แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
การพัฒนาหลักสูตรวิทยาศาสตร์ที่เน้นการจัดการเรียนรู้ตามแนวคิดวิทยาศาสตร์เทคโนโลยี สังคมและสิ่งแวดล้อม เพื่อส่งเสริมทักษะการคิดแก้ไขปัญหาและความรู้สึกรับผิดชอบต่อสิ่งแวดล้อมและสังคมของนักเรียน

LCSH: Science -- Study and teaching (Secondary)
Classification :.DDC: 507.11
LCSH: Science -- Lesson planning
Chiang Mai University Library
Address: Chiang Mai
Email: cmulibref@cmu.ac.th
Role: Chairman
Role: Member
Role: Member
Role: Member
Role: Member
Created: 2014
Modified: 2016-09-07
Issued: 2016-09-07
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Th 507.11 R942D
eng
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 ci50314rks_full.pdf 2.18 MB87 2024-04-15 17:52:46
ใช้เวลา
0.018697 วินาที

Suntaree Rincome
Title Creator Type and Date Create
Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Suntaree Rincome;Pongsak Pankaew;Virapong Saeng-Xuto;Salee Ngamkeeree;Naparat Jiwalak
Rungtiwa Kongson
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pongsak Pankaew
Title Creator Type and Date Create
Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nitida Adipattaranan;Pongsak Pankaew;Vilaiporn Luksameevanish
Weerasak Chomphucome
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of instructional strategies for enhancing the potential of higher education learners with different learing styles
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Somsak Phuvipadawat;Sirmsree Chaisorn;Pongsak Pankaew;Darawan Thapinta;Ruangwit Nontapa
Krongkarn Arunrutana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using concept mapping to develop a mathematics preparation curriculum for industrial technical students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Kittiporn Punyapinyophol;Pongsak Pankaew
Teerasak Urajananon
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effectiveness of negotiation of meaning strategies in two-way communication tasks for oral proficiency and grammatical development of higher education level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Wanida Penkingcarn;Sirmsree Chaisorn;Nithida Adipattaranun;Pongsak Pankaew
Wilawan Champakaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of using school-based teaching profession development process on science education teachers
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Sirmsree Chaisom;Weena Warotamawit;Pongsak Pankaew;Songkran Promwong
Wilaiporn Rittikoop
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Suntaree Rincome;Pongsak Pankaew;Virapong Saeng-Xuto;Salee Ngamkeeree;Naparat Jiwalak
Rungtiwa Kongson
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English for Social Sciences Curriculum using experiential learning with e-Learning to enhance paragraph writing ability, analytical thinking ability and moral awareness of undergraduate students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Jarunee Maneekul;Pongsak Pankaew;Uraiwan Hanwong;Wanida Penkingcarn
Wannaubon Singyoocharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Anchalee Tananone;Pongsak Pankaew;Songkran Phromwong
Sudaporn Suebsutin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Learning organization through integrating science with the way of life to enhance scientific knowledge transferring ability of primary level muslim students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Pongsak Pankaew;Rajchukarn Tongthaworn;Sutthikan Tipayakesorn;Virapong Saeng-Xuto
Hanida Mohming
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory science curriculum development to promote higher order thinking skills of Mathayom Suksa 1 students, Kandongphittayakom School, Kandong District, Buriram Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sudaporn Suebsutin;Pongsak Pankaew;Rajchukarn Tongthaworn;Sutthikan Tipayakesorn;Virapong Saeng-Xuto
Thanyarath Phaengpunga
วิทยานิพนธ์/Thesis
Virapong Saeng-Xuto
Title Creator Type and Date Create
Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Suntaree Rincome;Pongsak Pankaew;Virapong Saeng-Xuto;Salee Ngamkeeree;Naparat Jiwalak
Rungtiwa Kongson
วิทยานิพนธ์/Thesis
Learning organization through integrating science with the way of life to enhance scientific knowledge transferring ability of primary level muslim students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Pongsak Pankaew;Rajchukarn Tongthaworn;Sutthikan Tipayakesorn;Virapong Saeng-Xuto
Hanida Mohming
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory science curriculum development to promote higher order thinking skills of Mathayom Suksa 1 students, Kandongphittayakom School, Kandong District, Buriram Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sudaporn Suebsutin;Pongsak Pankaew;Rajchukarn Tongthaworn;Sutthikan Tipayakesorn;Virapong Saeng-Xuto
Thanyarath Phaengpunga
วิทยานิพนธ์/Thesis
Salee Ngamkeeree
Title Creator Type and Date Create
An analysis of body of knowledge and imagination of science and technology in Thai Folk Tale
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Virapong Seang-Xuto;Salee Ngamkeeree;Siwarak Siwarom;Rajchukarn Tongthaworn;Nanthapong Charoenpit
Sutthikan Tipayakesorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Suntaree Rincome;Pongsak Pankaew;Virapong Saeng-Xuto;Salee Ngamkeeree;Naparat Jiwalak
Rungtiwa Kongson
วิทยานิพนธ์/Thesis
Naparat Jiwalak
Title Creator Type and Date Create
Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Suntaree Rincome;Pongsak Pankaew;Virapong Saeng-Xuto;Salee Ngamkeeree;Naparat Jiwalak
Rungtiwa Kongson
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,607
รวม 3,607 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 98,930 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 15 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
รวม 98,952 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28