Cai Zijun. The Influence of B2C Marketing Strategy on Clothing Sales Improving Word-of-Mouth Promotion of Consumer Purchase Intention in Sichuan. ปริญญาโท(การจัดการ). North Bangkok University. : มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ, 2022.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| The Influence of B2C Marketing Strategy on Clothing Sales Improving Word-of-Mouth Promotion of Consumer Purchase Intention in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ Cai Zijun | Li Ximing Pommit Kulkalyuenyong. | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| The Influence of B2C Marketing Strategy on Clothing Sales Improving Word-of-Mouth Promotion of Consumer Purchase Intention in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ Li Ximing;Pommit Kulkalyuenyong. | Cai Zijun | วิทยานิพนธ์/Thesis |