แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The influencing factors of Great Wall Motors financial strategy based on Harvard analysis framework

Name: Zhen Dan
keyword: Independent Study
ThaSH: Management
Classification :.DDC: 332.46
; ็Harvard Analytical Framework
ThaSH: International business enterprises
; Great Wall Motor
ThaSH: Monetary policy
; financial strategy
ThaSH: Quantity theory of money
; influencing factors
Abstract: The primary objective of this study is to examine the influencing factors and theoretical foundations of the financial strategy of Great Wall Motor based on the Harvard Analytical Framework. It aims to construct a structural model of the factors influencing Great Wall Motor's financial strategy, validate the research model, and propose corresponding strategies to enhance the company's financial strategy This study explored the impact of four factors on Great Wall Motor's financial strategy, including overall strategic planning, accounting policy selection, financial resource allocation, and industry outlook prediction. The study employed a quantitative research allocation, and industry outlook prediction. The study employed a quantitative research methodology, distributing a total of 450 questionnaires, of which 397 were valid, resulting in an effective response rate of 88.22%. The findings reveal that overall strategic planning, accounting policy selection, financial resource allocation, and industry outlook prediction significantly influence the enhancement of Great Wall Motor's financial strategy. Based on the findings, the following recommendations are made for the enterprise: (1) Strengthen strategic orientation, (2) Exercise prudence in selecting accounting policies, (3) ptimize financial resource allocation, (4) Enhance industry outlook prediction.
Siam University. Library and Information Resource Center
Address: BANGKOK
Email: library@siam.edu
Role: Advisor
Created: 2567
Modified: 2568-07-17
Issued: 2025-07-17
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
Descipline: Management
©copyrights SIAM UNIVERSITY
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 ZhenDan.pdf 496.65 KB
ใช้เวลา
0.033066 วินาที

Zhen Dan
Title Contributor Type
The influencing factors of Great Wall Motors financial strategy based on Harvard analysis framework
มหาวิทยาลัยสยาม
Zhen Dan
Jidapa Chollathanrattanapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Jidapa Chollathanrattanapong
Title Creator Type and Date Create
The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping High-Tech
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Wang Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of credit risk management of small and micro enterprises of Jiao Tong bank in Guangxi Nanning
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Xiang Linhui
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European Market
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Li YuZhou
วิทยานิพนธ์/Thesis
A case study of the learning conformity behavior of Undergraduates at Yunnan University
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Li Yanting
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of risk control of new energy Vehicle rental business a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Zheng Xuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of customer satisfaction with ZARA brand in Chinese market
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liang Wanjing
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of digital marketing strategies of traditional Chinese Medicine Clinics on customer satisfaction a case study of Gushengtang Clinic
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Li Lei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of consumers purchase intention on the Tian Mall International Cross-Border E-Commerce Platform
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Chen Lingli
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing customer satisfaction with Stereo parking systems a case study of Shanghai
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Xue Rongwei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of green development of small and medium-sized manufacturing enterprises in Western China a case study of Guilin Shida Technology Company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Lin Yulian
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of angel investment management in vocational education at Xiao Manman Company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Bao Zehui
วิทยานิพนธ์/Thesis
The marketing strategy analysis of new energy vehicles in China a case study of ORA Company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Huang Keyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of equity incentives on the financial performance of Gree Electric Appliances Co., Ltd. of Zhuhai
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Shi Keyao
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of corporate governance structure on financial performance a case study of Alibaba Group
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Fu Yanni
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors affecting the capital structure of Gucheng Dairy
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Lin Taida
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of digital transformation of Wuliangye company on corporate financial performance
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Pan Qiuxiang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing college students mental health based on Maslow s Hierarchy of Needs Theory a case study of Nanjing Commercial College
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Lin Hui
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of employees psychological capital on employees innovative performance in internet technology enterprises
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Wu Guanqiong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of customer satisfacation with credit card center of China CITIC Bank
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liu Yijia
วิทยานิพนธ์/Thesis
An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Yang Zhipeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing customer loyalty to online airline ticket booking a case study of Fliggy OTP platform
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Xue Yang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of brand value enhancement of CHANGAN Automobile
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liu Ping
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of product marketing strategy of ANTA
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liu Yaping
วิทยานิพนธ์/Thesis
The marketing strategy of trendy toys : a case study of Pop Mart
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Tang Bincan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of brand experience on the purchase intention of new generation consumers : a case study of Changqing University Town
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Zhou Yongqi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Shen Bowen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of the theory of planned behavior to passergers behavioral intentions In flight meal - a case study of spring Airlines
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Huang Gehan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of incentive mechanism on employee performance of SAIC-GM
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Lyu Longtengfei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of Great Wall Motors financial strategy based on Harvard analysis framework
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Zhen Dan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong,
Luo Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of financial risk management of Shanghai General Motors Company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong,
Wang Yilin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of digital technology on the risk management of agricultural supply chain finance a case study of Longping high-tech
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Wang Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European market
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Li YuZhou
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of risk Control of new energy Vehicle Rental Business --a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Zheng Xuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of enterprise management innovation ability - a case study of JD.COM Company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Song Wenjing
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the influencing factors of communication disorders in organizational management a case study of Xiaomi company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liu Qian
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of salary Level on job performance of university teachers a case study of Hechi university
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Qin Hongqian
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of teacher workforce development in Qingdao no.58 high school under the urban-rural education integration
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Hu Zechang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of flexible human resource management on dynamic capabilities in Chinese private enterprises a case study of Ningbo Junan Holdings Co., Ltd
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Yang Miao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the influence of product aesthetic perception on consumers purchase intention
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liang Tao
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Dong Zeyan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the borderless cultivation model of international education in border secondary in Mengla county, Yunnan province, China
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Liu Hang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing online learning engagement based on deep learning theory
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Li Wenjing
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of performance management of Pepsi-Cola company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Yang Junmao
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencingfactors of the instructional model of the professional association of diving instructors
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Zeng Ximing
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of academic self-efficacy of students in Hexi college
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Fu Ai
วิทยานิพนธ์/Thesis
An analysis of the current status of characteristic major construction in higher vocational colleges in China under the context of industry-education integration a case study of Henan vocational and technical college
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Li Shuo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of internationalization strategy of ideal new energy vehicle brand
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Wu Yuntao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the impact of HRBP competency model on employee satisfaction a case Study of Climaveneta company
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Zhang Haochen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of financial technology on loan based on technology acceptance model∶ a case study of small and medium-sized enterprises in Zhejiang province
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Cheng Liyun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of distributed leadership on decision-making in teaching management at universities: a case study of Guilin university of technology
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Cheng Feng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The construction and application of data-driven evaluation system of scientific research achievements in regional private universities a case study of Nanning university
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Chen Yunsheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of flipped classroom participation of marketing students at Hubei province first secondary vocational school
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Xiang Meifang
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study on the financial management optimization based on performance management theory a case study of Nanning university
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Ye Xiaomei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors influencing student satisfaction with higher education digital transformation bsed on 4R marketing theory: a case of Nanning university of digital technology
มหาวิทยาลัยสยาม
Jidapa Chollathanrattanapong
Chen Yuming
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 17
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,173
รวม 5,190 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 296,964 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 1,116 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 673 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 275 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 76 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 299,122 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101