แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Exploring the relationship between luxury value and purchase Intention of female purchasing Chinese cosmetics brands in Nanning

Address: University of the Thai Chamber of Commerce
keyword: Luxury value
; Purchase intention
; Chinese cosmetics
; Luxury cosmeti
Abstract: This study is aimed to research the relationship between luxury value and purchase intention of cosmetics in Nanning of china. The purpose of this research is: 1) to study the relationship between luxury value and purchase intention of Chinese cosmetic; 2) To study the attitude toward luxury of cosmetics; 3) To study China cosmetic purchase intention. This research will explore the respondent in Nanning, south of China, and data have been analyzed by descriptive statistic and regression analysis. The findings provide a greater insight for cosmetics supplier about how to select luxury cosmetics brands to sale.
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: advisor
Created: 2017
Modified: 2021-06-23
Issued: 2021-06-23
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights University of the Thai Chamber of Commerce
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 306619.pdf 1.13 MB
ใช้เวลา
0.030654 วินาที

Huang, Donglian.
Title Contributor Type
Exploring the relationship between luxury value and purchase Intention of female purchasing Chinese cosmetics brands in Nanning
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Huang, Donglian.
Theeranuch Pusaksrikit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Theeranuch Pusaksrikit
Title Creator Type and Date Create
Factors influencing customer repurchase intention by using third-party platform booking flight ticket in China
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Theeranuch Pusaksrikit
Moyu, Li.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring the relationship between luxury value and purchase Intention of female purchasing Chinese cosmetics brands in Nanning
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Theeranuch Pusaksrikit
Huang, Donglian.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influences of Country of Origin, Product Quality, Brand Image, and Consumer Behavior on Customer Purchase Intention in Soap market in Vientiane, Lao PDR
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Theeranuch Pusaksrikit
Sukanda Sungwornyothin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,200
รวม 4,202 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 196,880 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,230 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 13 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 198,129 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.33