แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

An investigation of KKU teachers understanding and students perceptions on research-based learning (RBL) implementing in undergraduate english classrooms
https://kkuir.kku.ac.th/jspui/handle/123456789/30809

LCSH: Research-based instruction
LCSH: English language -- Activity programs in education
Khon Kaen University. Khon Kaen University Library
Address: KHONKEAN
Email: library.inbox@kku.ac.th
Role: Advisor
Created: 2018
Modified: 2022-08-22
Issued: 2022-08-22
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
DegreeName: Master of Arts
Descipline: English
©copyrights Khon Kaen University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Paviya-Pongjirachakorn-ab.pdf 204.99 KB
2 Paviya-Pongjirachakorn-fulltext.pdf 8.19 MB1 2024-10-16 11:00:52
ใช้เวลา
0.02059 วินาที

Paviya Pongjirachakorn
Title Contributor Type
An investigation of KKU teachers understanding and students perceptions on research-based learning (RBL) implementing in undergraduate english classrooms
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Paviya Pongjirachakorn
Sutida Ngonkum
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sutida Ngonkum
Title Creator Type and Date Create
An analysis of interlingual errrors and intralingual errrors in Thai EFL students' writing at Khon Kaen university
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Sutida Ngonkum
Fonthip Phetdannuea
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation of KKU teachers understanding and students perceptions on research-based learning (RBL) implementing in undergraduate english classrooms
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Sutida Ngonkum
Paviya Pongjirachakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of interlanguage pragmatics on Thai EFL learners' expressions of gratitude
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Sutida Ngonkum
Pimploy Pongklad
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing vocabulary knowledge of Thai EFL secondary learners via the combined decontextualized and contextualized vocabulary learning strategies
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Sutida Ngonkum
Suparat Khomapat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Listening Strategies Used by EFL Undergraduate Students in Comprehending Academic English Lectures Through the Self-Regulated Learning Model
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Sutida Ngonkum;Poranee Deerajviset
Krirk Kisawadkorn
เกริก กี่สวัสดิ์คอน
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,756
รวม 2,762 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 164,476 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 107 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 106 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 31 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 164,739 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124