แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Factors influencing customer satisfaction of haidilao hot pot in China

Name: Lei, Biao
LCSH: Consumer satisfaction
LCSH: Chinese restaurants
LCSH: Haidilao Restaurant
Abstract: This study aimed to investigate the factors that influence customer satisfaction at Haidilao Restaurant, a well-known Chinese hotpot chain. A survey was conducted among 310 customers at three Haidilao Restaurant branches in China, using convenience sampling as the data collection method. Multiple regression analysis was employed to analyze the data obtained from the survey. The results revealed that perceived value, customer expectations, and corporate image were significant predictors of customer satisfaction, while perceived quality did not have a significant effect. These findings suggest that Haidilao Restaurant should prioritize improving perceived value, managing customer expectations, and developing a strong corporate image to enhance customer satisfaction. Furthermore, limitations of the study and recommendations for future research are also discussed
King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang. Central Library
Address: BANGKOK
Email: Lifelong@kmitl.ac.th
Email : nuttawut.ro@kmitl.ac.th
Created: 2023
Modified: 2024-11-16
Issued: 2024-11-16
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Lei, Biao.pdf 716.62 KB9 2025-07-03 09:59:27
ใช้เวลา
0.037961 วินาที

Lei, Biao
Title Contributor Type
Factors influencing customer satisfaction of haidilao hot pot in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Lei, Biao
Nuttawut Rojniruttikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Nuttawut Rojniruttikul
Title Creator Type and Date Create
A structural equation model of variables influencing environmental performance of manufacturing companies in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Jirachayut Wiroajchewan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Antecedents of tourist satisfaction at Universal studios theme park in Beijing
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Chen, Hao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Antecedents of user satisfaction with Huawei mobile phones
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Du, Miao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing employee performance: a case study of servicing motor firm
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Kanut Polanant
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing customer satisfaction of haidilao hot pot in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Lei, Biao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing customer satisfaction in logistics services: a case study of SF Express Company
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Qiao, Honglei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The path analysis of factors affecting employee loyalty in the rolling stock maintenance company
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Ratchaphong Lieophairot
วิทยานิพนธ์/Thesis
Interconnections between reforming maritime trade business models and achieving business excellence and sustainability
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Song, Shuqiao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing working stress of operative employees: a case of automotive industry in Ladkrabang industrial estate
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Supot Chaisin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing online platform engagement in fresh fruit e-commerce in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Tang, Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of visitor satisfaction at Shanghai Disneyland
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Tian, Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring influential factors in the purchasing of nutritional supplements for the elderly
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Wang, Yuhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing customer retention in the parcel delivery industry
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Wu, Zonghong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing the adoption of online-to-offline e-commerce models by rural residents in Shanghai Gaohang Town
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Yang, Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategies and competitiveness: a case of pharmaceutical company in China
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Zhang, Hong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of customer loyalty towards Zhang Yiyuan Tea
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Zhao, Haoran
วิทยานิพนธ์/Thesis
A causal model of customer citizenship in Thailand retail bank sector
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Adirek Vajrapatkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A structural equation model of factors influencing sustainability chemical industry in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Suradetch Wangthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Tanawat Thoprasertpong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of hotel chain logistics on customer loyalty: a case study in the Chinese hospitality sector
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Deshun Yu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factor affecting workplace happiness of employees on the Commercial Bank
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Titaporn Boonmee
วิทยานิพนธ์/Thesis
A structural equation model of variable influencing corporate brand equity in Thai boxing entertainment business
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Nuttawut Rojniruttikul
Pawitpol Bhaibulaya
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน -18
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 10,028
รวม 10,010 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 965,821 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 622 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 411 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 33 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 12 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 5 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
รวม 966,915 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104