 
Rosukhon Swatevacharkul. Learner training: a gateway to learner autonomy. (). King Mongkut's University of Technology North Bangkok. Central Library. : , 2014.
| Title | Contributor | Type | 
|---|---|---|
| The relationships between students' learning learning context and learning approaches มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Rosukhon Swatevacharkul. | บทความ/Article | |
| Learner training: a gateway to learner autonomy มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Rosukhon Swatevacharkul | บทความ/Article | |
| The effect of self-directed English learning on learner autonomy development of MBA students มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Rosukhon Swatevacharkul | บทความ/Article | |
| How self-directed learning helps increase English learning motivation มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Rosukhon Swatevacharkul | บทความ/Article | |
| Teacher autonomy freedom and capacity perceived by EFL teachers in Thai public schools มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Rosukhon Swatevacharkul. | บทความ/Article |