กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Business management มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Business management (123)
(1) Third party logistics provider (3PLs) for drug inventory management among Thai hospitals
Kuttimat Chuenpitikul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Capacity enhancing program of Thai food SMEs
Voranun Suwanpidokkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Marketing integration strategy and marketing outcomes : evidence from software businesses in Thailand
Cheewan Thongsodsang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Strategic marketing learning of hotel businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Kanyakan Syers ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Critical success factors for ERP implementation of main industries in Thailand
Srivarat Apivessa ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Reengineering the information system in hospital supply chain
Supattra Maunjunchey ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The impacts of logistics factors influencing on lead time in public healthcare facilities in Phoyao province, Thailand
Wasinee Wongyai ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Marketing innovation strategy of travel agency businesses in Thailand : An Empirical investigation of antecedents and consequences
Nasi Chuwiruch ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Development of a business model innovation process for Chinese business corporations in the eastern special development zone
Chidchai Muensriphum ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Influencing factors of community tourism marketing targeting on Sichuan silver age group usage intention
Deng Xu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Influencing factors of health promotion on sport products to Sichuan college students during the post-pandemic era
Du Wenxiu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The Influence mechanism of the rise of the internet celebrity economy on the brand identity of Sichuan rural consumers
Duan Yuyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The Influencing mechanism of sports brands of celebrity endorsement effect on Sichuan fans' purchase intention
Lai Changrong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The Influence mechanism of government regulatory information disclosure on male medical beauty purchase intention in Chongqing
Chen Baojun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The Influence of promoting local red tourism regional brands on Sichuan consumers' purchase intention
Chen Fengliang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Influencing factors of used car purchase intention for Guizhou consumers based on consumer psychology theory
Chen Shu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Influencing factors of live streaming e-commerce on Sichuan agricultural product consumption in the new media era
Deng Yuchen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Influencing factors of new energy vehicle marketing strategy on Ningxia users' purchase intention
Guo Weiru ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The Impact of corporate human resources policies on Sichuan college students' job-seeking intentions in the post-pandemic era
Liu Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The Influence of the salary management system on private colleges on Sichuan teachers' job retention
Liu Kun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The Influence of snack food brand image and perceived value on Guizhou consumer purchase intention
Long Xiangyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The Influencing factors of social media on Hebei college students in online impulse purchase intention
Mao Xu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The Impact of cultural tourism industry policy on Guizhou travelers' usage satisfaction
Tang Chuanchun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The Compatibility of fast-food co-branding strategy affecting Chengdu consumer purchase intention
Xu Yukun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The Influence mechanism of online short video on Chongqing young people's travel consumption intention
Wu Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Influencing factors of improvement of intangible cultural heritage value affecting consumer purchase intention on cultural products in Deyang of Sichuan
Gong Shu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The Influence of multi-channel network support on the performance of innovation intention of Sichuan bloggers
Chen Zhen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Influence of brand building strategies of dental hospitals to improve the satisfaction of dental patients in Guangzhou
Qiu Haowen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The Influencing factors on occupational stability of Guangzhou employees in the fast-moving consumer goods industry
Li Qiuling ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The Strategies to Combat Counterfeit Luxury Goods: A Case Study of Chanel in China
Tao Xinyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) A study of the influence of e-commerce development on enterprise management strategies : a case study of Cofco Thailand Branch
Jiasi Zhang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) A study on resiliency of coffee roaster business in northern Thailand region
Taratep Teeparakornpong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) A study on resiliency of coffee roaster business in northern Thailand region
Taratep Teeparakornpong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Cash conversion cycle and firm performance across industries
Napaporn Nilapornkul;Supaporn Kupimai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(35) Influencing factors of Yinchuan female purchase intention on consumption of fermented alcoholic beverage
Shen Zihan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) The effect of cultural diversity on the competitive advantage of multinational corporations
Guo Yunxia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The effect of the supply chain integration strategy on the competitiveness of polyurethane enterprises a case atudy of HL New Material Company
Guo Peiyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The impact of corporate governance structure on financial performance a case study of Alibaba Group
Fu Yanni ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The impact of green supply chain management on corporate competitiveness of Byhealth Co., Ltd
Shen Zhihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The impact of the 4Ps marketing theory on Cha Baidao marketing revenue
Chen Jingxuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The financial management model of small and micro enterprises in Haikou City, Hainan Province
Tong Xiaoqiong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A case study of Huawei s internationalization strategy based on resource-based view
Li Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The marketing strategy of Pangdonglai company in Henan,China
Li Shaobin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company
Luo Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) The influencing factors of financial risk management of Shanghai General Motors Company
Wang Yilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) A study of the competitive strategy of BYD s new energy vehicle business
Ning Junyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The marketing strategy analysis of Grabfood in Thailand
Zhu Wenbo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The impact of social media marketing on consumer purchase behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The factors influencing customer satisfaction in mobile banking
Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) A study of the influencing factors of customer satisfaction with home decoration enterprises a case study of Dongyi Risheng Home Decoration Group Co., Ltd.
