แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products

keyword: User-generated content Informativeness
; Entertainment
; Irritation
; Credibility
; Relevancy
; Perceived value
; Customer engagement
Abstract: The study aims to investigate the impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products in Myanmar. The variables examined include informativeness, entertainment, irritation, credibility, relevancy, perceived value and customer engagement. This study uses a quantitative research approach to collect primary data from the Millennials and Generation Z in Myanmar as these generations use social media platforms more than any other age group. This study mainly emphasizes the most popular social media platforms in Myanmar like Facebook and TikTok because they are the most dominant social media platforms in Myanmar, boasting the largest user bases within the country. Sample size consists of 385 respondents and then the data is collected for statistical analysis through a statistical program. The results show that most of the respondents are female, aged between 18 and 22 years, and they are single. The majority are students who have an education level of lower than a bachelor’s degree and report a monthly income of 300,000 Kyats or less. The results of the hypothesis testing show that entertainment and credibility have a significant positive influence on customer engagement with the effects of perceived value as a partial mediator in relationships. It is also found that irritation has a significant negative influence on customer engagement with the effects of perceived value as a partial mediator in relationships.
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2024
Modified: 2025-05-19
Issued: 2025-05-19
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Wun.pdf 1.8 MB
ใช้เวลา
0.020811 วินาที

Wun, Khin La Pyae
Title Contributor Type
The impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Wun, Khin La Pyae
Pinrada Metharom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pinrada Metharom
Title Creator Type and Date Create
Consumers' attitudes towards brand activism of the Walt Disney company for LGBTQ+ communities
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pinrada Metharom
Aphichaya Suwannaphul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Brand building strategies of Thai luxury beauty and wellness brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pinrada Metharom
Chawanpas Chattulyasith
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting continuance intention towards non-bank e-wallet usage
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pinrada Metharom
Natcha Limsukhawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing the generation Y consumers decision-making along the customer journey of pick up and passenger cars
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pinrada Metharom
Kunnapat Vasukulsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of UGC on customer engagement via perceived value towards personal care products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pinrada Metharom
Wun, Khin La Pyae
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,132
รวม 2,141 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 25,484 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 25,540 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124