แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Influence of Service Quality of Gas Station Branded Convenience Stores on Consumers' Purchase Intention: Experience Value as A Mediating Variable

Address: Rangsit University
keyword: Gas Station Branded Convenience Store
; Service Quality
; Experience Value
; Purchase Intention
Abstract: In the era of consumer sovereignty, it is the main goal of businesses to improve their service quality to gain consumer satisfaction and provide quality products and services to consumers. This study presents the relevant research hypotheses in terms of the relationship between service quality, experience value and consumers' willingness to purchase in gas station branded convenience stores by investigating consumers' perceptions of service quality in various dimensions in gas station branded convenience stores, and examining the extent to which the service quality affects consumers' willingness to purchase, with the experience value as a mediating variable. This study will try to help gas station branded convenience store operators understand areas of service improvement, make suggestions to improve service quality management tools, and discover potential advantages to increase customer satisfaction.
มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น. สำนักหอสมุด
Address: อุบลราชธานี
Email: library@umt.ac.th
Created: 2564
Modified: 2021-08-21
Issued: 2021-08-21
บทความ/Article
application/pdf
BibliograpyCitation : 297-310
eng
©copyrights The Eastern University of Management and Technology
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 24 Zijing Teng_297-310.pdf 229.67 KB
ใช้เวลา
0.0239 วินาที

Zijing Teng
Title Contributor Type
The Influence of Service Quality of Gas Station Branded Convenience Stores on Consumers' Purchase Intention: Experience Value as A Mediating Variable
มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น
Zijing Teng

บทความ/Article
The influence of service quality of gas station branded convenience stores on consumers purchase intention experience value as a mediating variable
มหาวิทยาลัยรังสิต
Zijing Teng
Jiang Hai Yue
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6,420
รวม 6,426 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 409,462 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,832 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 220 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 18 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 411,578 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.33