แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Factors Affecting Chinese Tourists Purchasing Behavior Towards Cosmetic Surgery in Thailand

LCSH: Consumer behavior -- Research
LCSH: Communication in marketing -- Research
LCSH: Marketing -- Research
Abstract: With a continued growing number of Chinese tourists to come to do cosmetic surgery in Thailand, studying factors affecting Chinese tourists come to do cosmetic surgery is needed. The study uses questionnaires to collect data from people who use to come to do cosmetic surgery in Thailand, data were analyzed using descriptive statistics and tested the hypothesis by using Chi-square at significant level of 0.05. In this study through quantitative approach method using questionnaire as a tool to collect data to analysis demographic profile, integrated marketing communication tools (IMC tools) and perceived value variables, find out the relationship between demographic profiles, IMC tools, perceived value and purchasing behavior of Chinese tourists for cosmetic surgery in Thailand. This study found that demographic profiles have significant effect on purchasing behavior of Chinese tourists for cosmetic surgery in Thailand, and IMC tools and perceived value also have significant effect on purchasing behavior of Chinese tourists for cosmetic surgery in Thailand
Dhurakij Pundit University. Learning Center and Library.
Address: BANGKOK
Email: library@dpu.ac.th
Role: Advisors
Modified: 2565-08-26
Created: 2020
Issued: 2565-08-26
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
tha
©copyrights มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Jin.Sic.pdf 1.26 MB
ใช้เวลา
0.254629 วินาที

Jin Sicong
Title Contributor Type
Factors Affecting Chinese Tourists Purchasing Behavior Towards Cosmetic Surgery in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Jin Sicong
Sayamol Nongbunnak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sayamol Nongbunnak
Title Creator Type and Date Create
Intention to Purchase Tire and Wheel of Customers in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Chanikan Promprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
What Affect People in Southeast Asia to Choose Electrical Appliances
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Shang Hongyan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting Chinese Tourists Purchasing Behavior Towards Cosmetic Surgery in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Jin Sicong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Consumer Purchasing Behavior in the Catering Service During the Pandemic
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Xiao Tongda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting Purchasing Behavior of Chinese Student Towards Online Education Platform
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Qi Xiaopeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
What Affect People in Southeast Asia to Choose Electrical Appliances?
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sayamol Nongbunnak
Shang Hongyan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,362
รวม 5,363 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 201,857 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,626 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 487 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 79 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 23 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 204,102 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212