Benjamapokai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(169) Source characteristics, attitude, and purchase intention toward fashion product with inclusive advertising
Diskul Skuldist ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(170) Consumers attitudes towards human and AI customer service by Booking.com
Warit Chiang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(171) The impact of Oppo's brand equity on purchasing intentions of Thai consumers
Xiaoyuhui Yang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(172) Thailand generation Z consumers brand perception of Bonchon restaurant in Thailand
Aditep Jirattikorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(173) Effects of live webcast marketing factors and perceived value on customer purchase intention
Zhang Junwei ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(174) The impact of folklore clusters on customer references in China s economy
Shin Thant Shwe Yee ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(175) The impact of folklore clusters on customer references in China s economy
Shin Thant Shwe Yee ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(176) The factors affecting the capital structure of Gucheng Dairy
Lin Taida ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(177) Sentiment polarity classification for Thai language reviews in the hotel domain using deep learning
Nattawat Khamphakdee;ณัฐวัตร คำภักดี ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(178) Embedded topic models for soft customer segmentation
Jutiyakhun Srisoparp ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(179) A study of the key factors of purchase intentions on green products in Thailand
Nguyen Thi Hoa My ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(180) A study of the key factors of purchase intentions on green products in Thailand
Nguyen Thi Hoa My ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(181) Online review-based positioning analysis using natural language processing techniques
Kamonwit Makkaphan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(182) Customer value Co-creation and its consequences in hotel industry
Chavana Angkanurakbun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(183) A study of impact of consumer-perceived value on the sales and marketing performance of skincare enterprises in the context of e-commerce live streaming using consumer trust as a mediation
Shaohao Pan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(184) An empirical study based on the influence of opinion leaders on online social platform on the behavior of Chinese young female consumers to buy beauty products : using the perceived value as the mediating variable
Chen Lin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(185) Analysis of factors affecting consumer\'s purchase decision in perfume business in Chiang Mai Province
Kotchanan Sae-ear ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(186) A Study of factors influencing Chinese consumers’ purchase intentions in cross-border live streaming e-Commerce of Thai cosmetics
Li , Jingting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Consumers - - Decision-making. (1)
(1) An Analysis of determinants of purchasing decision and customer satisfaction on the medical devices cleaning solution of the hospital in Bangkok area
Rawissada Apiraksutanon ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Consumers attitude (1)
(1) Thai consumers attitude toward food traceability system in processed meat products
Ratapa Awachinda ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Consumers behavior (7)
(1) Thai consumers' behavior and attitude towards purchasing products from social enterprises
Panida Jiravarnsirikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Influence of intangible cultural heritage product marketing strategy on Guizhou consumers' purchase intention
Li Guanbin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Presence feeling on new media marketing model affecting Sichuan consumers' purchase intention on agricultural products
Ran Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Influencing factors of competitive mobile game products affecting Henan game players' reuse intention
Yang Fan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Influencing factors of marketing strategies of self-media environment affecting Chengdu female consumers' purchase intention on domestic beauty brands
Zeng Xueting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The Perspective of Sichuan internet users on the brand value perception of the b2c sales platform
Zhang Sisi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Effects of food promotional strategy on purchase intention of Chengdu parents of primary students for health concerns in complementary food consumption
Zhang Xiao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Consumers Decision (1)
(1) อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดแบบปากต่อปากบนสื่อออนไลน์ต่อการตัดสินใจใช้บริการร้านกาแฟสดของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
ขจรพงศ์ เตือนวีระเดช ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
6Consumers preferences (8)
(1) A survey on preferred choices of physical exercises among members of four fitness branches in Bangkok
Laphaphit Kularpkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Factors influencing jewelry purchases of working women in the Silom area
Pribdao Hasanee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Attitudes of customers in Bangkok in making a decision to choose a Toyota passenger car
Vorapon Tangchakvaranont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A survey on preferred choices of physical exercises among members of four fitness branches in Bangkok
Laphaphit Kularpkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Factors influencing jewelry purchases of working women in the Silom area
Pribdao Hasanee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Attitudes of customers in Bangkok in making a decision to choose a Toyota passenger car
Vorapon Tangchakvaranont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Final research report evaluating factors influencing consumers choices of supermarkets for grocery shopping
Achaleke, Henry Fonji ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (งานวิจัย/Research report)
(8) Analysis of music industries and economics in Thailand
Wichaya Peechapat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Consumers' attitude (9)
(1) A study of consumer's attitude toward buying skin care product through drug stores in Thailand
Warunya Kunapermsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Study of consumer preferences and key factors affecting consumer behaviors toward electronic reading
Viriya Boonmuang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The desirable product features for urban farming kits in Thai market
