แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Correlation between students perceived creativity and academic achievement in international high school in Thailand.

keyword: Internatinal high school
; Academic achievement
Abstract: Studies show that creativity affects academic achievement. This study aims to investigate the possibility between student’s perceived creativity and academic achievement. This quantitative study surveyed a total of 311 students from three international parochial high schools in Thailand. The sample consisted of 152 male students and 159 female students aged between 15-19 years old. Students’ perception of their creativity was measured using Dr. Kumar & Dr. Holman’s questionnaire. The cumulative grade point average (GPA) was the standard used to evaluate their academic achievement. The findings show that the perceived creativity of students studying in the international schools reported a moderate level of values in Relevant skills/relevant process. Relationship between creativity dimensions and academic iv achievement are essentially zero, except for self-regulation and the correlation among the creativity dimensions are generally moderate.
Library and Information Resource Center
Address: SARABURI
Email: dirlibr@apiu.edu
Role: Research Advisor
Created: 2563
Modified: 2563-11-03
Issued: 2020-10-29
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Asia-Pacific International University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Kitasha Jingru Li edt.docx 372 KB1 2020-11-03 09:57:55
ใช้เวลา
0.023261 วินาที

Kitasha Jigru Li
Title Contributor Type
Correlation between students perceived creativity and academic achievement in international high school in Thailand.
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Kitasha Jigru Li
Josephine Esther Katenga, PhD
วิทยานิพนธ์/Thesis
Josephine Esther Katenga, PhD
Title Creator Type and Date Create
Tearchers perception of coherence in high school biology textbook in Zambia.
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Jimmy Kijai, PhD Josephine Esther Katenga, PhD
Research Advisor
วิทยานิพนธ์/Thesis
\"Thai\" students motivation to speak English outside the classroom at Asia-Pacific International University.
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Josephine Esther Katenga, PhD
Suwannee Lansri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Correlation between students perceived creativity and academic achievement in international high school in Thailand.
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Josephine Esther Katenga, PhD
Kitasha Jigru Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of parental support on academic performance among students at Asia-Pacific International University.
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Josephine Esther Katenga, PhD
Linda Wong Siew Yieng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,470
รวม 1,473 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 70,269 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,381 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 71,691 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124