แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics

LCSH: Cosmetics -- Thailand -- Marketing
LCSH: Cosmetics industry -- Thailand
LCSH: Word-of-mouth advertising -- Thailand
LCSH: Internet marketing -- Thailand
LCSH: Electronic commerce -- Thailand
LCSH: Consumer behavior -- Thailand
Abstract: This study investigates the factors influencing purchase intention towards personalized cosmetics among consumers in Thailand. Drawing on a sample of 385 participants, data were collected through a structured questionnaire encompassing constructs such as trust, attitude, electronic word-of-mouth (E-WOM), and purchase intention, using convenience sampling. Regression analysis was used for hypothesis testing. The findings indicate a significant positive influence of trust, attitude, and E-WOM on purchase intention towards personalized cosmetics. These results underscore the importance of fostering consumer trust, cultivating positive attitudes, and leveraging E-WOM channels to enhance purchase intention in the personalized cosmetics market. The implications of these findings suggest that marketers should focus on strategies that build consumer trust, promote positive consumer attitudes, and effectively utilize E-WOM channels
Address: BANGKOK
Email: lifelong@kmitl.ac.th
King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang. KMITL Lifelong Learning Center
Role: Thesis Advisor
Email : nuttawut.ro@kmitl.ac.th
Created: 2024
Modified: 2025-03-20
Issued: 2025-03-13
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Tanawat Thoprasertpong.pdf 796.17 KB
ใช้เวลา
0.019414 วินาที

Tanawat Thoprasertpong
Title Contributor Type
Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Tanawat Thoprasertpong
Nuttawut Rojniruttikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Nuttawut Rojniruttikul
Title Creator Type and Date Create
A structural equation model of variables influencing environmental performance of manufacturing companies in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Jirachayut Wiroajchewan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Antecedents of tourist satisfaction at Universal studios theme park in Beijing
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Chen, Hao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Antecedents of user satisfaction with Huawei mobile phones
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Du, Miao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing employee performance: a case study of servicing motor firm
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Kanut Polanant
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing customer satisfaction of haidilao hot pot in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Lei, Biao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing customer satisfaction in logistics services: a case study of SF Express Company
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Qiao, Honglei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The path analysis of factors affecting employee loyalty in the rolling stock maintenance company
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Ratchaphong Lieophairot
วิทยานิพนธ์/Thesis
Interconnections between reforming maritime trade business models and achieving business excellence and sustainability
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Song, Shuqiao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing working stress of operative employees: a case of automotive industry in Ladkrabang industrial estate
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Supot Chaisin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing online platform engagement in fresh fruit e-commerce in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Tang, Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of visitor satisfaction at Shanghai Disneyland
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Tian, Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring influential factors in the purchasing of nutritional supplements for the elderly
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Wang, Yuhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing customer retention in the parcel delivery industry
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Wu, Zonghong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing the adoption of online-to-offline e-commerce models by rural residents in Shanghai Gaohang Town
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Yang, Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategies and competitiveness: a case of pharmaceutical company in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Zhang, Hong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of customer loyalty towards Zhang Yiyuan Tea
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Zhao, Haoran
วิทยานิพนธ์/Thesis
A causal model of customer citizenship in Thailand retail bank sector
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Adirek Vajrapatkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A structural equation model of factors influencing sustainability chemical industry in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Suradetch Wangthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Tanawat Thoprasertpong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of hotel chain logistics on customer loyalty: a case study in the Chinese hospitality sector
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Deshun Yu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factor affecting workplace happiness of employees on the Commercial Bank
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Titaporn Boonmee
วิทยานิพนธ์/Thesis
A structural equation model of variable influencing corporate brand equity in Thai boxing entertainment business
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Pawitpol Bhaibulaya
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,778
รวม 2,785 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 184,085 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,653 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 106 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 66 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 185,920 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28