แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Research on customer satisfaction of y company's liquid milk products based on CCSI model
基于 CCSI 模型下Y企业液态奶产品顾客满意度研究

LCSH: Customer satisfaction
LCSH: Milk -- Quality
LCSH: Milk production
Abstract: In the context of healthy life, liquid milk plays an increasingly important role in human health. The rapid growth of liquid milk consumption has led to the emergence of dairy enterprises, which has also brought greater competition. The managers of dairy enterprises pay more attention to customer satisfaction, hoping to retain the original customers and attract more customers. By collecting and analyzing the literature on customer satisfaction, this study constructed the customer satisfaction evaluation of liquid milk products in Y enterprise. Taking the liquid milk consumers in Y enterprise as the research sample, the SEM structural equation model was constructed to analyze the model fitting data. According to the research conclusion, brand image is positively correlated with customer perceived quality, customer satisfaction with liquid milk and expected quality of liquid milk; expected quality of liquid milk is positively correlated with customer perceived value; customer perceived value is positively correlated with customer satisfaction with liquid milk, while customer satisfaction with liquid milk is positively correlated with customer loyalty. On this basis, this study also proposes the relevant countermeasures to improve customer satisfaction and adds examples that could be used for reference in the study of customer satisfaction
Abstract: 在健康生活的背景下,液态奶给人类健康的作用越来越重要,液态奶快速增 长的消费态势使乳企相继涌现,同时也给乳企带来了更大的竞争,乳企的经营者 们对于顾客的满意度更加重视,都希望能够留住原有的顾客并且吸引更多的顾客。 本研究通过收集和分析关于顾客满意度的文献,构建Y企业液态奶产品顾客 满意度测评,以Y企业液态奶食用者为研究样本,构建 SEM 结构方程模型,分 析模型拟合度数据。研究结论:品牌形象对顾客感知质量、液态奶顾客满意度和 液态奶预期质量为正相关,液态奶预期质量对顾客感知价值为正相关,顾客感知 价值对液态奶顾客满意度为正相关,液态奶顾客满意度对顾客忠诚为正相关。在 此基础上,本文还提出了提高顾客满意度的相关对策,在顾客满意度研究上增加 可借鉴的实例
Rangsit University. Rangsit University Library
Address: PATHUM THANI
Email: rattanapornn@rsu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2023
Modified: 2568-08-06
Issued: 2025-08-06
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
chi
©copyrights มหาวิทยาลัยรังสิต
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 SHISHI QIN.pdf 1.13 MB
ใช้เวลา
0.075138 วินาที

Shishi Qin
Title Contributor Type
Research on customer satisfaction of y company\'s liquid milk products based on CCSI model
มหาวิทยาลัยรังสิต
Shishi Qin
Jin Maozhu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Jin Maozhu
Title Creator Type and Date Create
The impact of supply chain integration on companies performance amidst the COVID-19 pandemic COVID-19
มหาวิทยาลัยรังสิต
Prof. Jin Maozhu
Liwei Huang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of business models on the performance of new retail enterprises
มหาวิทยาลัยรังสิต
Prof. Jin Maozhu
Xingwen Lei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of the COVID-19 epidemic on accommodation customers atisfaction : case study of Chengjiang Xiaowan Residential Village, Yunnan
มหาวิทยาลัยรังสิต
Prof. Jin Maozhu
Zhengxi Hou
วิทยานิพนธ์/Thesis
Service marketing strategies applied by BYD automobile Nanchang Hongyun 4S store
มหาวิทยาลัยรังสิต
Prof. Jin Maozhu
Ying Xiong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of green supply chain management on the performance of China furniture production company
มหาวิทยาลัยรังสิต
Prof. Jin Maozhu
Jiantao Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
Analysis on the influencing factors of network integrated marketing on the sales of brand milk tea taking honey snow ice city as an example
มหาวิทยาลัยรังสิต
Prof. Jin Maozhu
Yang Hong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the operation mode of Xi'an YR Agricultural Products Company
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yijie Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Rresearch on development strategy of Sichuan HQ Company
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Jifen Lu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of it capability on the performance of retail enterprises in Kunming, China : the mediating role of organizational reform
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yue Chengxu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategies of art training industry under the double reduction policy : a case study of Z Art Training School
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Xiaofeng Zheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of Wechat marketing on the purchase intention of millennial consumers : the mediating role of customer trust
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yongji Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the impact of fiscal subsidies on BYDs sales of new energy vehicles : take shanghai as an example
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Weiyi Xu
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of social media marketing strategy of Macau Tourism based on 4I theory
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Un Cheng Cheong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study on the correlation between communication satisfaction and job satisfaction of hotel employees
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Qinghan He
วิทยานิพนธ์/Thesis
Optimization of cold chain logistics distribution path based on improved genetic algorithm
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Linjuan Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the strategic development of R drama club in the post-epidemic era
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yuxuan Zhou
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of digital transformation strategies of AT Clothing Company
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Jinming Cao
วิทยานิพนธ์/Thesis
An empirical study on the impact of supply chain finance on the cost and performance of automobile enterprises
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Bowen Cen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of government subsidies on the technological innovation efficiency of new energy vehicle enterprises
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yingkai Ma
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on rural tourism strategy of Zhaijiao Village in Hengzhou City
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yuan Yuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on customer satisfaction of y company\'s liquid milk products based on CCSI model
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Shishi Qin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the employee compensation management of property company H
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Yuan Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence on Xiaohongshu marketing strategy derived from content sharing
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Shang Luwei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Empirical research on the relationship between dual-source innovation behavior, entrepreneurial bricolage, and business model innovation
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Siwei Zhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study on the impact of consumer perceived value on the purchase intention of domestic cosmetics : using brand value as a mediation
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Jiayu Wu
วิทยานิพนธ์/Thesis
An empirical study based on the influence of opinion leaders on online social platform on the behavior of Chinese young female consumers to buy beauty products : using the perceived value as the mediating variable
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Chen Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on supply chain optimization of Tianfu convenience store
มหาวิทยาลัยรังสิต
Jin Maozhu
Nanxuan Xian
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,574
รวม 3,575 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 87,683 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 14 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
รวม 87,704 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28