Understanding the customer behavior of Thai people to join the 11.11 shopping festival via e-commerce platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Sawanya Silapetcharajaras
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
High-protein food consumption behavior of office workers in Bangkok who are member of fitness centers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Patcharin Worapongsathorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of key factors that can influence Thai people to buy battery electric cars
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Netkamol Jitviriyakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumers perception and behavior toward environmentally friendly food and beverage packaging
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Thunyaporn Songsermsawad
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing Thais in choosing dental clinics : a study on marketing communication through social media
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Supitcha Pongpanich
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors of the acceptance of Thai consumers for plant-based meat substitutes in Bangkok and metropolitan
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Maywadee Chongfusuwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing gift receivers satisfaction toward international promotion gifts provided as part of a customer relationship management program
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kletdeun Thong-um
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitudes and perceptions of Thai women toward weight training
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Jiraporn Kunapin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors influencing Thai consumers to subscribe to music streaming online
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Gunn Patwichaichoat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors influencing consumer decisions on choosing a subscription-based video-on-demand service (SVoD) in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Chayanis Leewattanawarakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors attracting people to join an international direct selling company as an independent distributor
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Benjapol Lueprasitsakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of perceptions of millennials toward purchasing baby milk products in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kittipong Kulsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumers' attitudes and purchase decisions towards crowdsourcing design sites for fashion apparel and accessories
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Thanaphon Sukumpanumet
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of factors that affect consumer decision making for using services at a pharmacy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Piranya Chaeypong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Important factors on purchase decision for knock-down wooden furniture through an online channel by Thai people
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Jirarin Yongkiatkarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The attitude and buying behavior of women towards cosmetic surgery and opportunities of service providers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Nualwan Akkarawongwarit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Does an increase in tax on sugary drinks reduce millennials' soft drinks buying intention
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Sarun Subhavan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai consumer behavior toward high protein yogurt drinks in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Uncharee Onprom
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of factors that influence Thai people for choosing digital marketing programs
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Tanchanok Aunhachart
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The attitude of young Thai women aged between 22-39 years of age towards Thai imported facial drugstore cosmetics
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Pim Boonyavanich
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Customer attitudes toward service of BTS SkyTrain during weekdays
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kanit Vannasiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The emerging of parcel delivery players in Thailand and how to gain more premium price by offering the right services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Chuchchon Saenjaibal
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study on the influence of mobile foodie applications on restaurant selection decisions
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Anusorn Phopipat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Customer motivation and key decision factors for purchasing lucky charm accessories
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Tanat Orannives
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing Bangkok commuters to switch from driving cars to using buses
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Ruangvich Pokwanvit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer behavior toward organic skin and personal care products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Wararat Wiwatanapusit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors influencing the rejection of men skincare products among Thai male millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Wasin Rungfarsangaroon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors that can influence the adoption of specialty coffee shops among Thai millennials in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Thanita Charassangraungrung
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Triggers for successful user-generated content campaign : a study on millennials and the beer industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Patcharakamol Esdul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Second car purchasing decision of the first-time car buyer tax rebate program's participants in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kangwan Kangwanwatana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Unmanned aerial vehicle (UAV) technology in Thailand, and applying marketing in the mining industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Pisate Paisiriyuenyong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effectiveness of online store platform for baby toiletry products towards Millennial Thai mother
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Teeranate Pattarawutipong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Promotional strategy and payment solution for dengue vaccine purchase in private hospitals in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Wanalee Kunthon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The influential factors of choosing co-working space among Bangkok customers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Piyanuch Pathomsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of social media usage by Thai tourists on hotels in Pattaya area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kanlayapat Kuansonthi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study on the successful sexually violent TV dramas and its implication on Thai television dramas industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Lalida Lawchaiyakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factors affecting backpackers' decision in choosing service of hostels in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kingsai Suwannik
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The influence of marketing mix towards the overall satisfaction of parents on franchised music schools in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Araya Lertvittayatan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumer's expectations and satisfaction of services obtained from legacy airline carriers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Thanapun Thamakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Men's behavior towards men's facial skincare products in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Patcharapat Charoenpol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study of considerations and preferences of career exploration's mentoring service for Thai high school students
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Peerapat Termpanya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing the purchasing decision of Thai women toward yoga practice
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Tamonratch Jirabanjerdsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding the food purchasing behavior of overweight people in Bangkok metropolitan area and how it affects their health
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Suthaporn Teeraprasert
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of influence towards purchasing decision of dietary supplements in retail channels among Thai millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Suwachira Vijitpornkul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai millennials attitudes and adoption factors towards zero waste products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Sinanun Mateedulsatit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing Thai SMEs to adopt point-of-sales system (POS)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Pongsakorn Tikapichart
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of attitudes and perception of homeowners in Thailand toward the use of sustainable paints
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Phanida Vachirakom
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumers' attitudes and purchase decisions toward stem cell banking services derived from postnatal organs
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Panida Intanont
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An investigation of factors that influence plant-based protein consumption among Thai millennials in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Nutnaree Engpornprasit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of perception and behavior of owners of Japanese cars toward the use of replacement equipment manufacturer (REM) automotive parts in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Nanchanok Jaratwasan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An investigation of factors influencing the adoption of makeup among male millennials in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Kanrawee Vechviboonsom
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding perceptions and key influences of online grocery shopping toward potential consumers in greater Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Hataipat Ruhakarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An investigation of factors influencing adoption of acupuncture among Thai adults
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Smith, Malcolm C. | Benjawan Jampasarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |