| Health-conscious consumer behavior towards sweetened tea beverage in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kashiwa, Michiko 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of Bangkok consumers' attitude toward white and brown rice consumption มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Natcha Kornkerati 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding of consumers' behaviors and attitudes towards digital books in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Lalita Leesiriwattana 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of office workers' behavior and perception in purchasing functional drink in Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Pacharawat Charoenthanarutch 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The analysis of sales promotion effectiveness of brand S cosmetic at the department store มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nayada Laksuchon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The examination of the impact of consumer attitudes towards sustainability on the consumption of plastic bags in Bangkok supermarkets มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Natthira Kitjunlajarit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of Thai consumer characteristics toward ready to drink tea consumption มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Parkpoom Hongsirikarn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of Thai office workers' attitude and perception toward music at work มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Phaisan Sakulnam-Anek 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The segmentation of passengers and influencing factors when choosing an airline for leisure purpose on Bangkok-the East Asia routes มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Parichat Suksuphak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of Toyota's safe drive campaign White Road towards the awareness and perception of the target มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nopanan Polsejsiri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the association between self-esteem, body image, cosmetic purchase behavior and beauty blog evaluation of Thai undergraduate female students มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Peraya Wongwittawat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of two international social commerce companies : Groupon and Zalora มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nawatta Kimwong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of perception and decision making of consumers toward buying the drinking water in carton packaging มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Panida Buasawat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of key success factors for implementation of social enterprises in Thailand 2010-2013 มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Darunlak Sahasakkul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of attitude of Thai people toward downloading digital music มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Navarit Arayawutthikul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Attitude of office workers in Bangkok towards functional drinks มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nalin Limpivilas 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Problems of food management for patients diagnosed with kidney disease : a caregiver's perspective มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nilubon Geeratayaporn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact of social media on Thai tourism behavior มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Patarinee Bovonratwet 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Key factors motivating millennial employees to exhibit loyalty to an audit firm in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Supathida Leelayouthyotin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Awareness, understanding & attitude towards biodegradable plastic and how it affects purchase decision and corporate image มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Roongthumruang Nuangjakchim 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An analysis of young Thai female skin problems and the association with the purchase of facial skincare products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Piyawan Songphiphat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact of chatbot in marketing in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.,
 | Paphawit Wongtanasophon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of motives influencing Thais to purchase eyeglasses frames online มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Teerapong Ratanasirintrawoot 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of perceptions and barriers towards intelligent convenience stores in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Natrada Sirisukol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding the barriers that discourage consumers from purchasing organic vegetables มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Manassawee Suetrong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An examination of the factors influencing Thai millenials to adopt non-bank e-wallet มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Katekaew Taveesombut 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors influencing generation Y and generation Z in Thailand to participate in the vegetarian festival มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Sims, Jennifer 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer attitudes & behavior towards food plastic packaging in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Adchjima Sittidech 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the factors that discourage Thai women to have cervical cancer vaccine injection มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chulalak Sohsombun 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of baby boomers attitude towards nursing homes and the factors that influence their decision making มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chatchai Tantapakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer behavior: consumer's barriers to purchase organic foods มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Juthamas Lertchuwongsa 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of online shoppers' journey in purchasing building materials for home use via Facebook มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kawin Tanthapruekpol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Changing consumer behavior through wearable health devices: a longitudinal study มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Pakpoom Sucharitpong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How Thai consumers choose a retailer for fine jewellery in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Tanase Srikrisanapol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The role (and impact) of female presenters at product exhibitions in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Tanapohn Ananyalak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact of food bloggers on Instagram when choosing a restaurant in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Phutthiphansa Hanjeerapanya 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study to understand the selection criteria of millennials when buying dog food brands มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Torthum Chauychuwong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the influence of online fortune teller reviews and ratings amongst Gen-Y female มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Sujirat Bhaesajsanguan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer behavior and decision journey for acne and oily skin products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Ruthaipat