แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The moderated mediating effect of social media use towards visit intention to Thailand among Cambodian tourisit

LCSH: Burapha University -- Faculty of Management and Tourism
Classification :.DDC: 621.382
LCSH: Social media
Abstract: The purposed of this research is to study casual relationship between destination image, attitude and visit intention of first time-tourist and repeat tourist from Cambodia to Thailand with the moderating effect of social media use in attitude and visit intention. The research is quantitative research. Survey participants is chosen using convenience sampling to collect data from the Cambodian tourists. Using nonprobability sampling techniques, with purposive sampling can be reflected accessibility by the survey method, and the questionnaires is distributed to respondents. Researcher distribute the URL link of questionnaire through email and other social media platform as a google form to the samples group directly. Thailand was selected as the tourist destination and 400 surveys collected from Cambodian tourists either first time or repeated by apply Structure equation model for hypothesis testing and interactive term for moderator test. The conceptual model was used in this study as independent variable was Cognitive image, Affective image, Attitude toward destination and social media as
Burapha University. Library
Address: CHONBURI
Email: buulibrary@buu.ac.th
Role: Principal advisor
Created: 2022
Modified: 2022-12-09
Issued: 2022-12-09
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Th 621.382 Ch551M
eng
©copyrights Burapha University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 62920001.pdf 3.06 MB3 2024-08-04 23:55:36
ใช้เวลา
0.028051 วินาที

Chorn Neardey
Title Contributor Type
The moderated mediating effect of social media use towards visit intention to Thailand among Cambodian tourisit
มหาวิทยาลัยบูรพา
Chorn Neardey
Natthakan Pruksorranan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Natthakan Pruksorranan
Title Creator Type and Date Create
The moderated mediating effect of social media use towards visit intention to Thailand among Cambodian tourisit
มหาวิทยาลัยบูรพา
Natthakan Pruksorranan
Chorn Neardey
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 43
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8,708
รวม 8,751 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 367,371 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 212 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 202 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 43 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 5 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
รวม 367,845 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104