Wun, Khin La Pyae. The impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products. Master's Degree(Global Business Management). Thammasat University. Thammasat University Library. : Thammasat University, 2024.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| The impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Wun, Khin La Pyae | Pinrada Metharom | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| Consumers' attitudes towards brand activism of the Walt Disney company for LGBTQ+ communities
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Pinrada Metharom | Aphichaya Suwannaphul | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Brand building strategies of Thai luxury beauty and wellness brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Pinrada Metharom | Chawanpas Chattulyasith | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Factors affecting continuance intention towards non-bank e-wallet usage
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Pinrada Metharom | Natcha Limsukhawat | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Factors influencing the generation Y consumers decision-making along the customer journey of pick up and passenger cars
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Pinrada Metharom | Kunnapat Vasukulsiri | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| The impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Pinrada Metharom | Wun, Khin La Pyae | วิทยานิพนธ์/Thesis |