แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Study of Consumer Purchasing Behavior in the Catering Service During the Pandemic

LCSH: Consumer behavior -- Research
Abstract: In an environment of rising incomes of Chinese residents, the proportion of food and beverage consumption is increasing. At the end of 2019, the sudden emergence of the covid-19 epidemic has severely affected the Chinese catering industry. Most catering companies have basically no income. Therefore, it is necessary to study the factors that affect consumers' buying behavior during the covid-19 period. The results of the study show that demographic factors, service marketing mix 7ps, and trust affect consumers' buying behavior during the epidemic. The research results provide better suggestions for catering companies so that they can have more and better ways to deal with similar epidemics again
Dhurakij Pundit University. Learning Center and Library.
Address: BANGKOK
Email: library@dpu.ac.th
Role: Advisors
Modified: 2565-08-26
Created: 2020
Issued: 2022-08-26
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Dhurakij Pundit University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Xiao.Ton.pdf 1.58 MB4 2023-12-02 20:38:00
ใช้เวลา
0.239208 วินาที

Xiao Tongda
Title Contributor Type
The Study of Consumer Purchasing Behavior in the Catering Service During the Pandemic
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Xiao Tongda
Sayamol Nongbunnak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sayamol Nongbunnak
Title Creator Type and Date Create
Intention to Purchase Tire and Wheel of Customers in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Chanikan Promprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
What Affect People in Southeast Asia to Choose Electrical Appliances
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Shang Hongyan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting Chinese Tourists Purchasing Behavior Towards Cosmetic Surgery in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Jin Sicong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Consumer Purchasing Behavior in the Catering Service During the Pandemic
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Xiao Tongda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting Purchasing Behavior of Chinese Student Towards Online Education Platform
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Qi Xiaopeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
What Affect People in Southeast Asia to Choose Electrical Appliances?
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Shang Hongyan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,752
รวม 3,757 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 26,160 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 26,183 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212