Supajet Trakarnsiriwanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The study of attitudes and purchasing factors toward food delivery of Thai people in Bangkok
Sanaporn Sakulrattana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A study of factors affecting attitude of Thai Gen Y consumers towards counterfeited luxury products
Preeyapha Wachwithan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Consumer behavior on purchasing air ticket through travel agency : online versus offline
Aylin Jirapitaksri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Study a trend of men face care product in Thailand and how it affect men attitude, behavior
Parawat Pattaraputiset ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Concept testing of high oxygen concentration therapy spa
Pabhat-an Pitibhabhong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Influences of elderly's purchase decision in health-promoting diets
Porntip Tanongsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Consumers' attitudes (1)
(1) An investigation of code-mixed brands on China's online shopping websites
Jin, Yuanhuan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Consumers' Behavior (1)
(1) The study of consumers' behavior toward Samsung's Galaxy gift e-coupon redemption in Bangkok
Virin Kobkitsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Consumers' journey map (1)
(1) Consumers' journey map of non-surgical cosmetic procedures and their loyalty towards beauty clinic brands in Thailand
Kittitach Atiyudhakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Consumers' perception (3)
(1) Influences on customers' decision of using Thai herbal medicine in Bangkok area
Tunyarat Chankaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Understanding perceptions and key influences of online grocery shopping toward potential consumers in greater Bangkok area
Hataipat Ruhakarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Consumers' preferences (85)
(1) Determinants of consumer preferences towards and willingness to pay for safety fresh fruits and vegetables in Bangkok and Chiang Mai urban areas
Rattiya Suddeephong Lippe ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Determinants of consumer preferences towards and willingness to pay for safety fresh fruits and vegetables in Bangkok and Chiang Mai urban areas
Rattiya Suddeephong Lippe ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Service marketing mix factors affecting customers' decission to use TMB Bank's counter service
Voradej Thanimlaksana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Determinants of Korean consumer’s behavior in purchasing luxury brand name products
Dhitiya Boonsinsukh ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Food taste attitude and service quality in predicting significantly customer satisfaction and brand preference for the Hot-Pot restaurant services in Thailand
Yu, Ge ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Koreans’ behavior toward online shopping : a case study of gmarket.co.kr
Paniyada Mulalin ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Association between colour of coffee in print media and consumer expectations
Chutikarn Ongjarit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) ตัวแบบเชิงเหตุและผลของพฤติกรรมการซื้ออาหารอินทรีย์ของผู้บริโภคในประเทศไทย
สุภาวดี ปัตทวีคงคา ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The study of Thai consumer characteristics toward ready to drink tea consumption
Parkpoom Hongsirikarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The impact of competitive marketing strategies of athletic running brands on Thai runners
Wiwantanee Mananit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Goods to good Effect of Thai consumers awareness of corporate social innovation (CSI) on the innovation adoption factors predictors of behavioral intention and brand purchase intention
Sora Kaitkanarat ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) An analysis of perceived trust risk usefulness and website quality affecting on Indonesian consumers online buying decision for smartphone
Arbin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Study of factors influencing individuals buying intentions for wearable health monitoring devices in Bangkok
Looji, Mohammed Suhail ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) ปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกล้องดิจิตอล ประเภทมิลเลอร์เลส (Mirrorless) ของลูกค้าในเขตภาคกลาง
วัชราภรณ์ ภิญโญ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A study into the worthiness of plastic card coverage fees and plastic card replacement fees of The Government Savings Bank
Jiroj Chairatana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Effectiveness of online store platform for baby toiletry products towards Millennial Thai mother
Teeranate Pattarawutipong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The impact of social media usage by Thai tourists on hotels in Pattaya area
Kanlayapat Kuansonthi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) A study of factors affecting backpackers' decision in choosing service of hostels in Bangkok
Kingsai Suwannik ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) A study of factors influencing purchase decision in Thailand domestic flight ticket of Thai passengers in Bangkok
Piyanart Chaisorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Ready-to-eat meals at 7-Eleven and their impact on Bangkok's street food culture
Pavita Sangruengkit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Factors influencing Thai women's buying decision for luxury cosmetics and skincare in online shopping
Yanin Puripunyavanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The study on parents' criteria in choosing a primary school for their children in Thailand
Nattakrit Shewaraksakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Study of factors influencing purchase decision of Bangkok people who purchase smartphone online
Kasemsant Chaovanavirat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) A study of factors influencing choice of coffee beans used by independent coffee shops
Prechaya Wathanakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The role of pharmacist on customers' purchasing decision for non-prescription medications at drugstores in Thailand
Rewat Wongfutan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Influences of e-coupon marketing on consumer intentions to select a coffee shop among employees in Bangkok Metropolitan Area
Pichanan Wichitchayanon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok
Rachataporn In-Odd ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Perception, attitude, and influential factors of travelers towards Airbnb in Thailand
Thanakorn Ratsamimala ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Product Selection Knowledge for Chinese Customers by Using Content Analysis
Qing Xiaorui ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) โมเดลสมการโครงสร้างของตัวแปรที่มีผลต่อพฤติกรรมความตั้งใจใช้รถยนต์ไฟฟ้าในประเทศไทย
สันติ พร้อมพัฒน์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) A study of consumer's attitude toward buying skin care product through drug stores in Thailand
Warunya Kunapermsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Study of consumer preferences and key factors affecting consumer behaviors toward electronic reading
Viriya Boonmuang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) A study of the factors influencing Thai consumers' purchase decision for premium wine
Siriphong Plianchaow ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) A study of the factors influencing Thai consumers' purchase decision for premium wine
Siriphong Plianchaow ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A study of factors affecting attitude of Thai Gen Y consumers towards counterfeited luxury products
Preeyapha Wachwithan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Influences of elderly's purchase decision in health-promoting diets
Porntip Tanongsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Factors influencing purchase decision of Thai women towards luxury cosmetic brands in department stores and perfumeries
Ornphicha Mahasintunan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Factors that increase usage rate of transportation management system (Isuzu Mimamori) in truck business
Nitida Saengdaochai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Factors that increase usage rate of transportation management system (Isuzu Mimamori) in truck business
Nitida Saengdaochai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Industry analysis of interior design service for new independent firm in Thailand
Naewnay Satumtira ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Industry analysis of interior design service for new independent firm in Thailand
Naewnay Satumtira ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
Montree Methakajonkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
Montree Methakajonkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) The study of factors that influence students in choosing a tutoring school
Maturada Tangthikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) The study of factors that influence students in choosing a tutoring school
Maturada Tangthikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Factors affecting the customer's decision in choosing personal credit cards in Thailand
Jatupoom Prachyangprecha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Factors affecting the customer's decision in choosing personal credit cards in Thailand
Jatupoom Prachyangprecha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The factors affecting decision making of whether students use a private tutor to study English
Adisorn Chuthongchati ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Assessing the important drivers of the willingness to pay for private lable brands
Kandapa Thanasuta ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Analysis of functional drink for health conscious consumer segment
Phoomkit Fangmongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) A study of non-patrons of Japanese restaurants, and their perception of shabu shabu as a healthy food option
Chotiwit Ngampramuan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Factors Influencing Consumers is Purchase Intention for Organic Food Products in Thailand
Duangta Duangekanong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(53) The study of factors that influence customer in choosing premium fuel
Pichaya Choochuenchaimongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Comparison of general and natural skincare markets in Thailand
Pattcharanun Sripatthanawatt ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Female consumers purchasing criteria and perceptions toward Thai hangbag brands
Ployyarin Wiranurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The parents perception of the benefits of horse riding for children in Thailand
Ploy Pattichart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Factors affecting customer decisions regarding standalone car detailing
Pansiri Srisuaysakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Intention to Purchase Tire and Wheel of Customers in Thailand
Chanikan Promprasert ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Consumer search and firm agglomeration : imperfect information, heterogeneous search cost, and two-step searching
Thanin Wangveerathananon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) A survey of perception and understanding of mosquito repellent product labeling
Sujira Nipatpimjai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Determinants of tourists’ expenditure on tea souvenirs: an empirical evidence from the tea tourism in Thailand
xiaohui fu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Customer perception on Thai passenger car's brand identity-case of toyota and MG
Yuhao Pei ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) The influence of product placement on YouTube on dating app's consumers' decision making
Lyuyang Xu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Generation Z's expressions of dissatisfaction in the Thailand context
Kununya Atthmongkolchai ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The relationship between Chinese consumers' exposure to Taobao live streaming of Thai brands and their purchase behavior
Chen Lin ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) The influence of brand ambassador on brand image and purchasing decision of C-Vitt among expatriates and locals
Agung Baskara ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Text sentiment analysis from commodity evaluation data: case study of intelligent refrigerator reviews
Yang, Han ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) A Chinese parents guide to choosing international schools in Thailand: emphasizing location consideration
Hong Wang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์น้ำตาลทรายที่ใช้บรรจุภัณฑ์ชนิดขวดในเขตพื้นที่กรุงเทพมหานคร
เปมิกา คชภูติ;Pamika Kotchaputi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) A preference-based matching mechanism for participants in peer-to-peer energy market
Chuppawit Sompoh;Pikkanate Angaphiwatchawal;Surachai Chaitusaney ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(71) Factors Affecting Purchasing Behavior of Chinese Student Towards Online Education Platform
Qi Xiaopeng ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) What Affect People in Southeast Asia to Choose Electrical Appliances?
Shang Hongyan ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) The Investigation of the relationship among perceived quality, perceived price, and perceived value toward purchase intention : A case study of wooden kitchen furniture
Tharit Saorayangkoon ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) A Study of factors influencing Chinese consumers' purchase of Thai products via e-commerce platforms
Liang, Cuiru ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Factors influencing shopper’s behavioral intention to purchase smart phones: an empirical analysis of YouTube user generated content
Anuphat Thirakulwanich ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Factors affecting purchase intention on online platform of high school student in Bangkok
Thanaphat Permpornsri ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The associatation between online buying behavior and online buying risk before the COVID-19 situation
Wasun Khan-am;Kritiya Rangsom ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(78) The service quality factors affecting repurchasing decision in food product via service provider \"Grab Food\"
Vipaspon Thammarakkitanon;Sureerut Inmor ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(79) Factors influencing consumers purchaseintention towards products endorsed by Korean boy bands on Youtube
Wanthida Tiwari ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Identifying key factors affecting purchase intentions of electric vehicles using systematic literature review
Zeng, Yiting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The relationship between source credibility, advertising recognition, and purchase intention on snack products
Pornsit Cheawkamolpat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Determinants of consumer purchasing decisions at subway
Zhou Ruofei ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Sentiment polarity classification for Thai language reviews in the hotel domain using deep learning
Nattawat Khamphakdee;ณัฐวัตร คำภักดี ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Research factors affecting the intention to buy consumer products by Lazada applications under the COVID-19 crisis in Bangkok
Paveeruk Korwisetpichit ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Live streaming sales on consumer decision-making behavior based on the AISAS model
Wang, Lingyi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Consumers' Willingness to Buy (1)
(1) Research on the Marketing Strategy of
Jiayi Li ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
14Consumers-China. (1)
(1) The Factors affecting consumers intention to purchase digital music : a study in Yunnan China
Wei, Zi. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Consumers. (1)
(1) Exploring the effects of consumers' legal consciousness and access to justice on consumer complaints
Theeranuch Pusaksrikit. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (งานวิจัย/Research report)
16Consumers\' preference (1)
(1) The impact of corporate social responsibility (CSR) attributes on consumer attitudes towards corporate image and purchase intention
Nipa Niruttikul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
17Consumers\' preferences (12)
(1) A comparative analysis of meetings site selection factors in Bangkok, Thailand
Narong Jennarongsak ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Branding as a competitive strategy in SMEs
Angkana Anarnkaporn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Formulation and effect of consumer's reference price on purchase evaluation : the moderating roles of product knowledge and deal-proneness
Jiranee Surased ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Factors influencing purchasing decisions of dietary supplement products
Nisita Rittapirom ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Main factors influencing consumers to/not to buy Watson's skincare products
Chutima Nakapadungrat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Factors influencing purchasing decisions about clinical diagnostic products in medical laboratories
Charoenchai Ngoenprasopsuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Why coffee not water? : the attitudes of employees in private companies towards drinking coffee and water
Tapin Dejtawandamrong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Factors affecting consumers' decision making on buying condominium among people of different genders, marital status and incomes
Sirirat Sanichwannakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Factors realated to product samples that affect consumers' purchasing decision
Atchara Nukoonthornprakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Factors influencing consumers' decision to purchase paracetamol
Pornphan Viroonpinyo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Service marketing mix factors affecting customers' decission to use TMB Bank's counter service
Voradej Thanimlaksana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The effect of brand experiences on consumers' buying decision : a case study of sporting-shoe product
Wannamat Wongwirate ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18Consumers’ Acceptance (1)
(1) Consumers’ Acceptance of Chicken Green Curry with Soymilk in Bangkok
Jiraporn Sirison;Tassanee Jantapun;Yuporn Puechkamut ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
19Consumers’ attitudes (1)
(1) Consumers' attitudes towards brand activism of the Walt Disney company for LGBTQ+ communities
Aphichaya Suwannaphul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
20Consumers’ behaviour (1)
(1) Thai consumers behaviour using video streaming platform during COVID-19 pandemic : a comparative analysis of Netflix and Viu
Runchana Wongsaroj ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,053
รวม 4,061 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 241,881 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,659 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 492 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 86 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 244,177 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212