| The Tenants satisfaction on service quality of rental apartment : a case study of Terawan Apartment มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Kutcharin Kanitpong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The Union Gas and Chemical Co., Ltd. staffs opinion toward quality management system มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Theeratchanon Lapvisutisin 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Business ethical values of swedish business students มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Arkom Tusortara 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The entrepreneurial traits of czech republic's business students มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Chavimon Sasipibool 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Business ethical values of austrain undergraduate business students มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Pachamon Wongfai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Perceived tourism image and motivation of Thailand by Swedish youth tourists มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Paiboon Watanaputhipreud 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Business ethical values of Australian business students มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Pantipa Intarat 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The marketing factors affecting the purchasing decision on the garlic herb มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sineenat Kochakarn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Austrian youth perception of Thailand as a holiday destination มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Wanitchaya Iamaram 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The entrepreneurial traits of Australian business students มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Wilailak Pakdee 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The potential of the European Union (EU) furniture industry มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Juraiwan Srithongthae 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The job satisfaction of employees at PTT head office มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sasawat Soontaros 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Jewellery industry in EU market มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sumittra Sriphet 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The analysis of market demand and purchasing decision making process of canned coconut milk used by Thai restaurants in Australia มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Worapojjanee Waedwongthong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Hungarian tourist behavior มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Chanon Sangsaew 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Hungarian business culture มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Matukorn Keawsamsee 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The motorcycle dealers' opinion towards marketing factors of Honda Click I motorcycle มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Achara Tanadumrongsak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Employee s job satisfaction at Nike Inc. Liaison office, Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Pentip Chobdham 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Training needs for management skills development in Lao PDR มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Phoutthasone Bouppha 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| A comparative study of the ecotourism policy and management between Austria and Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Pinyo Achariyayouch 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The learning styles of high school Thai and Australian students มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Pitsamorn Kusalanont 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Austrian tourist behavior มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Piyanart Tangprdit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Business culture of Czech republic มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Poomake Chungpanich 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Czech tourist behavior มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Varisa Sangsuwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The preference of sales promotion activities approaching below The line advertising on beer business มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Charoonpun Santanawiwit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Marketing factors affecting consumer buying decision on breeze detergent มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Chatlada Suwannasorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Corporate governance assessment : a case study of companies in energy and utilities sector มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Chom Kongnun 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors of school member s job satisfaction toward school administrative function : a case study of bilingual school มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Kullavee Lopraditpong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Austrian business culture มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Naruechol Suebsonthi 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Adoption process of sugar free concept among Thai consumers มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Parinya Roenphithak 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Job satisfaction of officers at the Army Audit Office มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Paviga Weoprasert 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An exploratory of destination values of Australian travelers towards Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Phattaravee Treesittichai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Perceptions of international backpackers toward security incidents in Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Pipatpong Chanchaivoravit 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Development of hydroponics vegetable farming business plan for Thai Hydro Farm Co., Ltd. มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Porntip Buncha 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Job seekers attitude toward the dimensions of organizational culture มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Thaweerak Sangdarakul 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| An exploratory of destination values of Austrian travelers towards Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Visanu Veerasiriyanon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The prospects opinion towards marketing factors of Krun Krin Ka Fe coffee shop มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Kanyavee Poosurapong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The organizational citizenship behaviors, organizational commitment and job satisfaction among medical doctors in AAA hospital มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Kritsana Ploybutsaya 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Customers perception towards marketing attributes of SF World Cinema and Paragon Cineplex มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Napasorn Vacharapanich 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Cross-cultural comparison of psycho-social adaptation and academic engagement between international students in France and Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Panadda Klamsum 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Opinion of auto paint shop owners in Bangkok towards solvent recycle machine มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Siporn Tungsuwan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer's attitude towards the idea green printing and writing paper concerning corporate social responsibility มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sirinara Yaigate 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The needs of customer in using TouchSIM by TrueMove มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sumitra Mekpriboonvattana 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer response to music in television advertising มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Suppakarn Ponpichai 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Opinions toward customers decision in choosing Driving for drunker service มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Teeravat Poonoussavasombut 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer perceptions towards coke zero in Bangkok Area มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Wipaporn Karnprasert 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The prospects' preference towards marketing factors of Thai Superior coffee shop มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Arpapan Insorn 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Customers' opinions towards new customer relationship management (CRM) programs of olarn aluminum limited partnership มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Juthaphorn Apinophiboon 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Marketing factors affecting shopping decision towards products sold in market fair in Bangkok Metropolitan มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Kasemsri Pongseree 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Prospects' preference towards marketing factors of Tem-Pa-Ling Drinks มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Nunmanus Suphaprapawanich 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumers' preference toward bio-plastic product มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Saengusa Seedarod 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Marketing factors important to business buying decision of petrochemical product in Vietnam market มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sakulrut Suttitham 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Asean tourist behavior มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Sasivan Saengnark 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Consumer behavior and marketing factors important to purchasing decision of smart phone มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Wunwarn Warawan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The moral reasoning of business undergraduate students Kasetsart University Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Phurisa Saengkam 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Business start-up motivation of Indian entrepreneurs in Bangkok, Thailand มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Mishra, Ashok Kumar 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Brand value, promotional activities, customer relationship management factors on : implication on Matress shops in Songkhla province มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai ;Chuenjit Changchenkit ;Nuttapon Punpugdee
 | Kanokrat Chaitada 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Cluster approach to strengthen competitiveness of Chiang Rai SMEs in food processing industry มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Namo Boonsnong 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Marketing factor preferences and media explosure of customer towards mineral water มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai;Nuttapon Punpugdee
 | Nutchapol Ngiamphaisan 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| Factors affecting trust in social commerce มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai;Nuttapon Punpugdee
 | Ruijie Zeng 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The risk perceptions and adoptions of E-Commerce users towards digital currency มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai;Nuttapon Punpugdee
 | Siow Vic Yeo 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| SME entrepreneurs awareness of organizational resilience principles มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Chocholac, Petr 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
        		| The effects of family aspects on corporate governance and firm\'s financial performances  Empirical evidences of the family business companies listed on the stock exchange of Thailand and the market for alternative investments มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
 Nirundon Tapachai
 | Khanchai Ongkamongkol 
 | วิทยานิพนธ์/Thesis |