กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Brand loyalty มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Brand Loyalty (46)
(1) การศึกษาความภักดีในตราสินค้าของสำนักพิมพ์และนักเขียนในกลุ่มวัยรุ่น
ธีรพล วงศ์พวก ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Feasibility study of launching liquid dishwashing product
Surapong Surawanthanakul ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(3) The Service brand loyalty of discount store in Thailand
Varisa Chantrathada ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Customers' perception of corporate social responsibility and brand satisfaction towards brand loyalty : the evidence from Thailand' low-cost carriers industry
Visut Bootsripoom;Tipparat Laohvichien ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีมหานคร (บทความ/Article)
(5) The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
Nut-Arin Musikapart ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The influence of service quality and brand equity on customer loyalty to 5 star hotels in the Yunnan province of China
Qu, Yuanwei;Supasit Lertbuasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(7) The role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik;Role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik
Aung, Htoo Thit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market;Consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market
Shen, Jinmei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Strategic brand management capability and firm survival: Empirical investigation in Thailand\'s food supplement industry
Pornsiri Wirunphan;Prathanporn Jhundra-Indra;Pakorn Sujchaphon;พรศิริ วิรุณพันธ์;ประทานพร จันทร์อินทร์;ปกรณ์ สัจจพงษ์ ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(10) Goods to good Effect of Thai consumers awareness of corporate social innovation (CSI) on the innovation adoption factors predictors of behavioral intention and brand purchase intention
Sora Kaitkanarat ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
Kean, Channtreavatey ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The impact of brand image and customer values upon buying decisions and brand loyalty of hotels in the Thai tourist industry: a case study of gay men purchasing decision in the Thailand Metropolitan Districts
Hatsadee Wangpimoon ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The study of factors that influence patient's choice decision receiving cosmetic surgery a case study of Bumrungrad International Hospital and Siam Laser Clinic in Bangkok, Thailand
Petcharat Jeeramakorn ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Nation branding based on semiotic analysis : a case study of Thailand brand
Krit Hongjanya ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Influence of the Samsung Galaxy Note 7's battery problem on consumer perception and intention to purchase Samsung smartphone in the future
Supak Apitanawit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Customer perception on shared and self-oriented values as mediators of the relationship between service experience and service brand equity
Piyaphan Klunklin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) การรับรู้การส่งเสริมการขายแบรนด์ธุรกิจค้าปลีกความรู้เกี่ยวกับแบรนด์และความภักดีต่อแบรนด์ของผู้บริโภค : กรณีศึกษาธุรกิจสถานีบริการน้ำมันแบรนด์พีที
อนันต์ จันหาวงศ์. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) การโฆษณาทางสื่อสังคมออนไลน์ผ่านอุปกรณ์พกพา เพื่อเพิ่มการมีส่วนร่วมกับตราสินค้าของผู้บริโภค ความภักดีต่อตราสินค้า และความตั้งใจซื้อ
วีรพร สุพจน์ธรรมจารี ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) ความสัมพันธ์ระหว่างภาพลักษณ์ตราสินค้า คุณค่าตราสินค้า กับความภักดีในตราสินค้าเครื่องสำอางผ่านผู้มีอิทธิพลต่อตราสินค้าบนสื่อสังคมออนไลน์ของผู้บริโภคในเขตจังหวัดพระนครศรีอยุธยา
พัชริดา พันธุ์ทอง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลสุวรรณภูมิ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) ทัศนคติและคุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความภักดีในตราสินค้าวิดีโอสตรีมมิ่งของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
อิสริยาภรณ์ อัศเวศน์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) การสร้างมูลค่าเพิ่มสินค้าที่มีผลต่อความพึงพอใจและความภักดีในตราสินค้า กรณีศึกษา: ผลิตภัณฑ์เสื่อของกลุ่มแม่บ้านบ้านแร่ ตำบลแร่ อำเภอพังโคน จังหวัดสกลนคร
จันทิมา พรหมเกษ;สุมินทร เบ้าธรรม;ดาริกา เเสนพวง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(22) ภาพลักษณ์ของสินค้าเครื่องดื่มแอลกอฮอล์ประเภทเบียร์ และการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภค ในเขตภาคใต้ตอนบน
ยุทธนา วงศ์หงวน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Analysis of strategy management of Meituan Ltd. from the perspective of customer loyalty
Tang, Mengzhen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The Factors That impact on Client's Brand Loyalty toward The Chinese Banks: The Case study of Banks
Tang, Enxing ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The relationship between Starbucks brand\'s image, trust, and online engagement
Wei-chih Chen ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) The factors affecting to customer loyalty of the ride hailing industry in Thailand
Tuangporn Pinudom ;มหาวิทยาลัยบูรพา (งานวิจัย/Research report)
(27) Factors impacting purchase intention of cosmetic products via social commerce platforms in Chengdu
Zheng, Huangyuying;Kitti Phothikitti;Rawin Vongurai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(28) Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
Natcha Ratsamesaranchon ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) An operationalisation and extension of a theoretical model of customer brand loyalty with additional reference to market position and consumer-based consequences
Rujirutana Mandhachitara ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Consumer investment in multi-brand service relationship
Sombat Thamrongsinthaworn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Antecedents of user satisfaction with Huawei mobile phones
Du, Miao ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Determinants of customer loyalty towards Zhang Yiyuan Tea
Zhao, Haoran ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Mediating effects of perceived value, brand awareness and brand loyalty on brand attributes and tourism revisit intention among high-quality tourists: A Bangkok-Phuket comparative study
Watit Intuluck;Chakrit Srisakun;Surakiat Tadawattanawit ;วิทยาลัยดุสิตธานี (งานวิจัย/Research report)
(34) A guideline for building brand loyalty of subscription video on-demand services for Gen-Z in Thailand
Veeranon Phanupornprapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A study of the influence of symbolic value perception on women s conspicuous consumption : a case of Lululemon
Zhang Ke ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China
Yang Zhipeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The effect of service quality on customer loyalty in the fast food industry a perspective of university students in Chengdu City, Sichuan Province, China
Zhang Yuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) A study of the influence of brand experience of mobile smart devices on repurchase Intention
Huang Xingqiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A study of the influencing factors of new style tea marketing : a case study of Hey-Tea
Shi Guoyin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The influence of brand experience on the purchase intention of new generation consumers : a case study of Changqing University Town
Zhou Yongqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Brand Equity Management of Coffee Chains: A Case Study of Luckin Coffee
Gong Caidie ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The impacts of restaurant innovativeness and nostalgia on brand loyalty with perceived service quality as a mediator
Viphasiri Jantasri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company
Luo Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Research on the impact of online marketing by regional dairy companies on consumer brand loyalty
Zhiyin Huang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Influencing factors of sports shoes brand loyalty for consumers in Guangdong
Tan Huanran ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Brand loyalty in Guangxi (1)
(1) The impact of brand image and customer satisfaction on China smart mobile phone brand loyalty in Guangxi, China
Mo, Yuchen. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,009
รวม 4,017 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 242,553 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,660 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 493 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 86 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 244,851 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212