กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Advertising มีข้อมูลจำนวน 25 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1ADVERTISING (135)
(1) Language styles of online film synopses at Yahoo! movies a case study
Benjaporn Meeprom ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) English usage in perfume advertising from the Web page a case study
Kanappati Poompuang ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) English usage in perfume advertising from the Web page a case study
Kanappati Poompuang ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Typical characteristics of English usage in job advertisements
Pawarisorn Somsilpa ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Typical characteristics of English usage in job advertisements
Pawarisorn Somsilpa ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The study of language use in airlines' advertisements
Pirata Suvaree ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Non-price competition strategic : a case of advertising effects on market structure and performance in Thailand
Dulyaniti Khanthawit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) An analysis of figures of speech used in fragrance advertising captions on the internet
Nuttaras Kladskul;ณัฐรัศ กลัดสกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) An analysis of figures of speech used in fragrance advertising captions on the internet
Nuttaras Kladskul;ณัฐรัศ กลัดสกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Comparison of language in advertising : Audi vs Lexus
Supranee Tipprasert ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Celebrity advertising : the study of image congruence, source credibility and advertising effectiveness
Srikanya Mongkonsiri ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) An analytical study of recuitment advertisement language
Supawadee Amornsrichiratorn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A study of the language of telecommunications advertisements
Phanphen Chansri ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) A study of airline advertisement language style in English dialy newspapers
Thidarat Thintrakul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) An evaluative study of the use of English on labels for One Tambon One Product Goods for export
Prakaymas Taweekhachornwong ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) A study of the persuasive language in online cosmetics advertising
Apirada Chutharattanakul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Observation and interpretation of culture in English advertising
Charatdao Intratat;จรัสดาว อินทรทัศน์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(18) The Effectiveness of warning disclosures in televised over-the-counter drug advertisements
Hathaikan Chowwanapoonpohn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) A study of the use of Presupposition in the Language of Thai Printed Advertisement
Autchariya Kummee ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Flouting maxims in selected Thai women's magazine advertisements
Waratorn Na Chiangmai ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Creative strategy of cola soft drinks (CoCa-CoLa & Pepsi) employed in television commercials airing in Thailand between 1982-1997
Pattraradanai Inpongnuwat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Attitudes of the public toward van advertising in Bangkok Metropolis
Ronnarong Soonkool ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) A dynamic genre analysis of muscle-building supplement products advertised in English language health and fitness magazines distributed in Thailand in the early 1990's and 2000's
Elinie Palomas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) A dynamic genre analysis of muscle-building supplement products advertised in English language health and fitness magazines distributed in Thailand in the early 1990's and 2000's
Elinie Palomas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Completeness and accuracy of drug advertisements in selected Thai popular-reading medical journals : case study during 1993-1997.
Chudaporn O-paspasu ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) High-versus low-context advertising The influence of product characteristics
Kawpong Polyorat;Somyot Ongkhluap ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(27) Cultural differences and international advertising in Thailand and U.S.A : A content analysis and printing advertisements
Pattarawan Tantong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(28) Perceptions of Thai youth on whitening cream : a study of youth at Siam Square
Withoon Praditthanakhornsuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) การสำรวจการโฆษณาผลิตภัณฑ์ที่อยู่ในความรับผิดชอบของคณะกรรมการอาหารและยาทางวิทยุ
รุจิรา ไชยามณีรัตน์ ;ศิริรัตน์ เก่งกล้า ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) A comparison of women's images in Canadian and Thai TV commercials for women's beauty products
Isariya Isarapratiprat ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) An analysis of catchy words and sentences in volkswagen beetle advertisements in the United States
Juntiga Nasunee ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) A study of the effectiveness of BTS and MRT transit advertising in Bangkok
Nikorn Teptong ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) A study of the effectiveness of BTS and MRT transit advertising in Bangkok
Nikorn Teptong ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) A survey of catchy words used in body lotions print ads in Cosmopolitan, Self and Companหหy magazines and their influence on the consumers' attitudes
Nunthakarn Tanya ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A survey of the influence of alcohol advertising in magazines towards purchasing decision of youths in Bangkok
Piyanan Benjalikit ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) A study of keywords related to organizational competences and individual competencies employed in english job advertisements in Krungthep Turakit Newspaper, 2005
Sirinart Ruenruay ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) A study of the effect of advertisements at bus shelters on attitude of passerby consumers
Sumalee Viboonvechvanich ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) A Study of the Effective Small-Sized Newspaper Recruitment Advertising in Employees' Viewpoint
Weerasak phathanasukphan ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A study of the most influential 'point-of-purchase' materials and displays to promote &G's hair care and skin care products in supermarkets in Bangkok
Daranee Delorme ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) An analysis of rhetorical figures used in magazine headlines in print facial skin care advertisements from 2001-2005
