| The study of consumer behavior on Thai society and credit card debt มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Arthit Kricanakarin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of facial beauty services issues of Bangkok consumer มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Ekaluck Viriyakovithya 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How carbon emission regulation have impact on Thailand's automotive products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Boom Moosirilert 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Office worker behaviors that may cause office syndrome and how to solve มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chonlathorn Pipitwetch 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of self-medication among young college students in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Aunchasa Witsawachaisil 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Social consequences of Bangkok society towards strategic position of Pruksa condominium มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Jitnukul Bowornrubphorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The examination of behaviors in purchasing luxury brand products from online site มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kanokporn Hemjirapatt 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact and effect of advertising presenter on Bangkok male consumers in purchasing a car มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Krittanai Chaiyanajit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Farida Songsiri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of online influencer/celebrities affects the intention to purchase via Instagram มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kanatthaya Jurairatanaporn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumers' perception and behavior towards international and local brewed coffee shop brands in Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Dolruthai Jarupattanapornkit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of Bangkok consumers' attitude toward Pun Pun Bike Share Project and the effectiveness of the campaign มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Peerachat Koonvirarak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influence of multi-languages on packaging to attitude and perception of Bangkok consumers มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Suchera Toiparn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The insight of mutual fund investing in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Thai Boontae 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| To understand consumers' need towards healthy organic facial skin whitener product of male in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nopphatsorn Sribooneak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| To understand purchasing decision factors towards healthy organic vegetable in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Polwat Luengsupabul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai female consumer perceptions and purchasing decision factors for cosmetics sold in four types of stores in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sirikorn Yutidhammadamrong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai peoples perceptions towards hybrid cars มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Rasspriya Ueachalitnukul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai millennial consumer perceptions, attitudes, and intentions regarding non-alcoholic beer in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nutdanai Leewatnakit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Eating habits among Thai working-age women with chronic kidney disease มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pattarin Prerttitumrong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors that influence Thai mobile gamers to spend money on a free-to-play mobile game มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Woravat Fungtragool 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai consumers purchase intentions towards sugar-free sweet biscuits and chocolates made with natural sweeteners มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Tanat Anutrakulchai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Willingness of Bangkok consumers to pay for personal care products packaged in eco-friendly packaging มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nalat Phutthanurak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors that influence Bangkok millennials to join running events มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Lertsakul Poonsiripaiboon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Willingess of Thai consumers to pay for data privacy in online shopping applications มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kanjanapa Arunrungsri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influence of micro influencers and beauty influencers on cosmetics purchases among female customers in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Irin Prakobklin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Barriers and triggers that affect MRT user in purchasing at metro mall in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Bunyanuch Thammasirikun 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influence of buffet restaurant characteristics on customer attraction, and retention in the emergence of healthy trend within Bangkok and provincial area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chokchai Kla-aim 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors that influence Thai people using Promptpay มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nattawat Poopattanapong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer purchasing behavior toward knockdown bedroom furniture in Bangkok, Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Siriporn Ongkamongkol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai mothers' perceptions and attitudes of organic baby food มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Rinrapat Tocharoentanapol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer behavior and purchase decision towards LINE MAN (an on demand food delivery) in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Noppanut Talabpetch 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Prospect funders' intentions to fund on reward-based crowdfunding platforms in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Thanyathorn Pattana-amorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Types of sale promotions that influence Thai female millennial on purchasing apparel product category in m-commerce มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Choi, Wook 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai merit making behavior and its implication on communication plan for NPOs มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Panupat Kachonnarongvanish 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of Thai woman and Bangkok dancing studios: barriers, and motivations to visit, satisfaction, and usage behaviors มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pornvipa Pansuwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influence of Japanese anime on young Thai males toward purchasing behavior of anime figure มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Yothin Kamnerdsitthiseri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Effectiveness of domestic airlines website towards customer intention to purchase มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pattamawan Sangkhaphan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of how to enhance chatbot user experiences in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sasipim Jintanon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Millennial mother's attitude and purchase decision towards e-commerce platform for baby milk products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sisira Mettajit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The analysis of adult disposable diaper industry in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Ankan Wongsirirat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How blockchain and smart contracts impact business in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Voehlert, Emil 