แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Effects of strategic budgetary collaboration on competitive advantage and organizational success : evidence from food nanufacturing businesses in Thailand

LCSH: Strategic planning -- Thailnad -- Research
LCSH: Business planning -- Thailnad -- Research
LCSH: Budget in business -- Research
Mahasarakham Univerisity. Academic Resource Center
Address: Maha-Sarakham
Email: library@msu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2010
Modified: 2556-04-17
Issued: 2012-11-01
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Res 658.4012 Pi644E
eng
Spatial: Thailnad
DegreeName: Ph.D. Accounting
Descipline: Accounting
©copyrights Mahasarakham University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 titlepage.pdf 48.49 KB6 2021-01-30 16:11:38
2 abstract.pdf 32.46 KB8 2021-01-30 16:16:49
3 acknowledgement.pdf 27.16 KB4 2021-01-30 16:16:34
4 appendix.pdf 303.94 KB11 2025-02-17 19:24:28
5 bibliography.pdf 65.45 KB10 2021-01-30 16:18:16
6 biodata.pdf 28.15 KB5 2021-01-30 16:18:35
7 chapter1.pdf 49.03 KB7 2021-01-18 17:05:07
8 chapter1.pdf 49.03 KB6 2021-01-18 17:05:27
9 chapter2.pdf 148.42 KB15 2025-02-17 19:23:41
10 chapter3.pdf 96.99 KB9 2025-02-17 19:23:56
11 chapter4.pdf 86.31 KB7 2025-02-17 19:24:09
12 chapter5.pdf 49.09 KB6 2021-01-30 16:19:34
13 content.pdf 32.64 KB5 2025-02-17 19:23:26
14 titlepage.pdf 48.49 KB3 2021-01-30 16:19:19
ใช้เวลา
0.055246 วินาที

Pimpaporn Pungboonpanich
Title Contributor Type
Effects of strategic budgetary collaboration on competitive advantage and organizational success : evidence from food nanufacturing businesses in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pimpaporn Pungboonpanich

วิทยานิพนธ์/Thesis
Phapruke Ussahawanitchakit
Title Creator Type and Date Create
Internal audit innovation and firm stability of Thai-listed companies : how do implement in an organization
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Chaiyot Sumritsakun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Audit risk judgment of Thai auditors : An empirical investigation of its antecedents and consequences
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Kulwadee Lim-u-sanno
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical assessment of NPD strategies of Thai electronics business: how do the strategies affect market outcomes
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Naphat Thipsri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Strategic focus through e-commerce-based operations and performance of e-commerce businesses in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Peerawat Chailom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Earnings management in Thailand: effects on financial reporting reliability stakeholder acceptance and corporate transparency
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Phaithun Intakhan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Audit independence, quality and credibility : effects on reputation and sustainable success of CPAs in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Sumintorn Baotham
วิทยานิพนธ์/Thesis
Building innovative creation efficiency of furniture business in Thailand: an empirical research of its antecedents and consequences
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit
Viroj Jadesadalug
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical analysis of organizational transformation capability in Thai electrical and electronic businesses : how does it influence sustained competitive advantage?
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Gamon Savatsomboon.
Anirut Pongklee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effective implementation of computerized assisted auditing of CPAs in Thailand : how does it influence audit performance
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Kasinee Muenthaisong
Aukkaradej Chaveerug
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of organizational learning effectiveness on innovation outcomes and export performance of the garments business in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Gamon Savatsomboon
Chanthima Phromket
วิทยานิพนธ์/Thesis
Strategic Information System Management Effectiveness and Performance of thai Automotive Firms: Mediating Effects of Strategic Advantage and Operational Efficiency
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Karun Pratoom
Chonticha Mathuramaytha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of financial and non-financial accounting information reports on corporate credibility and image of the listed-firms in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Sutana Thanyakhan
Ingorn Nachailit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sustaining audit success of CPAs in Thailand: effects of audit professionalism through job rcliability, individual image, and working reputation
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Sutana Thanyakhan
Kanyamon Wittayapoom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Strategic management accounting implementation and corporate performance of Thai-Listed companies: A mediating effect of management process
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Tanachart Raoprasert
Korravee Chai-amonphaisal
วิทยานิพนธ์/Thesis
Building sustainable entrepreneurship of SMEs in Thailand: The perspectives of resource-based view and contingency approach
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Pornrapat Suwannarat
Meta Suteeraroj
วิทยานิพนธ์/Thesis
Global business citizenship and export performance: an empirical study of foreign MNEs in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Pornlapas Suwannarat
Napaporn Chuntarung
วิทยานิพนธ์/Thesis
Success of ERP implementation in Thai Manuafacturing firms: An empirical research of Its antecedents and consequences
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Prathanporn Jhundra-indra
Nichakorn Ditkaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Accounting practice effectiveness and financial performance of Thai listed firms: mediating effects of decision making efficiency for tax management, competent resource allocation, and strategic planning success
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Karun Pratoom
Nupakorn Hanpuwadal
วิทยานิพนธ์/Thesis
Ethcal decision making of auditors in Thailand: Effects on professional image, audit trustworthiness and customer commitment
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit,;Nitiphong Songsrirote
Pairat Pornpundejwittaya
วิทยานิพนธ์/Thesis
Antecedents and consequences of voluntary disclosure of environmental accounting: and empirical study of foods and beverage firms in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit,;Nitiphong Songsrirote
Phaiboon Robkob
วิทยานิพนธ์/Thesis
Corporate innovation, creative performance, and sustainable growth: an empirical research of exporting Gems and Jewelry business in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Gamon Savatsomboon
Pharnnapha Chuebang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Dynamic capabilities and sustainable competitive advantage: empirical evidence from Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Supapong Pinwaha
Phichai Tangpinyoputtikhun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Audil strategy of CPAs in Thailand: How does It affect audit effectiveness and stakeholder acceptance
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit,;Nitiphong Songsrirote
Porntip Shoommuangpak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing Social-based Marketing Implementation of Food Businesses in Thailand: How Does It Affect Business Performance?
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Pornlapas Suwannarat
Wasutida Nurittamont
วิทยานิพนธ์/Thesis
Ais success of Thai foods businesses:an empircal investigation of its antecedents and comnsequences
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Subunn Ieamvijarn
Wathana Yeunyong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Roles of Governance-Based Practices in Accounting Information Effectiveness and Firm Growth of Thai-Listed Firms
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Phapruke Ussahawanitchakit;Nitiphong Songsrirote
Yanin Tangpinyoputtikhun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,632
รวม 4,639 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 269,869 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,675 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 500 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 101 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 272,204 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212