Surachaidungthavin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of service quality dimensions in hostel in Bangkok and its impact on backpackers' satisfaction มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Patrapol Pichitphan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An examination of the barriers to promoters rasing funds through event based crowdfunding platforms in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Sannipa Sawangjaeng 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Barriers that prevent Thai adults from listening to music via online music streaming มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Suppatin Thippayawat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of future impact of aging society in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Thepsothon Assawateerakiat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Customer loyalty with clean food delivery service providers in Bangkok? มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nitchakan Wattanachit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumers' journey map of non-surgical cosmetic procedures and their loyalty towards beauty clinic brands in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kittitach Atiyudhakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the attitudes and behavior of Thailand's aging population toward QR code payment มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kitchamon Youngmeevitaya 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the attitudes and purchase intentions of wealthy seniors in Bangkok towards lifestyle retirement residences มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Thiemduen Yuvajan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How social media influences purchasing decision for costume jewellery มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Thana Asavasakulkiat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer attitudes to instant functional coffee มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Warittha Limdechaphan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of factors influencing choice of coffee beans used by independent coffee shops มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Prechaya Wathanakun 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of key success factors of newly established premium skincare brands marketed via online channels มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Pichaon Yenprateep 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Small arms simulator for military and security trainings-an industry and competitor analysis มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Ranchida Khantong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An overview of Thai aromatic coconut exporting industry มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kittisak Pipatkanaporn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of young female's attitude towards fine jewelry in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Varissara Atavutipakorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumption behavior and perception of Thai female consumers toward used brand name handbags มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Pongpim Limpabandhu 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer behavior towards healthy fast food shops in Bagkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nonlanee Rujipongtharin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of consumer behaviors toward online food video content on mobile devices มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Ornrumpa Mekyai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Customer satisfaction/dissatisfaction with no-frills fitness centers in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Wantana Rattanaboonnithi 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the association between self-objectification and body image on the satisfaction with wearing high heel shoes มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Rachada Savettanan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The perception of different age groups toward OTOP products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Rochayathip Songwatananon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors affecting the purchasing criteria of drugstore owners on acetylcysteine (a respiratory system pharmaceutical product) มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Tippawan Kornanansiri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of buyers' behavior in purchasing Thai silk dresses by young female, urban consumers มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Varangkana Sangkarat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Study of agrotourism in Northern Thailand : key success factors and the future of the industry มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Natarnith Chaiphan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of how the content of Facebook advertising influences consumer shabu restaurants choice's decision มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Supapitch Poothong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Mapping Thai millennials' customer experience in tourist boat service on Chao Phraya River มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Qwanratn Charoenphao 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the effects of jogging on physical health and social value creation มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Pocharaphol Wongpromvej 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding of consumer behavior towards purchasing and using wearable activity tracking devices over time มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Panaya Jaturongmanee 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumers understanding, attitudes, and behavior towards sugar content in soft drinks มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Peerasit Horsaengchai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of attitudes and purchasing decision of seniors towards shopping via mobile application มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Nitiya Singhadech 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Barriers to adoption of no plastic bag behavior by supermarket shoppers in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Monthathip Koopthavonrerk 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of social media consumption by aging population in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kamonporn Srisoontorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer attitudes and behavior towards an automated check-out in supermarkets in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Arisara Wongaussawarit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact of special events on customer satisfaction with community shopping malls in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Tul Charoensuk 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Exploring effect of humor usage and store ambience on customer satisfaction and impulse purchase in a retail context มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Thanattha Anuwongpinit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the nightclub industry in Bangkok : key success factors มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Thanaphat Suetrong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Market opportunity assessment of PET multilayer plastic for UHT milk in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Tawiwat Siripaskulwat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the factors influencing Thai consumers' purchase decision for premium wine มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Siriphong Plianchaow 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the key success factors for small businesses of Thai entrepreneurs in the production sector มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Sirilux Lertsirimongkolchai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of online social media content among foreign tourists in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Sarunya Jetjirawat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The attitude of spouse and single people in Thailand towards the behavioral intention of not having children มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Salilket Kiatrabil 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of consumer behavior and purchasing decision toward eco-friendly building materials มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Apichart Asawa-amnuai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of factors affecting the customers decision in choosing service of beauty clinic in Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kanchanit Petchmala 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Luxury fashion brands in Thailand : a study of on-line purchase behavior มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Karnchanok Itthirojanakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact and efficiency of developing online store technology for major supermarkets in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Yang, Guang 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influences on consumers' brand decision of OTC drugs in Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kunyarat Mekworawuth 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of OMNI-channel retailers in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kornwipa Siribunyanuparb 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors affecting to the purchasing behavior of female fashion clothing via Instagram in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Jiraporn Bandidniyamanon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An examination of the influence of consumers' online reviews towards dining decisions in Bangkok restaurants มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Apinya Sopittanon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of non-patrons of Japanese restaurants, and their perception of shabu shabu as a healthy food option มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chotiwit Ngampramuan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding usage behavior of restaurant mobile application users in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Dithepon Pornsaksit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A marketing strategy for super-premium draft beer segment มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Natthaphoj Tansakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study to understand preferences for Thai versus Korean TV dramas มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chayanee Karalak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A comparative study of consumer decision criteria in choosing mass beer or imported beer มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chatchanin Itthipornvithoon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Attitudes and perceptions of urban women in Thailand toward facial cosmetic surgery มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chiranya Prohmchum 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An analysis of opportunities and threats for Thai medical tourism industry in light of the ASEAN economic community มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Patcharapan Vanadurongwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Breath essences into Thailand hostel industry มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Yodyuth Chaisuwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Attractiveness of market for bio-plastic manufacturer to invest in Europe and U.S. markets มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Vichak Jirisant 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Trang Province : an audit of the impact of marketing strategies 2009-2012 มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Lerluck Wangsirilert 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding of consumers' behavior and perceptions toward tea compared to coffee in the Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Poramin Tanwattana 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer attitudes and behavior towards organically grown food (OGF) in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Sasipim Tansatru 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the effectiveness and key success factors of green marketing strategy for Thai retail business มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Padcha Paisarnnoraseree 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Non-regular consumers and non-consumers attitude and behavior toward organic food มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Poomphatt Visavavetmethee 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of consumer insight toward the consumption of vitamin and supplement food in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Ekarong Sukruthaiworakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of consumer behavior of purchasing food supplements in Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Arlisa Sornsong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Key factors influencing customers purchasing decision for smart home devices มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Benyapa Techachotikun 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of Thai millennials internal characteristics and external factors impacting purchasing of fine jewelry มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chanatip Laowattanakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of Thai adult consumers attitude, perception, and behavior toward digital payment มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Chotima Meemungtham 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of perceptions of Thai wine in Bangkok Metropolitan Area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Suthatta Charoennit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the factors affecting generation Z s loyalty to top 3 e-commerce sites in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kawee Charoensuksai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of chatbot users attitudes and perceptions in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Maneewan Boontamthan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Impact of hotel responses on prospective customers inference of trust มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Tran, Dung Minh 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of the factors influencing Thai Netflix users to be satisfied with the platform มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Pantira Songkijsub 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of Thais attitudes toward telepharmacy มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Kitticheth Limwilairatana 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of Thai peoples' motives for giving to charitable or not-for profit organizations มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Apichaya Yimtae 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Success factors for small and medium sized e-tailers marketing supplementary health products in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Ehrensberger, Fabian M. 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Determinants of customer-oriented behavior in the Thai healthcare context มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Panisa Lanjananda 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Service loyalty : the role of personality traits and customer-service provider similarity in the Thai context มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Patterson, Paul G.
 | Jirawat Anuwichanont 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis |