 
Tassanee Suanchimplee. The Impact of servicescape on customer satisfaction and behavioral intention: The Case of homestay industry in Thailand. Doctoral Degree(Marketing Management). Mahasarakham Univerisity. Academic Resource Center. : มหาวิทยาลัยมหาสารคาม, 2021.
| Title | Contributor | Type | 
|---|---|---|
| The Impact of servicescape on customer satisfaction and behavioral intention: The Case of homestay industry in Thailand มหาวิทยาลัยมหาสารคาม Tassanee Suanchimplee | chutima ruanguttamanun | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Title | Creator | Type and Date Create | 
|---|---|---|
| The Role of entrepreneurial marketing orientation on new product development performance มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun | Pongnarin Pitjatturat. | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Sustainable marketing strategy and marketing success : Empirical evidence from ISO 14001 certified manufacturing businesses in Thailand มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun | Suparada Pimpan. | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Customer experience and commitment on eWOM and revisit Intention มหาวิทยาลัยมหาสารคาม Chutima Ruanguttamanun | Wanwisa Paisri. | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| The Impact of servicescape on customer satisfaction and behavioral intention: The Case of homestay industry in Thailand มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun | Tassanee Suanchimplee | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Assessments service quality of the Thai Sappaya Spa customer : an empirical analysis มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun;Komkrit Wongkhae | Ekapon Sawgsri | วิทยานิพนธ์/Thesis |