Gao Lili ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping high-tech
Wang Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The impact of human resource management on innovative work behavior of food enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Career management performance of knowledge-based employees in Centurylink software development company
Wang Zhifeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European market
Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) A study of risk Control of new energy Vehicle Rental Business --a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) A study of enterprise management innovation ability - a case study of JD.COM Company
Song Wenjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) A study of the influencing factors of communication disorders in organizational management a case study of Xiaomi company
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) The effects of the 7Ps marketing mix strategy on customer satisfaction a case study of personal finance services of bank of communications in Bozhou branch
Shao Wen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) The impact of salary Level on job performance of university teachers a case study of Hechi university
Qin Hongqian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) The impact of risk management on the financial performance
Feng Yuanru ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The influence factors of customer satisfaction with decoration companies a case study of Yezhifeng decoration company
Chen Zhaozhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The impact of flexible human resource management on dynamic capabilities in Chinese private enterprises a case study of Ningbo Junan Holdings Co., Ltd
Yang Miao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) The influencing factors of international student satisfaction with management in higher vocational colleges in Shandong province
Han Yewen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) A study of the impact of consumer perception on purchase intention of new energy vehicles
Miao Zhenzheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) A case study of the impact factors of employee productivity in remote work environments at chengzhou Tech Company
Zhang Xiyao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market
Dong Zeyan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) The effect of SERVQUAL on owner engagement and satisfaction for resident owners of Airbnb in Thailand
Xu Ma ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) The effects of organization size on internal control and informatization on principal-agent relationships among certified auditing firms in Beijing
Liu Zhanwen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The marketing strategy of Chinese brand electric vehicles in Thailand : a case study of Great Wall Electric Vehicles
Feng Shiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) The impact of AI integration on software as a service cluster in the United States
Aung Hein Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) The influencing factors of financial management of inner Mongolia hospital
Liu Xiaomin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) The impact of equity incentive on operational performance: a case study of Tsingtao Brewery company
Haoran Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) The influencing factors of performance management of Pepsi-Cola company
Yang Junmao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The effects of confucius management culture on work engagement and career growth: a case of public universities of Shandong Province, China
Zhu Ling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The influencing factors of Chinese tourists satisfaction about the shopping malls in Bangkok, Thailand
Chu Haoran ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) A case study of marketing strategy of Phoenix contact in China
He Lu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) The influencingfactors of the instructional model of the professional association of diving instructors
Zeng Ximing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The influencing factors of academic self-efficacy of students in Hexi college
Fu Ai ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) The influencing factors of academic self-efficacy of students in Hexi college
Fu Ai ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) An analysis of the current status of characteristic major construction in higher vocational colleges in China under the context of industry-education integration a case study of Henan vocational and technical college
Li Shuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) An analysis of the current status of characteristic major construction in higher vocational colleges in China under the context of industry-education integration a case study of Henan vocational and technical college
Li Shuo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The influencing factors of ideological and political education for students of Wuhan university of technology in the context of artificial intelligence
Xiang Weilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) The influencing factors of ideological and political education for students of Wuhan university of technology in the context of artificial intelligence
Xiang Weilin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Effects of change management on employee loyalty to the organization in the technology and information industry
Lu Yujun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The factors influencing consumer purchase intentions of mixue ice cream & tea in Henan, China
Xu DongSheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) The factors influencing the development of higher education management a case study of SuZhou university of science and technology
Xu Guyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) The influencing factors of internationalization strategy of ideal new energy vehicle brand
Wu Yuntao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) A case study of the factors influencing teacher iob stability at East China Innovation Academy
Huang Hongjian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) A study of the impact of HRBP competency model on employee satisfaction a case Study of Climaveneta company
Zhang Haochen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) A case Study of the impact of digital marketing strategies on brand expansion of Haoyun e-commerce
Guo Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) A case study of the impact of blockchain technology adoption on cross-border trade efficiency of Tianlong Trading
Zhao Baikang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) A case study of the impact of digital transformation strategies on export performance of Haifeng Machinery
Gao Chuanfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) The impact of content design, content dissemination and cross-border cooperation on customer participation in Chinese escape rooms
Zhang Jie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) An analysis of the impact mechanism of Apple s iPhone campus marketing strategy on consumption behavior of Chinese college students from the perspective of 4Ps theory
Lei Jia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) The influencing factors of internationalization strategy of Fu Yao group
Zhong Tianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A study of the marketing strategies of Apple Inc. in the Chinese market
Zhiyuan Hao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) A study of the marketing strategy of BYD electric vehicles in Chinese market
Yue Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) An analytical study of parental motivations for selecting international schools in Myanmar
Swan Yee Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) A study of the key factors affecting intention for golf tourism in Thailand
Ping Wei Lin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour
Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) The influencing factors of decision to invest in Thailand s real estate market : the case of Taiwanese investors
Cheng Hsu Ting ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Business model innovation in dynamic capabilities for tea enterprise competitiveness in Sichuan, China
Jian Kerong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) The influencing factors of credit risk management of small and micro enterprises of Jiao Tong bank in Guangxi Nanning
Xiang Linhui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) The influence of distributed leadership on decision-making in teaching management at universities: a case study of Guilin university of technology
Cheng Feng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) The construction and application of data-driven evaluation system of scientific research achievements in regional private universities a case study of Nanning university
Chen Yunsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) The influencing factors of flipped classroom participation of marketing students at Hubei province first secondary vocational school
Xiang Meifang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) A study on the financial management optimization based on performance management theory a case study of Nanning university
Ye Xiaomei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The influencing factors of mental health management of high school teachers in Weishan county, Yunnan province, China
Wu Peiwen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) The factors influencing student satisfaction with higher education digital transformation bsed on 4R marketing theory: a case of Nanning university of digital technology
Chen Yuming ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) The impact of gamers emotional consumption experience on game loyalty
Liu Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) A study on the influence of privacy concerns on users purchase intention in e-cmmerce environment
Wang Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) A study of the impact of consumer participation on new product purchasing behavior in smartphone consumption: a case study of Oppo
Wu Jieyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) A study of the influencing factors of users willingness to pay for online education platforms
Lin Xiaoding ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) The impact of fintech service use behavior on quality of life: perspectives from university students in Jinan, Shandong province, China
Li Jingmin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) A study on the influencing factors of the effectiveness of online international Chinese language teaching based on learning motivation theory a case study of confucius institutes in Thailand
Wang Jianchao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) The factors influencing customer satisfaction with international courier services: a case study of ZTO express
Wei Mingda ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) A case study of the impact of artificial intelligence assisted learning on student engagement at Quanzhou college of technology
Wang Weizhi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) The role of leadership development in fostering surgeon innovation behaviors: exploring the mediating effects of psychological empowerment in Chinese hospitals
Wei Xiangli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Research on the development strategy of Changzhou Tianmu Lake beer company
Wang Zhuoshi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) A study of the influence of contextual marketing characteristics of outdoor advertising on consumer purchase intention: a case of Plan B Media
Kittisak Wongvitsud ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Business management – Research (1)
(1) Influencing factors on Yangzhou fertile women for consumption intention of confinement care clubs under the multiple birth policy
Zhang Xiaojie ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Business management. (1)
(1) Influences of Environmental, Social, Governance Performance and Institutional Ownership on Firm Performance: The Moderating Role of Managerial Efficiency
Penprapak Manapreechadeelert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 25
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,147
รวม 4,172 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 127,396 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 54 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 36 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 127,512 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124