แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Impact of service marketing mix (7PS) towards customer satisfaction on rising Urbas training company in company Myanmar

LCSH: Customer services -- Myanmar
Classification :.DDC: 658.812
LCSH: Consumer satisfaction -- Myanmar
LCSH: Customer relations -- Marketing
LCSH: Marketing -- Myanmar
Abstract: This study delves into the realm of customer satisfaction within the context of Rising Urbas Training Company. Its fundamental objectives encompass an exploration of the ramifications arising from the service marketing mix's composite of 7Ps on customer satisfaction. Concurrently, the study aims to generate actionable recommendations geared towards amplifying customer satisfaction, leveraging insights derived from the research outcomes. To fulfill these objectives, a quantitative survey methodology was adopted. This survey was meticulously constructed to achieve the spectrum of marketing mix components, specifically: product, price, place, promotion, people, physical evidence, and process. Through this method, the study aims to gather an intricate understanding of the interplay between the marketing mix and the underpinning of customer satisfaction.
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: advisor
Created: 2023
Modified: 2023-10-30
Issued: 2023-10-30
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights University of the Thai Chamber of Commerce
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 319876.pdf 991.84 KB2 2025-08-08 13:48:55
ใช้เวลา
0.028884 วินาที

Nay, Aung Win
Title Contributor Type
The Impact of service marketing mix (7PS) towards customer satisfaction on rising Urbas training company in company Myanmar
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nay, Aung Win
Nattapan Buavaraporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Nattapan Buavaraporn
Title Creator Type and Date Create
Investigation on factors affecting behavioral intention to use bike-sharing in Nanning
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn,
Yu, Liang.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Impact of Organizational Culture towards Lean Practice Implementation for Improving Organizational Performance of Private Hospitals in Mandalay, Myanmar
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn.
Aung Khin, Sanda.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating factors affecting intention to participate in used cooking oil collection programs : a case study of flea markets in Bangkok
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Gorbiant, Yegar Sahaduta
วิทยานิพนธ์/Thesis
An empirical study on e-service quality influencing customer satisfaction among foreign users of Lazada in Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Tun Tun Oo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Examining the impact of workplace diversity on organizational performance in international schools in Sathorn (Bangkok)
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Daniel, Mahima
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigation of enables affecting intention to buy cosmetics via live stream for e-commerce in Kunming
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Li, Wenzhuo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Impact of service marketing mix (7PS) towards customer satisfaction on rising Urbas training company in company Myanmar
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Nay, Aung Win
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting Chinese tourists' intention to revisit Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Chen, Kui Guang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Diffusion and impediments to social innovation amongst Thai community enterprises
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nattapan Buavaraporn
Thanisa Sirithaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,966
รวม 1,966 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 64,865 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,376 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 66,281 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124