Patsaraaporn Taatong ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) A study of the influence of visual language used in telecom advertising on late adolescents in Bangkok : a case study of Orange telecommunication
Ratchanee Lertdechdecha ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A study of the influence of visual language used in telecom advertising on late adolescents in Bangkok : a case study of Orange telecommunication
Ratchanee Lertdechdecha ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) A study of the influences of television advertising on the decision to purchase whitenning products of Thai adolescents
Siriluk Junsri ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) A Speech act analysis of advertising headlines in the Bangkok Post
Bordin Waelateh ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) A Speech Act Analysis of Advertising Headlines in the Bangkok Post
Bondin Waelateh ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Effect of advertising to decision making : a case study of enrolling an international MBA program in Thai private universities
Siriporn Kongumpaisub ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) A study of the impact of perceived interactivity of web banner ads : an advertising hierarchy of effect approach
Chayaporn Aussavadeegool ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Effects of brand naming and patriotic appeal on consumer purchase intentions
Kanchana Patanasakdikul ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Investigation of the relationships among three dimensions of source credibility and the issue/personal involvement in Thai advertising communication Thai influence audience's purchase intentions : an elaboration processing perspective
Shawanluck Kunathikornkit ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) A musicological analysis of Thai-advertising jingles during 1989-2000
Suvaporn Atthasook ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) A study of language in public relations advertising during 1996-2000 A.D.
Nathasiri Iampracha ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The survey of quantity and quality of pharmaceutical advertisements in Thai commercial medical journals
Vilasinee Yuwaree ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) The survey of quantity and quality of pharmaceutical advertisements in Thai commercial medical journals
Vilasinee Yuwaree ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The Study of the use of black and white in magazine advertisements
Weerin Chaiariyakul ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Clothing accessories advertisements in english: Preferences, attitudes, and recall of first year Naresuan University students
Rattana Yawileong ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Thai-English code-mixing in Thai advertisements : features, functions, and audience attitudes
Wimon Bureetong ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Effects of brand naming and patriotic appeal on consumer purchase intentions
Kanchana Patanasakdikul ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) A study of the impact of perceived interactivity of web banner ads : an advertising hierarchy of effect approach
Chayaporn Aussavadeegool ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) An analysis of communicative functions and grammatical forms of headlines in tourism advertisement in English printed media from 1986-1988
Busba Tonthong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Humor strategies in Thai television commercials from 2007 to 2011
Patcharin Dungthakoon ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Consumer’s media exposure toward types of advertising media : a case study of housing project
Thanida Ratanasuwanachart ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The corporate advertising application in Thai dairy newspapers case study : Thai-Rath, Dailynews, Mathchon, Kaosod and Komchadluek
Napasiri Laothaweesuk ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) The preference of sales promotion activities approaching below The line advertising on beer business
Charoonpun Santanawiwit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) An Analysis of Advertisement Language : a Case Study of Property & Home Section in English Newspapers in Thailand
KRONGSAP Wongyai ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Word formation processes of neologisms found in women cosmetic advertisements in women magazines
Piyanuch Pookhao ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Flouting maxims in Television advertisements for Non-Alcohlic beverages
Saikwan Panomkwan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Flouting maxims in Television advertisements for Non-Alcohlic beverages
Saikwan Panomkwan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Gender repressentation in fragrance advertisements
Narttaya Srida ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Analysis of verbai and non-verbal techniques in Television commercials of Thailife insurance company limited
Supharudee Buakaew ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Concept of "Home" in housing advertisements on television
Tarana Suwancharoen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Representations of Thai and American families presented in fast food television advertisements
Wipaporn Surintham ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Effectiveness of using Thai super stars for multiple brand endorsement
Vilai Vitayaveerasuk ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Effectiveness of using Thai super stars for multiple brand endorsement
Vilai Vitayaveerasuk ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) กระบวนการสร้างสรรค์โฆษณาสินค้าบ้านจัดสรรทางสื่อสิ่งพิมพ์
วัฒนีพร ปั้นมณี ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Analyse du discours et interpretation de l'image de la femme dans les publicites de parfums dans la revue elle (1988-1989)
Chuenrat Mengtrakul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) An analysis of language features in perfume advertisement
Renukar Winyakool ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) การบริโภควัฒนธรรมความรุนแรงผ่านสื่อหนังสือการ์ตูน ญี่ปุ่นของเยาวชนไทยในเขตกรุงเทพมหานคร
พัชรภัคฏ์ ธนะพงศ์เพชร ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (บทความ/Article)
(81) Thai cultural phenomenon in contemporary advertising
Wanthanee Pittayaporn;วันทนีย์ พิทยาภรณ์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Expected perceived value for international halal makeupproduct in Thailand
Delvicka Ismaja ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) The role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik;Role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik
