Pirker-Krassnig, Thomas. Applying six sigma principles to business strategy implementation. Master's Degree(Business Administration). Bangkok University. Library and Learning Center. : Bangkok University, 2010.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| Applying six sigma principles to business strategy implementation
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ Pirker-Krassnig, Thomas | James, Paul TJ Ribiere, Vincent | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| Attitude towards Facebook advertising
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ James, Paul TJ;Lwin, Tun | Lukka, Ville | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| A case study : consumers' attitude towards online shopping factor influencing current employees of
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ James, Paul TJ;Lwin, Tun | Akbar, Saad | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| The effects of sensory marketing on the implementation of fast-food marketing campaigns
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ James, Paul TJ;Lwin, Tun | Buitrago, Natalia | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Influences on the buying behavior of purchasing commercial housing in Nanning City of Guangxi Province, China
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ James, Paul TJ,;Lwin, Tun | Qiuxue, Luo | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Applying six sigma principles to business strategy implementation
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ James, Paul TJ;Ribiere, Vincent | Pirker-Krassnig, Thomas | วิทยานิพนธ์/Thesis |