Nut-Arin Musikapart. The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand. Master's Degree(Business Administration). Prince of Songkla University, Khunying Long Athakravisunthorn Learning Resources Center. : , 2013.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร Nut-Arin Musikapart | Nut-Arin Musikapart | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| Service marketing mix and foreign tourists decision making Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailand
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร Sasiwemon Sukhabot | Manvika Bu-Iud | วิทยานิพนธ์/Thesis |