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Industry study of crowdfunding platforms in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pattra Kangwankit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How online food photos on Instagram influence Thai customers' attitude and perception towards offline Thai restaurants มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Thanyaphorn Tanthaphruekphon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer knowledge, attitude, and purchasing behavior on dietary supplements for general health purpose among young adults in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sunhaporn Wongsawasdi 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors that will create positive perception toward trailer driver profession in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sirima Kajonwuttidet 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer purchasing decision factors of ready to drink bird's nest in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Wongsatorn Chavalvechakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Line, Facebook, and Youtube usage of Thai seniors when deciding travel destination มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Apichaya Sukduang 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Effectiveness of minimalist advertising with Bangkok millennials มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Rujdanai Chinratanalap 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Ready-to-eat meals at 7-Eleven and their impact on Bangkok's street food culture มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pavita Sangruengkit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Preferences and behaviors of Thai single women in Bangkok on investing in financial products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Jutaporn Hotrawaisaya 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The role of pharmacist on customers' purchasing decision for non-prescription medications at drugstores in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Rewat Wongfutan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai consumer behavior of online music streaming services มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Rattapon Jangwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influences of e-coupon marketing on consumer intentions to select a coffee shop among employees in Bangkok Metropolitan Area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pichanan Wichitchayanon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Purchasing decision process for co-working spaces in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Umaporn Aempoo 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Rachataporn In-Odd 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Perception, attitude, and influential factors of travelers towards Airbnb in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Thanakorn Ratsamimala 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Barriers to adoption of environmentally degradable plastic cup among coffee shops in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Jarasporn Nimkittikul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Key factors influencing Thai travelers to choose a homestay accommodation in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Noppanat Sekorarith 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How food delivery impact on clean food eating behavior มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Tanpong Singhanetr 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Attitude, perception, and knowledge of Thai people toward green condominium buildings มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Yanisa Dechwattanatam 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Attitudes and behaviors of Thai fans towards licensed and counterfeit merchandise of English Premier League football teams มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Siripen Chinsiri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Retirement savings behavior of Thai millennials มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Preeyarat Pichaiya 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Perceived benefits and barriers influencing the adoption of life insurance among Thai people มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Piyada Santirongyuth 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer Preferences on Nanotechnology and its implication of Thailand's folk textile industry มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Panta Sukkasem 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai millennials purchase behavior towards online TV streaming services: Iflix, Netflix, and Viu มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Onpimon Chavalitcheevin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai consumer perception about product prices set by gender-based price discrimination มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nattawan Kittidesdamkerng 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Attitude and behaviors in buying food-franchise among Bangkokkians มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kullawat Soonthorn-opas 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Effects of mobile commerce platforms on purchase of skincare products for female millennial consumers in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Jinjutha Hematulin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors that influence Thai health-concious consumers in their purchasing decision towards healthy snack foods มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chadchanun Kongdechakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Key decision factors that influence Chinese consumers for purchasing condominiums in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Itthipat Techawongkorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Intergeneration gift giving in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chanon Chaiputhi 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thailand baby boomers and their dogs: the decision process to purchase in dogs insurance มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Thanyawan Asawawongsawat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Montree Methakajonkul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How young Bangkok urbanites interpret healthy diet and its implication for healthy food product มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Lalita Neeranatvong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Marketing opportunity of the functional candy toward Thailand's aging population มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kanoknapa Pongboripat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Effectiveness of government and NGO social marketing campaigns to educate male sex workers, IDUs, and homosexual men about HIV/AIDS มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Jakkarin Thuengjitvilas 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding Bangkok female consumers' key influential factors on purchasing packaged soilless vegetable salads มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Isawiphon Tantasuwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of consumer behavior and purchasing criteria for choosing regional airlines operating in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chonchob Choochote 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of consumer attitudes towards no plastic bag shopping day at supermarket stores in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Cholavith Jirawanchaikul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Exploring impact of snack's front-of-pack nutrition label on young adult consumption choices มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chudvaroon Weangsong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer reaction towards product placement technique in Thai teenager seasonal television series มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | A-tis Thammaruja 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of health-conscious customer attitudes toward diet programs from diet meal delivery companies มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Apiwat Aksornsart 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| How small