แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

A student traits-behavior-performance model in studying how traits of personality, emotionality and leadership influences student's perceived academic and non-academic performances : Case with Mae Fah Luang university
Student traits-behavior-performance model in studying how traits of personality, emotionality and leadership influences student's perceived academic and non-academic performances : Case with Mae Fah Luang university

Organization : Mae Fah Luang University
keyword: Student traits-behavior-performance model
LCSH: Educational psychology
Classification :.LCCS: LB1051
ThaSH: Learning, Psychology of
Abstract: Traits of personality, emotionality and leadership have long been recognized in the field of psychology to manifest the capacity to render many stimuli functionally equivalent and to initiate and guide consistent (equivalent) forms of adaptive and expressive behaviors. These fundamental concepts and understandings, nevertheless, have not been comprehensively addressed in the existent literature and thus provide the apparent research opportunities. This research thus attempts to this challenge. The traits-based behavioral influence to performance reflects a fundamental resource-based approach to gaining the competitive advantage at student level, and leadership and emotionality are student’s team performance, student-teacher relationship and the general emotional intelligence reactions to the external stimuli. Statistical analyses, based on total 426 valid sample-sized data was collected which provides the empirical data base, strong evidences to support the validity of the proposed traits-behavior-performance model.
Mae Fah Luang University. The Learning Resources and Education Media Center
Address: Chiang Rai
Email: library@mfu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2015
Modified: 2020-04-17
Issued: 2016-05-25
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Thesis LB1051 M996s 2015
eng
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Nanda Soe Myint.pdf 4.13 MB14 2021-10-27 15:11:32
ใช้เวลา
0.018118 วินาที