Aung, Htoo Thit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) A consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market;Consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market
Shen, Jinmei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) EFFECTS OF ANIMATION ON OFFENSIVE PRODUCT ADVERTISING
Pakakorn Rakrachakarn ;มหาวิทยาลัยศรีปทุม (บทความ/Article)
(86) The influence of rational and emotional appeals in advertisements on attitudes and purchase intentions routes of persuasion
Unchalee Anujornpun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) The influence of rational and emotional appeals in advertisements on attitudes and purchase intentions routes of persuasion
Unchalee Anujornpun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Legal control of food advertising on children program
Pimkamol Sermnara ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) The relationship between advertising claims, believability, and purchase intention in advertisements on food, and supplement products appearing in women's health magazine
Piyaporn Pornsuriya ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Advertising effectiveness in reducing smoking behavior among teenagers in Thailand
Rachasak Saetae ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Thai peoples buying behavior and attitude toward English language media in Thailand
Napakorn Wichettummasak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) At the intersection: the role of attitude and intent in ethical decision making of advertising practitioner in digital age
Sawitree Cheevasart ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) An analysis of figures of speech in five-star airline advertisements on the internet
Suphanida Janmoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The commodification of security: a critical discourse analysis of Thai insurance advertisements
Piyaporn Punkasirikul ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Exploring digital marketing trends & opportunities in the hospitality industry
Prathana Pawa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Exploring digital marketing trends & opportunities in the hospitality industry
Prathana Pawa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Legal measures concerning marketing of breast-milk substitutes in Thailand
Jareewan Rittitak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Advertising and informational cascade
Lookhin Varachotisate ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) The study of identifying key success factors in deciding the visual(1) types and elements using on Facebook Ads among fashion industry
Fan, You Chiang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) The use of metaphor in print advertisement headlines on cosmetic category appearing in women's and men's fashion magazines
Chidchanok Nawamongkol ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Pattern recognition of effective online classified advertisements
Kanyawee Pornsawangdee;กัญญาวีร์ พรสว่างดี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) The effectiveness of augmented reality in out-of-home advertising to generation z consumers purchase interest
Pakatip Kitirattrakarn ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Advertisement characteristics : virality & persuasiveness
Pawee Taechoyotin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) What Da Farm Sales Strategy
Surasak Hirunvivatkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Study on factor in reducing alcohol advertise which affect alcohol drinking behavior
Natchar Suriyaphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) The study of social values and social consequences of beauty drinks product and its commercial advertisement toward Thai teenagers
Patcharapa Wannasumrerng ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) An analysis of rhetorical figures used in printed brochure advertisements of beauty clinics
Phatthra Boonnidhee ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Advertising effectiveness in reducing drunk driving behavior in Bangkok
Saifon Hanchaikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) The influencing of alcohol marketing on algohol consuption of working agrd men in Khon Kean province, Thailand
Chuthamat Chiodamrongkun ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Research on the Effect of the Social Attributes of Behavioral Targeting Advertising on User Contribution Behavior : an Empirical Study in Taobao\'s Behavioral Targeting Advertising
Zhou Mincheng ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) Multimodal discourse analysis of gender ideology in television food product advertisements in Thailand
Tawin Jaturapat ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Analysis of Chinese tourists behavior for Thai shopping mall advertisement design
Min Min ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Effect of pester power on purchase decisions of kids products : evidence from Vietnamese market
Bui, Nhung Hong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Deep sequential real estate recommendation approach for solving item cold start problem
Jirut Polohakul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) ผลกระทบของการโฆษณาบนตลาดอีมาร์เก็ตเพลสต่อยอดขายออนไลน์ ของอุปกรณ์โทรศัพท์สมาร์ทโฟนในแอปพลิเคชัน ช้อปปี้, ลาซาด้า, และอีเลฟเว่นสตรีท
ทิชากร เกตุแก้ว ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) Advertising claims and figurative language used in smartphone slogans
Parika Viruncha ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) Advertising claims and figurative language used in smartphone slogans
Parika Viruncha ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) The attitudes of Instagram users toward code-mixing in Instagram advertising : a case study of an international study consulting company
Raksuda Junsom ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Characteristics of Advertising Slogans on TikTok and Their Application of Chinese Teaching in Thailand
Zhang Lu ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) An assessment on real time bidding strategies for advertising markets
Gupta, Piyush;Bhatia, Komal Kumar;Duhan, Neelam ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(121) Exploring the impact of Chinese customer experience on live streaming shopping in the domestic cosmetics industry
Yin, Pan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Prediction of customer response in online advertising
Thanawat Lukuan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Brand communication with transmedia storytelling of Riot Games: transmedia engagement, brand attitudes, and brand experience.
Hao-When Tsai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The relationship between source credibility, advertising recognition, and purchase intention on snack products
Pornsit Cheawkamolpat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Enhancing destination image congruence to improve tourist satisfaction ratings: A Sentiment analysis and text mining approach on tourist textual data
Wang, Zuo ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Investigation of the influence of in-game banner advertising value on the purchase intention for in-game virtual goods in Thailand
Sucheera Sinsap;Supagrit Pitiphat;Warapon Dansiri ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(127) A Multimodal critical discourse analysis of online soft drink advertisements
Waluga Suphaborwornrat;วาลุกา ศุภบวรรัตน์ ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) Factors affecting brand citizenship behavior in the advertising industry
Wang Yijie ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) The influencing factors of brand value enhancement of CHANGAN Automobile
Liu Ping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) An analysis of word formation processes of neologisms in beauty product advertisements
Jitanya Wongwas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) Leveraging cosmetic ingredient profiles and skin-related features for cosmetic products recommendation
Theint Zar Lwin Kyaw ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) Leveraging cosmetic ingredient profiles and skin-related features for cosmetic products recommendation
Theint Zar Lwin Kyaw ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Advertising - - Drugs (1)
(1) The study of information content in the online drug advertising banners
/ Ratsapan Phuksaritanon ;มหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Advertising - - Language. (1)
(1) Analysis of communicative functions language forms and grammatical structures of advertisment headlines in daily English newspapers in 2000
Worrapin Thurangkura;วรภิญ ทูรังกูร ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Advertising agencies (1)
(1) A development of operation control information system (OCIS) for advertising company
Winyou Niranartlampong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Advertising Alcoholic beverages (1)
(1) Product placement of alcoholic beverages on television
Siritham Yensuang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Advertising Business, Tuk-Tuk, Web Application, Fanclub (1)
(1) การออกแบบเว็บแอปพลิเคชันต้นแบบสําหรับธุรกิจป้ายโฆษณาบนรถตุ๊กตุ๊ก: กรณีศึกษา กลุ่มแฟนคลับชาวไทยที่ชื่นชอบศิลปินไอดอลไทยและเกาหลี
รัชยา ศิริพันธุ์;เสาวลักษณ์ พันธบุตร ;มหาวิทยาลัยนราธิวาสราชนครินทร์ (บทความ/Article)
7Advertising campaigns (2)
(1) Global warming campaigns in Bangkok : framing analysis and campaign effectiveness
Teerada Chongkolrattanaporn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The study of Toyota's safe drive campaign White Road towards the awareness and perception of the target
Nopanan Polsejsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Advertising compaigns communication in marketing (1)
(1) A Corpus-based approach to the genre analysis of marketing copy posted on the hotel chain websites
Piyanart Akkhakraisi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9ADVERTISING COPY (18)
(1) The linguistic features of slogans and descriptions : a case study of cosmetic advertisements
Chayada Roongsamai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An analysis of English usage in cosmetic advertisement headlines
Benjamat Surin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A study of selection of words related to masculine image and characteristics : A case for male perfume advertisements
Pimkritsana Puranasawat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Language usage in car advertisement a comparative case study between japanese and european companies
Amornrat Ammaralikit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Language usage in car advertisement a comparative case study between japanese and european companies
Amornrat Ammaralikit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The study of language use in airlines' advertisements
Pirata Suvaree ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The study of language use in airlines' advertisements
Pirata Suvaree ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) An analysis of figures of speech used in fragrance advertising captions on the internet
Nuttaras Kladskul;ณัฐรัศ กลัดสกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study of characteristics of advertising copy in magazines
Nunthaporn Lenhaphun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) An analytical study of recuitment advertisement language
Supawadee Amornsrichiratorn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Classification of Collocations in English Newspaper Advertisements
Chatuporn Chantapa ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Verbal and non-verbal persuasion techniques in Thai beer advertisements
Aram Boontranurak ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Attitudes toward SMS advertising of Thai mobile phone users
Peema Klangniam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) A survey of catchy words used in body lotions print ads in Cosmopolitan, Self and Companหหy magazines and their influence on the consumers' attitudes
Nunthakarn Tanya ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) An analysis of linguistic features and language tactics used in body copies of online diet program advertisements
Passarawee Khankhrua ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) A study of English usage in international environmental product brochures
Marasri Choowong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The use of metaphor in print advertisement headlines on cosmetic category appearing in women's and men's fashion magazines
Chidchanok Nawamongkol ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) A Multimodal critical discourse analysis of online soft drink advertisements
Waluga Suphaborwornrat;วาลุกา ศุภบวรรัตน์ ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Advertising for clothing (1)
(1) The attitudes of Thai people toward languages used in advertisements for clothing
Chanikarn Wungcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Advertising in magazines (1)
(1) A study of characteristics of advertising copy in magazines
Nunthaporn Lenhaphun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Advertising Internet advertising (1)
(1) Effectiveness of minimalist advertising with Bangkok millennials
Rujdanai Chinratanalap ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Advertising language (1)
14Advertising language analysis (3)
(1) An analysis of language features of tourism promotion advertisements : a case study of Southeast Asia websites
Piangjai Rattanawong ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An analysis of language features in mobile phone advertisements
Nuansawart Chomchai ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An analysis of language features in car advertisements
Phumaree Kammayee ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Advertising laws (3)
(1) Legal control of food advertising on children program
Pimkamol Sermnara ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Sustainability claims and labelling in Thailand
Wongploi Tongsup ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A Comparative Study of Consumer Protection Regulation in the Case of Online Influencers' Hidden Advertisement: Towards the Development of a Universal Regulatory Framework
Shuang Liang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
16Advertising Media (1)
(1) ทัศนคติของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครต่อแบรนด์ที่ใช้บุคคลมีรอยสักในสื่อโฆษณา
ณฐภัทร เชียงชัย. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
17Advertising media planning (3)
(1) A commercial analysis of various song lyrics, user-tags, and reviews in advertisements
Yuxin Liu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Analysis of Chinese tourists behavior for Thai shopping mall advertisement design
Min Min ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การพัฒนาสื่อวีดิทัศน์โดยใช้ผู้นำเสนอแบบนาโนอินฟลูเอนเซอร์ร่วมกับกิจกรรมการสื่อสารบนแพลตฟอร์มออนไลน์ เรื่องการเป็นผู้ประกอบการอาหารฮาลาลสำหรับนักศึกษาปริญญาตรี
ชนัญญา ลายสาคร;Chanunya Laisakorn ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18Advertising photography (2)
(1) การพัฒนากระบวนการเรียนรู้แบบผสมผสานร่วมกับกระบวนการคิดเชิงออกแบบเพื่อส่งเสริมความสามารถในการแก้ปัญหาเชิงสร้างสรรค์ในวิชาการถ่ายภาพเพื่อการโฆษณา
บุญชัย โชคประสพรวย;Boonchai Chockprasopraue ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การพัฒนาหนังสืออิเล็กทรอนิกส์ร่วมกับนิทรรศการเพื่อส่งเสริมการรับรู้เรื่องการถ่ายภาพเพื่อการโฆษณา สำหรับนักศึกษาระดับปริญญาตรี
พงส์ภัค เรืองฤาหาร;Pongpak Reangruharn ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19advertising slogans (1)
(1) การสื่อความหมายในคำขวัญโฆษณาของการท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย
พัชราภรณ์ คชินทร์ ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ (บทความ/Article)
20Advertising strategies (1)
(1) A study of moves, linguistic features, and advertising strategies in women s and men s online skincare product advertisements
Siyanee Sawetsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,575
รวม 2,582 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 163,575 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 107 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 106 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 30 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 163,837 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124