Panicha Trakarnudomsuk. A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived quality. Master's Degree(Business Administration). มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร. : Prince of Songkla University. Khunying Long Athakravisunthorn Learning Resources Center, 2013.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived quality
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร Panicha Trakarnudomsuk | Sumana Laparojkit | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร Sumana Laparojkit | Prapatsara Anantapokai | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived quality
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร Sumana Laparojkit | Panicha Trakarnudomsuk | วิทยานิพนธ์/Thesis |