แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The influential factors toward customer commiment: A case study on multinational security company in China

keyword: Customer Commitment
ThaSH: Trust
; Rlationship Maintenance
Abstract: Today, China's economy has far grown, and the finance industry has revolutionized. Many banks have significantly expanded as well. One of them is Everbright Securities Co., Ltd. (hereinafter referred to as the "Everbright Securities"). Everbright Securities is a securities brokerage by assets in China, controlled by state-owned financial conglomerate, China Everbright Group. It was founded in 1996 by "Fortune 500" China Everbright Group Co., Ltd., and is based in Shanghai. It has established 13 branches in 109 cities, in 30 provincial-level administrative units, with a total of 203. The revenues of Everbright Securities increased a lot in 2019. The main objective of this research is to identify the main factors that affect customer commitment for Everbright Securities Co. Ltd in China. This company finds the need to maintain or increase the customer commitment in order to increase revenue in the midst of the current serious crisis situation. After thorough study, researcher finds out that there are five factors that affect customer commitment. There are five research objectives and problems defined in this study. The independent variables are relationship benefits, brand image, relationship maintenance, trust, and customer satisfaction. The dependent variable is customer commitment.
Rajamangala University of Technology Krungthep
Address: Bangkok
Email: library.oarit@mail.rmutk.ac.th
Role: advisor
Created: 2021
Modified: 2565-11-19
Issued: 2022-11-16
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Rajamangala Universiry of Technology Krungthep
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Liang Xinquan_2021.pdf 1.69 MB
ใช้เวลา
0.02969 วินาที

Xinquan, Liang
Title Contributor Type
The influential factors toward customer commiment: A case study on multinational security company in China
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Xinquan, Liang
Astillero, Marlon Rael
วิทยานิพนธ์/Thesis
Astillero, Marlon Rael
Title Creator Type and Date Create
The influential factors toward customer commiment: A case study on multinational security company in China
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Astillero, Marlon Rael
Xinquan, Liang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting The Customer Loyalty of Fitness Industry: A case study of Willsgym Company in China 
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Astillero, Marlon Rael , Advisor
Yunru, Zhan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,283
รวม 2,284 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 44,859 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
รวม 44,874 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.33