Myint, Nanda Soe
Chai Ching Tan
Title Creator Type and Date Create
Factors determining customer satisfaction for geo-information business in Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Asst. Prof. Dr. Sangchan Kantabutra;Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Kanuengnij Sattayadit
วิทยานิพนธ์/Thesis
An empirical study of the state of performance reality reflected In the ABC (antecedent, behavioral and consequential) theory of service innovation for the myanmar's hotel industry
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Latt, Zaw Myo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Value-driven service quality and its hedonic and utilitarian roles in creating cognitive, conative and affective customer loyalty : A survey-based research targeting Chiang Rai Central Plaza
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Chen, Qiuyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Comparative study of the value proposition between student and teacher toward cupcake business
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Asst. Prof. Dr. Sangchan Kantabutra;Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Na Keeree
Parinda Treewattanawong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors of CRM relevant to build eco-resort brand equity
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Asst. Prof. Dr. Sangchan Kantabutra;Dr. Chai Ching Tan;Pratsanee Na Keeree
Chetsopit Trongsawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The perceived role of tourism awareness in sustainable development : A case with Bagan's Residents for the AEC era
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pattaramook Ponsasta
Thein, Win
วิทยานิพนธ์/Thesis
The forces of hidden factors in tourist's experience satisfaction as key determinant of destination loyalty
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pattaramook Pongsata
Pattapong Valuvanarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study of the service quality phenomenon in driving customer satisfaction and customer loyalty in Thai hotel industry
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Na Keeree
Aung, Sai Arkar
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Value-driven service quality business model for museums : An empirical study in northern Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan ;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Lepoutre, Flavie Marie jeanne
วิทยานิพนธ์/Thesis
Predicting student satisfaction through hedonic and utility service quality values in higher education : A case with Mae Fah Luang University
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Meng, Qingwei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Food taste attitude and service quality in predicting significantly customer satisfaction and brand preference for the Hot-Pot restaurant services in Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Yu, Ge
วิทยานิพนธ์/Thesis
Giving a theoretical structure to explain realestate property decision making towards investor satisfation in Chiang Rai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Sorawit Biamukda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing customer loyalty for electrical appliances retail stores in Chiang Rai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.;Pratsanee Nakeeree, M. D.
Piyanart Promsawad
วิทยานิพนธ์/Thesis
A critical look into customer satisfaction at a conferencing setting by situating within social environmental psychology : A case with Mae Fah Luang University's Wanasom conferencing service
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Asst. Prof. Sangchan Kantabutra, Ph.D.;Chai Ching Tan, Ph.D.
Songkwan Nakinbodee
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of student satisfaction of service quality in Mae Fah Luang University : An empirical study through adapted servqual
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Sangchan Kantabutra, Ph. D.;Chai Ching Tan, Ph. D.
Nang Poe Hnin Phyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Innovative value curve of tea business creates brand awareness
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Asst. Prof. Dr. Sangchan Kantabutra;Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Na Keeree
Chaw Su Kyi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Addressing the antecedents and the post-behavioral attitude formation in predicting online purchasing loyalty : A model-testing empirical study of the online purchasing experience in Thailand and China
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan;Lecturer Pratsanee Nakeeree
Xu, Guokui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Meaningful and satisfactory tourist experience contributing towards loyalty : roles played by systems-level tourist experience quality, personality traits and perceived trip characteristics from the domestic tourists toward the ancient city of Bagan, Myanmar
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Aung Zaw Moe
วิทยานิพนธ์/Thesis
The roles played by soft and hard service quality and empathic caring towards patien satisfaction and loyalty : a study of views of patients on private and public hospitals in Chiang Rai
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Mee Hnay
วิทยานิพนธ์/Thesis
Studying the interrelationship structure between brand 3I (brand identity, brand integrity, and brand image) and brand trust and attitude in Islamic marketing context : A case with Rumah Zakat Indonesia
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Djailani, Irfandi
วิทยานิพนธ์/Thesis
A student traits-behavior-performance model in studying how traits of personality, emotionality and leadership influences student's perceived academic and non-academic performances : Case with Mae Fah Luang university
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Myint, Nanda Soe
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sustainable tourism operation approach of Inle lake, Myanmar
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Aung, Thida
วิทยานิพนธ์/Thesis
Adapting the triadic reciprocal determinism of social cognitive theory to study student performance : comparative study between tutoring and without it for accounting subject at Mae Fah Luang university
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Anchittha Nanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Adapting servqual for use in the theory of planned behavior in studying customer's behavioral intention towords contractor's servicesin Chiang Rai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Ittipon Niraphai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Roles played by service quality, hedonic and utilitarian values on customer satisfaction, behavioral intention and customer loyalty in Korean and Japanese restaurants : Case in Chiang Rai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Nang Mya Mya Swe
วิทยานิพนธ์/Thesis
Validating a job characteristics model of organizational commitment and in-role and extra-role corporate citizenship behaviour : A case of Sansai Steel Center co., Ltd. in Chiang Rai province
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Sirirat Srirattanaprasit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Job Demands and resources as antecedents of employee satisfaction, loyalty, and performance : case with the construction industry in Chiang Rai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Warut Srisuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The 3I of brand (brand identity, brand integrity and brand image) in developing brand loyalty for cosmetics industry - an exploratory research by looking at the view of the students from a case university
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Nopparat Karnkayan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Adapting theory of planned behaviors in studying coffee shop's consumer behaviors in Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Maw, Thandar
วิทยานิพนธ์/Thesis
A critical study of the nature of and factors influencing student engagement and academic and social performances : a mixed survey-and-netnography method
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Yue, Xiaoyao
วิทยานิพนธ์/Thesis
The interplay relationship architecture between customer brand identification, brand image, value co-creation and customer loyalty in starbucks social community platform : A netnography-based research method approach
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Sineenath Rugkhumkaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Studying the nature of parasocial interaction and its stimuli and response : netnography studying Thai kentucky fried chicken
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Dawaree Theenanont
วิทยานิพนธ์/Thesis
A resource-based view of the chilli-paste business in Chiang Rai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Phitsinee Jongwanapitakkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation on the effects of HRM drivers, organizational citizenship and innovative work behaviors, and job satisfaction toward HR innovation outcomes : a case of the Thai civil service commission
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Watson, John Thomas
วิทยานิพนธ์/Thesis
A practice-based view approach to explain the dried longan business performances : The case study of Chiang Rai
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Saowalak Tankam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Performance drivers of social media e-tailers on drop-shipping logistice
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan, Ph. D.
Tiparin Sinsoponkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The value of GPS-based fleet management in strategic development of business : the case of Chiang Rai, Chaing Mai, and Lampang
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Dr. Chai Ching Tan
Kwansirin Tungchaiwannawanna
วิทยานิพนธ์/Thesis
Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Umonrat Segson
วิทยานิพนธ์/Thesis
The analysis of potential penetration & development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model;Analysis of potential penetration and development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Yang, Aobo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik;Role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Aung, Htoo Thit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market;Consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Shen, Jinmei
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation of the relationships among cognitive and affective destination images, tourist satisfaction and revisit intention : cases of Luang Prabang provinec and Vientiane
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan;Advisor;ask.library@mfu.ac.th
Bounmixay, Khamxay
333 Moo1, Thasud, Muang, Chiang Rai 57100
Mae Fah Luang University. School of Management. Business Administration
ask.library@mfu.ac.th
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Supply chain balanced scorecard structure of strategy map for rice milling business performance : Ayeyarwady region, Myanmar
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Thida, Aye
วิทยานิพนธ์/Thesis
Skillful use of enterprise risk management (ERM) in leveraging strategy success and balanced scorecard (BSC) - based hotel performances
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan,
Kanthita Damkam
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Stimulus-organism-response (SOR) model for studying hostel customer behaviors
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Nittaya Dabjan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing student satisfaction and loyalty of the community-based private schools in Myitkyina, Kachin state, Myanmar
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Awng Nu La
วิทยานิพนธ์/Thesis
Laying the exploratory groundwork for studying employee-level contribution to job performance : Fresh-cut mini-pineapple factories in Chiangrai, Thailand
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Nang Herk Leng Pyo
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Extended balanced scorecard (bsc)-structured strategy for sustainable coffee-farming development a case of Josado
มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง
Chai Ching Tan
Saramon Arayawut
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 17
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,298
รวม 2,315 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 99,608 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 881 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 31 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 100,529 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46