 
Caroline V. Katemba . Students vocabulary enhancement in grade V: A comparative study using total physical response storytelling and jigsaw IV. (). Asia-Pacific International University. Library and Information Resource Center.. : , 2564.
| Title | Contributor | Type | 
|---|---|---|
| Students vocabulary enhancement in grade V:   A comparative study using total physical response storytelling and jigsaw IV มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก Evi J. A. Sianipar, ;Caroline V. Katemba | บทความ/Article | 
| Title | Contributor | Type | 
|---|---|---|
| Students vocabulary enhancement in grade V:   A comparative study using total physical response storytelling and jigsaw IV มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก Evi J. A. Sianipar, ;Caroline V. Katemba | บทความ/Article | |
| A comparison of using diglot weave technique and student team  achievement division on student vocabulary achievement มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก Caroline V. Katemba and Nur Ayu Sitompul ;Nur Ayu Sitompul | บทความ/Article | |
| Improving speaking skills using the gallery walk technique มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก Caroline V. Katemba ;Randison Buli | บทความ/Article | |
| The effectiveness of hyponymy games to enhance English vocabulary acquisition มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก Caroline V. Katemba ;Yohanna D. Karoline | บทความ/Article |