แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia

LCSH: Customer loyalty -- Cambodia
LCSH: Consumer satisfaction -- Cambodia
LCSH: Brand loyalty -- Cambodia
LCSH: Hotels -- Cambodia
LCSH: Hospitality industry -- Customer services -- Cambodia
LCSH: Hospitality industry -- Marketing
Abstract: This study investigated the positive influence of price, promotion, location, tangible service quality, intangible service quality, brand equity, and satisfaction towards customer loyalty by selecting Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia as a case study. The total of 220 usable survey questionnaires was collected from the repeating customers of Shinta Mani Hotels during August to October 2017. Descriptive statistics including frequency, percentage, mean, standard deviation; and multiple regression analysis were conducted to test the research framework. Remarkable information from the analysis of multiple regression at .01 level of significant revealed that intangible service quality (β = 0.490) was the most effective factor which had positive impact toward satisfaction than other factors, followed by tangible service quality, price and location and promotion respectively. Moreover, satisfaction (β = 0.696) played an important moderating role on enhance customer loyalty intention. It was found that satisfaction worked better than brand equity to impact positively on customer loyalty. The result also found that price, location, tangible service quality and intangible service quality had positive influence on customer satisfaction. Same way, brand equity and satisfaction certainly had strong influence on customer loyalty as well according to the equation result. Finally, managerial implications and suggestions for future researches were also discussed.
Bangkok University. Library and Learning Space
Address: BANGKOK
Email: library@bu.ac.th
Role: Advisor of thesis
Created: 2018
Modified: 2564-08-27
Issued: 2021-01-28
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Thesis K426F 2018 BU
eng
©copyrights Bangkok University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 channtreavatey.kean.pdf 6.53 MB1 2022-02-07 16:32:47
ใช้เวลา
0.036275 วินาที

Kean, Channtreavatey
Title Contributor Type
Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Kean, Channtreavatey
Penjira Kanthawongs
วิทยานิพนธ์/Thesis
Penjira Kanthawongs
Title Creator Type and Date Create
Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Penjira Kanthawongs
Kean, Channtreavatey
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors positively affecting purchase behavior of coffee consumers in Wattana District in Bangkok
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Penjira Kanthawongs;Nittana Tarnittanakorn
Jelison, Godiya Jis
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of social media marketing, influencer marketing, and service marketing mix, affecting purchase behavior of online food services of customers in Bangkok Metropolitan area
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Penjira Kanthawongs;Suthinan Pomsuwan
Sasirapat Roobsawangkullapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 57
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,339
รวม 5,396 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 218,313 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 712 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 421 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 186 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 219,649 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101