แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The study of landscape and purchasing criteria on online food delivery platform in Bangkok

keyword: Delivery
LCSH: Food service -- Thailand
; Application
; Wongnai
; Line Man
; UberEats
; Pizza Company 1112
; EatRanger
; KFC
; Mcdelivery Thailand
; Food delivery
; Online delivery
Abstract: The independent study, “The study of landscape and purchasing criteria on online food delivery platform in Bangkok”, focuses on the explanation of the online food delivery industry during 2017. It also illustrates the service providers’ preference and awareness in the market. The results will aid brand or marketing managers who currently oversee any service providers. In addition, it explores the recent situation and the comparison between competitors. Furthermore, the study exhibits important of purchasing criteria in consumer’s mind. Likewise, the expectation of them is presented thoroughly, so the service providers will get to know the consumers closely. The most effective media exposure to consumer is demonstrated in the finding. The summary from belief and perception will greatly assist the brand to convey suitable marketing objectives and message to the consumers. More details of the study are discussed latterly in this study
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2016
Modified: 2021-06-08
Issued: 2021-06-08
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
DegreeName: Master of Science
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 2665makarapon.pdf 1.42 MB2 2022-10-27 22:31:42
ใช้เวลา
0.02076 วินาที

Makarapon Chantapoon
Title Contributor Type
The study of landscape and purchasing criteria on online food delivery platform in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Makarapon Chantapoon
Zerrillo, Philip C.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Zerrillo, Philip C.
Title Creator Type and Date Create
A study of key success factors for Thai football Premier League
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Chaiyaporn Tantikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of social trends influencing on consumers buying decision process of diamond products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Chayapha Chokesakulnimit
วิทยานิพนธ์/Thesis
How negative digital campaign impacts on Thai consumers purchasing decision
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Chayanin Sripob
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study of Thai consumers towards in-app purchase behavior in IOS App Store
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Chonchayong Trairatkeyoon
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study research of Thai music education : service providers (music schools) and parents
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Naveeporn Vorawatpanich
วิทยานิพนธ์/Thesis
Trend of tutorial school attendance among Thai students influenced by marketing campaign
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Jaturapone Piriphand
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of barriers and trigger motivations toward online used car marketplace
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Natthaphat Itthiwaranurak
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factors influencing purchase decision in Thailand domestic flight ticket of Thai passengers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Piyanart Chaisorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of landscape and purchasing criteria on online food delivery platform in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Makarapon Chantapoon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer attitude and behavior towards health and wellness bakery in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Khaekwan Boonsansaard
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the key factors influencing Thai growers' purchase decision of imported cabbage seed
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Charuporn Sukkaset
วิทยานิพนธ์/Thesis
Assessment of Thailand's human resources : recommendations to ensure competiveness as AEC approaches
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Zerrillo, Philip C.
Chinnapat Chin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,233
รวม 1,237 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 157,983 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 548 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 381 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 69 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 47 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
รวม 159,068 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28