non-profit organizations apply online media platform effectively มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Prim Leelawutharak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Characteristics of line official accounts subscribers and effectiveness of two Thai brand accounts มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Parawee Satayanurug 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Organic farming : chemical free inspiration to improve Thai farming practices มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Prodpran Wonggornworawej 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Human-dog relationships and implications for Bangkok's dog care industry มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Neti Changbencharong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Influence of beauty bloggers on the purchase decision for cosmetic products by Thai women มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pinya Nimla-or 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understand potential of two-ways communication on social media for retail financial investors มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pawasuth Chaiboriphan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pattharisa Charoenchaipong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumption behaviors and beliefs of gold purchasers in Southern Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pussaporn Rattanaamarangkun 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Key success factors of pubs and bars in selected Bangkok Areas มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pichulada Foofung 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Comparison of general and natural skincare markets in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pattcharanun Sripatthanawatt 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Female consumers purchasing criteria and perceptions toward Thai hangbag brands มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Ployyarin Wiranurak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Working professional attitudes toward buying ready to eat healthy food through Facebook and Instagram มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Porntida Laochariyakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors affecting customer decisions regarding standalone car detailing มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pansiri Srisuaysakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of effectiveness of traditional media and new media in retail real estate business in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Paweena Buranasomrerk 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Study of consumer beliefs and usage of e-vouchers for facial clinics and salons in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nonlanee Wainuapiwat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Purchasing decision factors on health-conscious consumers towards healthy bakery in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Paquan Lertsawatwicha 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| To study workplace stress and its relationship with the female managers' spending in Bangkok area มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Tippawan Yodying 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study on stress faced by office workers and the activities they do to relieve stress มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Pattrawan Muongrattana 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Hybrid automobile : feasibility and market analysis of the new fossil fuel alternative in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Ramida Jiensnong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study about family attitudes towards eldercare industry in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kwanchon Sawadriawkul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of social values and social consequences of beauty drinks product and its commercial advertisement toward Thai teenagers มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Patcharapa Wannasumrerng 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Manufacturing acceptance of bio-plastic exporters มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sydpasu Walongpongsapas 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Opportunities for growing and exporting Thai fruits to Japan มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Eakthana Chanchorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The study of Thai consumers' perception toward biodegradable plastic packaging containers มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Supachot Wangchinda 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Advertising effectiveness in reducing drunk driving behavior in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Saifon Hanchaikul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Understanding purchase intention of fast fashion products for Thai female millennials through their customer journey มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kanchanit Bupphachuen 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Effects of gaming mouse price and negative reviews on Thai gamers' intentions to find more information and intention to buy มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Potel, Julien 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors affecting Thai consumers' choice of an orthopedic provider มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Wood, Gomassiri 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors affecting consumer choice of online data science courses in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Thambaphol Manowan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| User attitudes toward 3D printer and factors to adoption in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Worakorn Boonprasitpol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Thai owners of modified motorcycles and their attitude and behavior toward driving responsibly มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kamonwad Yangyuenthanasan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors that influence Thai millennials to participate in cycling events มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Jiraporn Tungkasen 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Key factors of Thai generation Z decide to share data to Shopee and Lazada มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kullawat Techasikarn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Changes in SMEs restaurant business in Bangkok during and after COVID-19 มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Chanon Kamjorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Financial literacy and retirement saving for Thai millennials มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Tharathep Lomchid 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer reaction to online advertising related to Y-series in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Sarintip Chamkrachang 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A study of attitudes and behaviors of drivers who drive whilst being under the influence of alcohol in Bangkok มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Kittikhun Choengwiwatkit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The effect of the famous bloggers' review on consumer behavior of beauty products มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Ratanawalee Indraphuag 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The impact of market orientation and its strategic antecedents on business performance : replication, corroboration, and extension of recent structural equation results มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.;Smith, Tasman A.;Kulpatra Sirodom
 | Brown, Gregory K. 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An exploratory study of core cultural values, ethnicity, consumption attitudes, and consumption intentions in Bangkok, Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Yurapong Ovatsatit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Effectiveness of cigarette warning picture in Thailand มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
 Nelson, James E.
 | Nopphawan Kittiudomthum 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis |