แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The impact of video marketing in social media on consumer perception and expected behavior

Name: Hong, Sun
keyword: Video Marketing
ThaSH: Social Media
Sears: Internet marketing
Abstract: Background Promoting is always the tips that get the attention of the consumers and retain them to be in the long-term run. Cronin-Gilmore (2012) has mentioned that promotion with a suitable marketing strategy is an education of the organization, and it is always crucial for running a business. The current study aims to explore the promoting of internet enterprises which Alibaba Group, China as a case reference. Methods 20 participants have been recruited for the current study in which all are involved in online shopping and not diagnosed with any mental disorder. Purposive sampling has been applied. The current study would be applied to the mixed method design which uses both quantitative method and qualitative method for data collection and data analysis. Interview and Questionnaires were used for data collection while SLR and Coding processes were used for data analysis. Results There are four findings in the current study. The promoting of Alibaba Group Holding Limited is based on its personalized promoting; The business model of Alibaba Group Holding is unique; There is no effect of promoting internet enterprise on the turnover; There is a positive impact of Alibaba Group Holding Limited on the turnover. Future studies should be larger than the sample size.
Rajamangala University of Technology Krungthep
Address: Bangkok
Email: library.oarit@mail.rmutk.ac.th
Role: advisor
Created: 2021
Modified: 2566-03-25
Issued: 2023-03-14
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
Level: Master’s
©copyrights Rajamangala Universiry of Technology Krungthep
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Sun Hong_2021.pdf 1.11 MB
ใช้เวลา
0.023565 วินาที

Hong, Sun
Title Contributor Type
The impact of video marketing in social media on consumer perception and expected behavior
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Hong, Sun
Darodjat, Tubagus Achmad
วิทยานิพนธ์/Thesis
Darodjat, Tubagus Achmad
Title Creator Type and Date Create
The Influence of Convenience, Attitude, Value and Price to Customer Satisfaction Towards Didi Taxi In China
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Darodjat, Tubagus Achmad
Yufan, Han
วิทยานิพนธ์/Thesis
Promoting of Internet Enterprise : Case of Alibaba Group,China
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Darodjat, Tubagus Achmad
Zengming, Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on Employees' Career Development: Case of Starbucks Corporation
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Darodjat, Tubagus Achmad
Xiangnan, Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of video marketing in social media on consumer perception and expected behavior
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Darodjat, Tubagus Achmad
Hong, Sun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of the predict factors affected on job satisfaction of university teachers at the Tumyu education group, Wuhan,China
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Darodjat, Tubagus Achmad
Xiaodong, Tan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Analysis of strategy management of Meituan Ltd. from the perspective of customer loyalty
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Darodjat, Tubagus Achmad
Tang, Mengzhen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,615
รวม 2,621 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 254,707 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 315 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 266 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 121 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 32 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
รวม 255,464 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124